Kokemuksia? Vinkkejä? Itse olen kiinnostunut sienistä. Ne ovat luonnollisempia.
Psykedeelit
19
449
Vastaukset
- Kvbinook
Pieni tai keskikokoinen annos: Asiat "hengittää", laajenee, pienenee, verhot voi liikkua ihan kuin niihin tuulisi. Ajattelu "aukeaa", merkityselämyksiä. Ikään kuin psykoottinen tila jossa kuitenkin oma järki säilyy kirkkaana ja voit tarkastella omaa ajatteluasi ja tehdä havaintoja. Jonkinlaista introspektiota. Ongelmien ratkaisu luovempaa. Joskus kaikki voi tuntua uudelta ja hienolta, tavarat voi näyttää uudenlaisilta ja olla hiukan erikokoisia mitä muistit. Epävarmuus siitä ovatko tavarat aina olleet tuollaisia vai ei. Onko tämä kaljatölkki ollut aina juuri tämän kokoinen. Juodessa lasi voi tuntua oudolta kädessä ja oudolta suuta vasten. Järkyttyminen voimistaa kokemusta todella paljon ja rauhallinen ympäristö hiljentää vaikutusta. Projisoit omat sisäiset kokemuksesi ympäristöön ja ymmärrät että näin se menee selvinpäinkin. Et vaan tajua sitä. Opit lisää itsestäsi. Jälkeenpäin jotkin asiat maailmassa voivat tuntua teennäisiltä ja ihmiset tekopyhiltä ja se on ihan uskomatonta miten jotkut pettävät itseään. Voi käydä niin että et ole enää ihan samalla aaltopituudella liian lapsellisten kanssa. Tienne mahdollisesti eroavat ja elämäsi muuttuu. Etsit todelliset ystäväsi. (Kokemus joka tapahtui kauan, kauan sitten.)
- Trippp
Wau. Olen vielä enemmän kiinnostunut. Kannattaako eka trippi tehdä yksin?
- Jjionni
Ehkä parasta olisi että joku frendi olisi saatavilla sinulle juttelemaan jos tarvitsee jotain tukea/apua. Jos otat vain vähän, mitä suositan, niin voit olla yksin sillä ehdolla että joku pääsee sinua jeesaamaan jos tuntuu pahalta. Eka kerta on lähes aina positiivinen. Ihminen suhtautuu trippiin aika luontevasti ekalla kerralla niinkuin se olisi ihan luonnollinen juttu. Pahoja kokemuksia alkavat yleensä saada tiheästi tripanneet ja mielenterveysongelmaiset. Päätöksen teet ihan itse. En yllytä sinua. Shroomery, jota voit käydä lukemassa varoittaa että vasta-alkaja saa ottaa maksimissaan 1 gramman kuivattuja sieniä. Usko tuota varoitusta, ettei ole liian hurja reissu. Ihmisten sietokyky sieniin vaihtelee 1-3 kertaisesti. Jollekkin siis 1 gramma voi vaikuttaa kuin 3 grammaa.
- Hkhlk
Kaverin pitää olla joku hyvä kaveri joka ei dissaile sinua, hölötä kovaan ääneen turhaa paskaa, naura sinulle, tai muuten vaan aiheuta sinulle huonoja viboja. Kaikki mitä koet vahvistuu. Hyvän kaverin kanssa keskusteleminen voi olla erittäin mielenkiintoista ja psykologisestikin kiinnostavaa.
- 232323332323
minulla asiat laajenee,verhot liikkuu selvinpäinkin. en tarvitse huumeita tuollaiseen.maailma on muutenkin todella kirkas ja valoisa. ilmeisesti olen joku headcase kun näen maailman tällei. muut tarvii huumeita että pääsee mielentilaan mikä minulle on normaali tila.
- Jokolnln
Minulla oli lapsena myös samankaltaisia harhoja pimeässä, mitä pieni määrä psykedeeliä aiheuttaa. Ihmisessä on se luonnostaan, mutta ehkä me vaan unohdetaan kun kasvetaan.
- loveps
mullakin. Asiat liikkuu ja hengittää. No need psychedelics ;)
- dsdserrrr
- Dreeerrmer
Isot annokset voivat olla taas perusteellisen mullistavia ja pahan matkan koettaessa sanoin kuvaamattoman epämiellyttäviä. Et välttämättä enää tiedä kuka olet, kaikki voi olla täysin vääristynyttä, kehostasi voi työntyä ulokkeita joita ei oikeasti oli päästäsi voi alkaa työntyä piikkejä, kaverit muuttuvat hirviöiksi ja peilikuvasi nauraa sinulle vahingoniloisena samalla kun saatana repii sinua lattian läpi helvettiin. Tämä oli täysin keksitty juttu, mutta ihan MITÄ TAHANSA VOI TAPAHTUA.
- ewetrtrtrt
Kokeile Ayahuascaa! Se on myös luonnonlääke.
- Anonyymi
Luonnonlääke se unikkotahna ja kokalehdetkin on. Suoraan uskomattoman luonnon upeita antimia.
- Lempitäti
Muistakaa nyt se,että kaikki aineet vaikuttavat yksilöllisesti.Psykedeelit voivat olla laadultaan mitä vaan ja överit muuttuu psykoosiin.
Itsellä kokemus speed-trip. Eli amf lsd. pikkulapulla. Olo heitteli aika hurjasta menosta vähän tasaisemmaksi ja kohta mentiin taas ihme sfääreihin . Sekavia välähdyksiä . Mutta täytyy sanoa,että oli tosi hyvä fiilis. Nauratti kaikki mitä muka tapahtui. Kesti liian kauan.....melkein itku jo tuli et millon tää loppuu
2 vrk meni ja kyllä väsytti. Nestevajauksen vaara suuri.
Ei ole tehnyt mieli uusiksi ottaa - semisti
tärkeä juttu, että olet entuudestaan hyvällä tuulella kun otat. ei tapahtunut lähiaikoina mitään mikä ahdistaisi liikaa. omat kokemukset pelkästään hyviä yhtä kertaa lukuunottamatta joka oli kauhea. saattoi olla liian vahvaa kamaa, mutta tuskin on sattumaa, että juuri oli tapahtunut jotain todella ikävää.
- Joklkonl
Hyvin pienetkin asiat voivat tulla tripillä esiin. Itse joskus vuonna miekka ja kirves otin pienen määrän sieniä kuunneltuani aivan viattomasti samana päivänä King Diamondia. Sienten alkaessa vaikuttamaan tulinkin jostain syystä katumapäälle ja tästä seurasi monta tuntia kärvistelyä tuntemuksia vastaan mielessäni soi piinaavasti tuo kuuntelemani King Diamond hyvin häiritsevänä. Noh, tajusin kyllä että oma vastaan pullikoimiseni aiheutti tuon negatiivisen ja ahdistavan olon ja koska annos oli pieni niin siitä selvisi ihan vain odottelemalla. Seuraavana päivänä maailma oli kyllä sitä vastoin aurinkoisempi kuin koskaan ja kävelyretki luonnossa tuntui taivaalliselle.
- 2w3r4ew2
Ainahan sitä ei voi "selvinpäin" tiedostaa mitä pinnan alla kytee. Täytyy kuitenkin rohkaisun sanana sanoa ihan näin yleisesti että ihminenhän on itse se mitä hän kokee. Ei siis syytä yleensä huoleen jos vähän ahdistaa. Ei painajaisetkaan ketään hulluksi tee. Trippi voi tosin joillakin laukaista psykoosin, mutta yleensä sen merkkejä on ollut ilmassa jo pitkään: Vetäytyminen sosiaalisista suhteista, kummallinen ajatusmaailma, koulujen keskeyttäminen, töiden lopettaminen.. Psykedeelinen aine voi sitten konkretisoida sen kriisin joka on ollut päällä kaiken aikaa ja tuloksena voi ikävä kyllä olla hetkellinen mielenterveyden luhistuminen. Huolissaan ei pidä niinkään olla jos ahdistaa, huolestua pitää jos ihminen ei koe että mikään ei ole vialla vaikka elämästä ei tule mitään.
- 2w3r4ew2
Täytyy vielä sanoa että esimerkiksi sienten syöminen on ihan oman henkisen tiensä valinta ja sitä ei voi yleisesti suositella, mutta joillakin se saattaa johtaa valon tielle, pois päihteistä, selvempään elämään ja rehellisempään vuorovaikutukseen toisten kanssa. Isoa annosta ei pidä kenenkään mennä ajattelemattomasti ottamaan, siitä ei selviä samalla tavalla kuin jostain kännisekoilusta. Sillä ei saa mieltänsä sumennettua vaan kaikki mahdolliset ongelmat voivat hypätä päälle. Saattaapa ne ongelmat joskus ratketakin. Itse en enää trippaa. Joskus näin jo tarpeeksi ja se riitti minulle. Elämähän on matka jo itsessään.
- faiynf
Kyllä mä oon tullu siihen lopputulokseen että psykedeelit ei tuo mitään valaistusta,hetkellinen egokuolema voi tulla mutta ei valaistuksia. On jo muutaman kerran "valaistuttu" mutta kaikki palaa normaaliin sitte ehkä pienien oivallusten kera mutta toi lopullinen egokuolema on oikeestaan aika paskapuhetta mun mielestä kyllä. Upeita kokemuksia tulee kyllä.
Näin ainakin mulla.- Jobkbkn
Noh, kukapa haluaisikaan mitään lopullista egokuolemaa? Minä en halua edes hetkellistä. Pieni oivalluskyvyn kasvaminen olisi taas ihan tervetullutta.
- Anonyymi
Elkää leikkikö ihmiset Henkimaailmojen kanssa itsellä oli paska trippi Jeesusta rukoilemalla pää selvis olin ollut uskon tiellä 7v noin ja ruokaani laitettiin sieniä uskon avulla selvisin ja oli tieto totuudesta en jäänyt matkoille vaikka lähellä oli Kristus Jeesus on tie totuus ja elämä sen voin vannoa yritettiin kitsauttaa minut tietyistä syistä mut tuli tosi vahva pää sen jälkeen mut en Suosittele kellekään eläkää raittiina elkää kuunnelko joidenkin niin sanottujen Luotoaktivisten juttuja et kannattaa vetää hyvää tekee tänä päivänä palvelen vahvemmassa hengessä elävää Kristusta Jeesusta Herra Pelasti minut
Amen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984