Kävin lavalla toteamassa että 90-luvun perinteisillä opeilla ei enää pärjännytkään. Pitäisi opetella avoimen otteen tanssit. Kursseja kun katselin, niin aloittelijoilla olivat kerran viikossa tunnin verran. Sillä tahdilla menee todennäköisesti parikin talvea että homma on hallussa. Eikö järjestetä mitään seminaareja tms. hätäisemmille. Pääkaupunkiseudulla asun.
Nopeasti tanssitaitoa?
16
115
Vastaukset
- Kaaoskurssit
Muutama ns. "kaaoskurssi" toimii aloittelijoille hyvin. Näissä on aluksi kaaosmainen tunnelma kun samanaikaisesti opetetaan useampia tanssilajeja. Näissä oppii kuitenkin vaihtamaan rytmistä toiseen - niin kuin lavoillakin - ja yhtäkkiä huomaakin osaavansa useampiakin tanssilajeja. Muutamassa kuukaudessa voi oppia neljästä kuuteen tanssilajia. Foksin/tangon, fuskun ja usein hitaan valssin askelilla aloitetaan. Ja jatkoa seuraa muilla suosituilla lavatanssilajeilla.
Näiden kurssien kaaostunnelmaa ei kannata pelästyä. Lavoilla vastaava kaaos on täyttä todellisuutta ja siihen on hyvä tottua jo kursseilla. - eiyhdenkortinvarassa
Joskus kävin kahta tanssikurssia samaan aikaan, Eri iltoina. Pääkaupunkiseudulla lienee mahdollisuudet enempäänkin.
Samalla rikastuttaa tanssinopiskelua Vakituisen partnerin kanssa oppi sujuu parhaiten. 4 perustanssia yhdessä opittuaan voi mennä mukaan ja nauttia. Tuntemattoman kanssa oppimisessa on parin vaihdon jälkeen monta yllätystä.
- ÄinäänMiäs
Avaajan kannattaa edetä maltillisesti.
Lavoille riittävän tanssitaidon hankkimisessa 1 vuosi on lyhyt aika. - kaikkimulleheti
Kannattaa palkata yksityinen tanssinopettaja 8 tuntia päivä
- koklaa
Käytä hyväksesi myös tanssilavojen tanssinopetus ennen tansseja. Esim Lumossa Korsossa on tanssikursseja ennen tansseja. Jos osaa jo joitain perustansseja niin voit sitten jäädä tanssimaan lopuksi iltaa.
- Alkuperäinen_nopeesti
No juuri Lumossa kävin kokeilemassa, että perinteisillä ei pärjännyt. Fusku, bugg ja lattarit olisi pitänyt hallita. Tuossa alapuolella on joku identiteettivaras. Tiistaina kävin buggia treenaamassa, mutta koko talvi tässä taitaa mennä että on lavavalmis.
- Nopeesti
Missä se Lumo on ja milloin siellä on kursseja?
- mukaanvaann
http://tanssi.net/fi/p/3828.html
Voit aloittaa 21.11. cha chaalla ;)) ja pyytää sitten treenailla tanssipariesi kanssa sitä jo illan mittaan perusaskeleilla. Rohkeasti vaan on aloitettava se tanssiminenkin uusilla rytmeillä, siis ihan samantien.
- jiveä
http://tanssi.net/fi/p/4260.html
Tuolla näkyy olevan ainakin alkeita.- perseestälumo
On tuo niin läpinäkyvää mainontaa. Itse sepe kysyy ja vastaa. Onko ääliöisempää mainotaa nähty? Lumossa ylimielistä opetusta mut jollaitavalla porukkaa saatava
- härskijätkä
Seppon tekee mitä vaan härskiä toimintaa muka yrittäjä
- kokeilenäitä
perseestälumo kirjoitti:
On tuo niin läpinäkyvää mainontaa. Itse sepe kysyy ja vastaa. Onko ääliöisempää mainotaa nähty? Lumossa ylimielistä opetusta mut jollaitavalla porukkaa saatava
http://www.kolumbus.fi/tanhuhovi/tanssikurssi.html
No onhan PKS muitakin tanssikursseja !
- tahtoovanhakintanssia
Parin kanssa itseopiskelua videolta olen pitänyt hyvänä lisänä kursseille. Youtubesta löytyy materiaalia, kotimainen KOKO SUOMi TANSSII videosarja on yksi suosikeitamme-- näytteitä eri lajeista löytyy youtubestakin. Cha cha kurssi Apprendre le cha cha on kiva, samoin Andin ja Wendin youtubevideot-- sieltä selviää vaikka hitaan valssin viivin tekniikasta helppo tyyli jne. Eikös tämä ole vain harrastusta, opetella voi tanssilavallakin kunhan ei häiritse muita.
- kooklaajaoppimaan
Maija Astikainen
- opetteleen
mee kurssille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970