Itärannantien lähellä keski-iän ylittänyt nainen pyörällä vaalea kypärä päässä katkoi oksasaksilla sadoittain pajunvitsoja tien varresta ja lastasi niitä pyöränsä tarakalle. Alue kuuluu Ahlströmille eikä ilman lupaa saa katkoa järjestelmällisesti lähes kokonaisia pensaita.Nainen ei välittänyt yhtään vaikka ihmisiä kulki ohitse, jatkoi vaan katkomista ! Keskellä valoisaa päivää( isänpäivänä). Törkeää käytöstä!
Saako pajunvarsia katkoa ?
9
118
Vastaukset
- hoit_su
Paju taitaa kyllä kasvaa ajatusta nopeammin, että voit ihan rauhoittua. Ei kuole pajut sukupuuttoon.
- suomilapsonen
Hanki vitun pelle elämä itelles, jos sun ainoa murhees on joku raivaa jotain helvetin risukoita niin olisit tyytyväinen elämääsi ja pitäsit turpas tukossa,hyvä kun joku vähän hävittää kaiken helvetin risukot.
- pysykotonatollo
Hanki elämä idiootti! Se perkeleen pajukko kasvaa hetkessä takaisin. Eipähän tulvi pajut tielle. Sieltä on iät ja ajat haettu pajuja virpomiseen ja askarteluihin.
- mieti.tarkasti
Vihervasurit luulee, että kaiken voi sosialisoida, mutta kannattaa perehtyä jokamiehen oikeuksiin, kun liikkuu toisen maalla. Sieniä, marjoja ja risuja saat keräillä, mutta älä mene katkomaan tai ottamaan oksia kasvavasta puusta tai pensaasta, sillä se ei ole luvallista.
Todellisuudessa harva pahastuu siitä, jos tuosta haitallisesta pensaasta taittaa oksia, mutta jos on änkyrä maanomistaja, niin voi tehdä jutun haaskauksesta, mikä on selkeä rikos. - 82vuotiaskeskiikäinen
Kiitos kohteliaisuudesta, olen kyllä täyttänyt 82 viime elokuussa. Oikein säikähdin,meinaatko että Ahlström haastaa minut pusikon leikkelystä raastupaan.
Pitäisikö minun jotenkin hyvittä tämä risun haaliminen Alströmille. - EiMikäänItkupaju
Paju kasvaa,maalaisjärki vaan vähenee.
Hienoa,jos joku tekee ilmaiseksi ympäristön siistimistalkoita.
Kysymyksessä ei siis ole kenenkään puutarhan hopeapaju.Sen siistiminen kuuluu asukkaalle maalaisjärjenkin mukaan.
Nekin kyllä pitää varsin usein pätkäistä juuresta.
Tiedätkös,että tänään poimin roskan kadulta ?Pistäpä siitä samanlainen pösilövalitus.
Saattoihan roska olla jonkun omaisuutta,vali-vali. - Lakikieltää
Toisen maalta saa katkoa oksia/puita vain maanomistajan luvalla oli sitten eläkeläinen tai ei. Ilmeisesti kyse ei ollut kuitenkaan risuista jos ne on kerran joutunut katkomaan saksilla.
- pajuu
Sulle täytyy syöttää pakolla pajunkäyttä, että opit erottamaan eri asiat.
- pajunkissatyttö
tunge kuule se pajupilli perseesi ja anna tulla vetelät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361