MOI

JANI1984

nyt o sellane onglema et bemari alko täristää nii vitust heti ku ajaa satast tai lujmepaa!!!!!!! kaveri sano et jotai häkkää kardaanis!!!!! onx helppo pistää kuntoo autoha oli se 316!!!!!! peräki huutaa nii vitust et meinaa pää pamahtaa!!!!

15

1544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bobi

Lienevät ne kyntövaot, mitkä aiheuttavat tärinän. Kokeileppa kortin saatuas ihan maantiellä, josko tärinä vaikka helpottais.

• 320i

kakat pois vanteiden sisäpinnoilta. Oli sama ongelma viikko sitten ja vika oli ainoastaan tasapainotuksen pilaavassa hiekassa.. Ota järki käteen. Luuletko olevasi jollakin tavalla "kova" kun ajelet ilman korttia... Tyhmänä Sinua lähinnä pidetään..

• E46

Olen Täysin Samaa Mieltä!

:p

ps. sama jätkä!!! =)

• E30

Olisit kirjoittanut viestin nimimerkin ilman syntymävuottasi, jos se nyt edes on se.. Ajamisen iloa!

• Santeri

Mä kyl epäilen et se on bemarin vuosimalli se 1984. Mut ei se kuskikaan kyl oo ku 18

• 316

kulkeeko 316 yli satasta?

• JANI1948

oon ottanu siit 200 irti ku kaveri ävhä remppas sitä!!!!!!!!!!!!!1 oon voitanu sil monta muka tkykiä ku ei pojat osaa ajaa nii hyvin ku mä!!!!!!!!!!!!!!! tuuks skabaa hä!!!!!!!!!!!!!!!!BEMARI O PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!111111111

• 316
        JANI1948 kirjoitti:

oon ottanu siit 200 irti ku kaveri ävhä remppas sitä!!!!!!!!!!!!!1 oon voitanu sil monta muka tkykiä ku ei pojat osaa ajaa nii hyvin ku mä!!!!!!!!!!!!!!! tuuks skabaa hä!!!!!!!!!!!!!!!!BEMARI O PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!111111111

tais virittää vähän sitä sinun nopeusmittaria! mulla on samanlainen auto ja se ei kulje 200 varmana edes dynamiitin voimalla!!! etkö oo alkanu ihmetteleen koskaan, jos edessä ajava linja-auto ajaa mittaris mukaan 180km/h :)

• JANI1984
        316 kirjoitti:

tais virittää vähän sitä sinun nopeusmittaria! mulla on samanlainen auto ja se ei kulje 200 varmana edes dynamiitin voimalla!!! etkö oo alkanu ihmetteleen koskaan, jos edessä ajava linja-auto ajaa mittaris mukaan 180km/h :)

VEDIN TURYNTIEN ALAMÄES AINAKI 190 MUT KYL SEN JÅLKEE SÖIKI ÖLJYY NII HELVETIST!!!! MUT EIKSNII ET BEMARI ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 316
        JANI1984 kirjoitti:

VEDIN TURYNTIEN ALAMÄES AINAKI 190 MUT KYL SEN JÅLKEE SÖIKI ÖLJYY NII HELVETIST!!!! MUT EIKSNII ET BEMARI ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

joo kyllä bemu paras on, muttei sentään nämä elämää vanhat öljynnielijä,nakuttaja,säksättäjä,tuhnu mopot! no onhan ne kyllä samanikäisiin japseihin verrattuna ihan ok...

• JANI1984
        316 kirjoitti:

joo kyllä bemu paras on, muttei sentään nämä elämää vanhat öljynnielijä,nakuttaja,säksättäjä,tuhnu mopot! no onhan ne kyllä samanikäisiin japseihin verrattuna ihan ok...

KAVERIL O 1,8 KARINA JA SILTI MÄ VOITAN SEN AINA KU OTETAA SKABAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEMARI O KINGI JA JASPIT LAHOO!!!!!!!!!!!!!

• anaali
        JANI1984 kirjoitti:

KAVERIL O 1,8 KARINA JA SILTI MÄ VOITAN SEN AINA KU OTETAA SKABAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BEMARI O KINGI JA JASPIT LAHOO!!!!!!!!!!!!!

sä oot täyslaho pelle!!!111 (heh)

• George Patton
        JANI1984 kirjoitti:

SInulla on mopoauto ja poikaystävälläsi on polkuauto. Sinä Jani olet se poikaystäväsi polkuauto, jota hän polkee kuin viimeistä päivää.

• Gay BMW
        George Patton kirjoitti:

SInulla on mopoauto ja poikaystävälläsi on polkuauto. Sinä Jani olet se poikaystäväsi polkuauto, jota hän polkee kuin viimeistä päivää.

onneksi helppo huoltaa. Rasvaa vain joutuu lisää jokaisen polkaisusetin välillä.

• se auttaa

ulos kartaanista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe