Anonymous?

Erikoisuus78833

Varmaa ihan väärällä palstalki mutta kysyisin että mikä tää Anonymous hakkeriryhmä on ha mitä ne siis tekee? Oon lukenut uutisia ja vaikuttavat kuitenkin ihan asiallisilta. Voiko heihin liittyä mitenkään ja mikä on tämän järjestön/ryhmän ideana?

7

177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vika_Anonymous42

      Hyvä että löysin viestisi. On aina mukavaa kertoa, kun tietää vastauksen. Anonymous on ryhmä haktivisteja ja aktivisteja, jotka ovat sensuuria, terrorismia, rasismia, epähumaanisuutta, aiheetonta väkivaltaa ja yksityisen tiedon keräämistä vastaan. Anonymous ei ole minkäänlainen järjestö, eikä poliittisesti suuntautunut puolue, vaan nimenmukaisesti suuri joukko ihmisiä, jotka kannattavat löyhästi edellämainittuja perusarvoja. Sääntöjä tai johtajaa ei ole, mikä aiheuttaa joskus erimielisyyksiä minkä asian edessä voi Anonymouksen mainita. Esim. yksi tapaus oli Helsingissä, jossa äärivasemmisto osoitti mieltä Guy Fawkesin maskit yllä. Osa suomalaista mediasta käsittää Anonymouksen tarkoituksen vieläkin väärin. Kuka tahansa voi mennä läheiselle torille huutamaan että kouluruoka on pahaa ja uhata ottaa koulun ja ruokapalvelun sivut alas Anonymouksen arvolla.
      Liittyä Anonymoukseen ei voi. Jos kannatat aatetta ja haluat toimia sen edistämiseksi, olet jo yksi meistä. Jos haluat haktivistiksi, suosittelen sipulireititystä tai vähintäänkin vpn:ää. Emme kuitenkaan kehota tai pakota ketään rikolliseen toimintaan. Muista kuitenkin pysyä anonyyminä, sillä osa ideaa on, että identiteetin salaamana on helpompi olla oma itsensä, sillä ei pelkää muita. Operaatiot ovat vapaaehtoisia. Jotkut ajattelevat että Anonymous on rikollinen liike ja siihen liittyminen tekee sinusta itse kriminaalin. Näin ei ole. Anonymous on idea, eikä ideaa voi vangita, sitä ei voi tukahduttaa ja ideat ovat luodinkestäviä. Vasta jos alat laittomaan hakkeroimiseen tai väkivaltaan voit olla 'rikollinen'. Ilman syytä viattomien ihmisten kimppuun ei ole suotua hyökätä. Anonymous ei myöskään käytä fyysistä valtaa, vaan käyttää aseenaan teknologiaa, tietoa ja sen liikettä. Ajan tasalla voit pysyä seuraamalla useita Anonymouksen twitter,fb,instagram, youtube käyttäjiä ja uutissivuja. Virallisia käyttäjiä ei ole, sillä kaikki käyttäjät ovat yhtä. Yhtä on Anonymous.  Siksi kannattaa seurata useita käyttäjiä sillä Anonymouksella saattaa olla eriäviä mielipiteitä ja arvoja, sillä Anonymous on monta yksittäistä ihmistä saman maskin takana.

      • 249816549

        Anonymous on idea ei henkilö tai ryhmä henkilöitä. Tätä ei monesti tajuta.


    • Asdasdjdldll

      Kai se on jku lizard squadin tapanen :D

    • äiti.suomessa
    • ErnoKarhu

      haistakaa oaska olien erno opoteajia on paskia

    • Anonyymi

      miten voisin saada poika ystävän olen muslimi ja asuun suomessa voiko joku sanoa ja käytän huivia mutta olen tosi hieno

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe