Siis oikeesti mul on tullu sellanen pakkomielle et on pakko olla poikaystävä,koko ajan rakastun ja rakastun päätä pahkaa melkein jokaiseen poikaan joka vastaan tulee tai on tuttu ääk ärsyttää oon 14vuotias tyttö joka on kerran petetty sen jälkeen on ollu tällästa :/
PAKKOMIELLE SAADA POIKAYSTÄVÄ
18
51
Vastaukset
- homomomo
Voi jumalauta oot vasta 14 et oo kokenu vielä mitään rakkaudesta!
- älänoistavälitä
ei helvetti mikä teitä vaivaa jos 14v on rakastunu ni sit se vittu on
mä oon vast 12v poika mut tiän miltä tuntuu ku joku vie sydämmes ja sit repii sen paskaks sun silmien edessä... - Oletidiootti
Et tiedä rakkaudesta mitään
- Väsyttää
älänoistavälitä kirjoitti:
ei helvetti mikä teitä vaivaa jos 14v on rakastunu ni sit se vittu on
mä oon vast 12v poika mut tiän miltä tuntuu ku joku vie sydämmes ja sit repii sen paskaks sun silmien edessä...Se vaan et alottaja "rakastuu" jokaseen vastaantulijaan...
- tyttö01
Väsyttää kirjoitti:
Se vaan et alottaja "rakastuu" jokaseen vastaantulijaan...
Mä sanoin Melkein jokaiseen en jokiseen
- anteeks.mitä.vittua
tyttö01 kirjoitti:
Oho! Kukas tää Jokinen on?
- Väsyttää
tyttö01 kirjoitti:
Ettei millään vois olla kyse vaikka ihastumisesta..? Tällane villi veikkaus vaan...
- tyttö01
anteeks.mitä.vittua kirjoitti:
Oho! Kukas tää Jokinen on?
Tarkotin jok ikinenXD
- tyttö01
Väsyttää kirjoitti:
Ettei millään vois olla kyse vaikka ihastumisesta..? Tällane villi veikkaus vaan...
No juu:)
- Poikkakakdklaspxlslallxl
MUlla on iha samanlail ja oonpoika pakko mielle siis saada tyttöystävä.
Mut ootkomistä päin koska vaikutat iha yhelt tytölt jonka tunne se on kyl 00 ja sä taidat olla 01- tyttö01
Oon kuopiosta ja siinä mieles kiva etten oo ainoo
- tyttö01
Oletidiootti täs sulle vastaus tohon et:"et tiedä rakkaudesta mitään".
Ja itsekkö muka tiedät paremmin! - Koitakestää
Pakkomielle on parempi hillitä sillä ei kannata alkaa kenenkään idiootin kanssa vaan kannattaa odottaa että löytää jonkun mukavan.
- tyttö01
Joo sä oot oikees:)
Mut tänään olin taas junalla tulos kotiin ja kuten tavallista ihastuin johonkuhun poikaan joka on samaa ikäluokkaa mutta en häntä tunne.
Kännykällä poika oli olevinaan mutta koko ajan siinä siisti hiuksiaan ja äkkiä käänsi katseen takas kännykkään ja hymyili sille näytölleXD
kaverisa istu siinä sitä vastapäätä,kaverisa puhu hänelle ja kyseli tältä pjalta et mikä on ku vaan mumisetXD no tää poika oli olevinaan kuuro ja "oli"keskittyny kännykkäänsä:)
oliko pientä ihastusta hänenkin kohdallaan vai mikä oli,no toivottavasti nähdään taas
Mullaki ollu sama ongelma. Jonku aikaa sitä kesti et ihastuin aika usei vastaa tulevii tyttöihi.. Oli kyl aika piinaa... Viime kesäl ku olin Skotlannis ihastuin yhtee paikallisee jonka ehin nähä pari kertaa. Siin kohtaa mun oli vähä niinku pakko hakata päätä seinää ja lopettaa semmone. Otin suunnaks (ehkä liianki) kylmän suhtautumise maailmaan, ajatuksel "hän ei ole ihastunut minuun, olen yksi muiden joukossa, minulla ei ole mahdollisuutta tehdä mitään". Sammutin suurimman osan tunteista. Elämä on toki aika väritöntä, mut ku elää sil asenteel, ei myöskää kärsi kovi monest jutust. Negatiivisuus on hyvästä.
- tyttö01
Okei.. en haluu kuitenkaan itseäni psygolokille koska tulis aika huono olo jos aattelisin koko ajan tollei mut kiva ku yrität auttaa;)
- Kdpfnf
Oon kuopiolainen 02/13 poika joka haluaisi kipeesti tyttöystävän
- tyttö01
Harmi ettei tunneta:/
En varmaan kelpais sulle koska asun nykyään ruotsis mut usein käyn kuopiossa meen jouluna seuraavan kerran kuopioon:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286888Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624264Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523416Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903034Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862011Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361693Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201571- 911533
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406