PAKKOMIELLE SAADA POIKAYSTÄVÄ

tyttö01

Siis oikeesti mul on tullu sellanen pakkomielle et on pakko olla poikaystävä,koko ajan rakastun ja rakastun päätä pahkaa melkein jokaiseen poikaan joka vastaan tulee tai on tuttu ääk ärsyttää oon 14vuotias tyttö joka on kerran petetty sen jälkeen on ollu tällästa :/

18

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • homomomo

      Voi jumalauta oot vasta 14 et oo kokenu vielä mitään rakkaudesta!

      • älänoistavälitä

        ei helvetti mikä teitä vaivaa jos 14v on rakastunu ni sit se vittu on
        mä oon vast 12v poika mut tiän miltä tuntuu ku joku vie sydämmes ja sit repii sen paskaks sun silmien edessä...


      • Oletidiootti

        Et tiedä rakkaudesta mitään


      • Väsyttää
        älänoistavälitä kirjoitti:

        ei helvetti mikä teitä vaivaa jos 14v on rakastunu ni sit se vittu on
        mä oon vast 12v poika mut tiän miltä tuntuu ku joku vie sydämmes ja sit repii sen paskaks sun silmien edessä...

        Se vaan et alottaja "rakastuu" jokaseen vastaantulijaan...


      • tyttö01
        Väsyttää kirjoitti:

        Se vaan et alottaja "rakastuu" jokaseen vastaantulijaan...

        Mä sanoin Melkein jokaiseen en jokiseen


      • anteeks.mitä.vittua
        tyttö01 kirjoitti:

        Mä sanoin Melkein jokaiseen en jokiseen

        Oho! Kukas tää Jokinen on?


      • Väsyttää
        tyttö01 kirjoitti:

        Mä sanoin Melkein jokaiseen en jokiseen

        Ettei millään vois olla kyse vaikka ihastumisesta..? Tällane villi veikkaus vaan...


      • tyttö01
        anteeks.mitä.vittua kirjoitti:

        Oho! Kukas tää Jokinen on?

        Tarkotin jok ikinenXD


      • tyttö01
        Väsyttää kirjoitti:

        Ettei millään vois olla kyse vaikka ihastumisesta..? Tällane villi veikkaus vaan...

        No juu:)


    • Poikkakakdklaspxlslallxl

      MUlla on iha samanlail ja oonpoika pakko mielle siis saada tyttöystävä.
      Mut ootkomistä päin koska vaikutat iha yhelt tytölt jonka tunne se on kyl 00 ja sä taidat olla 01

      • tyttö01

        Oon kuopiosta ja siinä mieles kiva etten oo ainoo


    • tyttö01

      Oletidiootti täs sulle vastaus tohon et:"et tiedä rakkaudesta mitään".
      Ja itsekkö muka tiedät paremmin!

    • Koitakestää

      Pakkomielle on parempi hillitä sillä ei kannata alkaa kenenkään idiootin kanssa vaan kannattaa odottaa että löytää jonkun mukavan.

      • tyttö01

        Joo sä oot oikees:)
        Mut tänään olin taas junalla tulos kotiin ja kuten tavallista ihastuin johonkuhun poikaan joka on samaa ikäluokkaa mutta en häntä tunne.
        Kännykällä poika oli olevinaan mutta koko ajan siinä siisti hiuksiaan ja äkkiä käänsi katseen takas kännykkään ja hymyili sille näytölleXD
        kaverisa istu siinä sitä vastapäätä,kaverisa puhu hänelle ja kyseli tältä pjalta et mikä on ku vaan mumisetXD no tää poika oli olevinaan kuuro ja "oli"keskittyny kännykkäänsä:)
        oliko pientä ihastusta hänenkin kohdallaan vai mikä oli,no toivottavasti nähdään taas


    • Mullaki ollu sama ongelma. Jonku aikaa sitä kesti et ihastuin aika usei vastaa tulevii tyttöihi.. Oli kyl aika piinaa... Viime kesäl ku olin Skotlannis ihastuin yhtee paikallisee jonka ehin nähä pari kertaa. Siin kohtaa mun oli vähä niinku pakko hakata päätä seinää ja lopettaa semmone. Otin suunnaks (ehkä liianki) kylmän suhtautumise maailmaan, ajatuksel "hän ei ole ihastunut minuun, olen yksi muiden joukossa, minulla ei ole mahdollisuutta tehdä mitään". Sammutin suurimman osan tunteista. Elämä on toki aika väritöntä, mut ku elää sil asenteel, ei myöskää kärsi kovi monest jutust. Negatiivisuus on hyvästä.

      • tyttö01

        Okei.. en haluu kuitenkaan itseäni psygolokille koska tulis aika huono olo jos aattelisin koko ajan tollei mut kiva ku yrität auttaa;)


    • Kdpfnf

      Oon kuopiolainen 02/13 poika joka haluaisi kipeesti tyttöystävän

      • tyttö01

        Harmi ettei tunneta:/
        En varmaan kelpais sulle koska asun nykyään ruotsis mut usein käyn kuopiossa meen jouluna seuraavan kerran kuopioon:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe