Anonymous?

Erikoisuus78833

Varmaa ihan väärällä palstalki mutta kysyisin että mikä tää Anonymous hakkeriryhmä on ha mitä ne siis tekee? Oon lukenut uutisia ja vaikuttavat kuitenkin ihan asiallisilta. Voiko heihin liittyä mitenkään ja mikä on tämän järjestön/ryhmän ideana?

7

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vika_Anonymous42

      Hyvä että löysin viestisi. On aina mukavaa kertoa, kun tietää vastauksen. Anonymous on ryhmä haktivisteja ja aktivisteja, jotka ovat sensuuria, terrorismia, rasismia, epähumaanisuutta, aiheetonta väkivaltaa ja yksityisen tiedon keräämistä vastaan. Anonymous ei ole minkäänlainen järjestö, eikä poliittisesti suuntautunut puolue, vaan nimenmukaisesti suuri joukko ihmisiä, jotka kannattavat löyhästi edellämainittuja perusarvoja. Sääntöjä tai johtajaa ei ole, mikä aiheuttaa joskus erimielisyyksiä minkä asian edessä voi Anonymouksen mainita. Esim. yksi tapaus oli Helsingissä, jossa äärivasemmisto osoitti mieltä Guy Fawkesin maskit yllä. Osa suomalaista mediasta käsittää Anonymouksen tarkoituksen vieläkin väärin. Kuka tahansa voi mennä läheiselle torille huutamaan että kouluruoka on pahaa ja uhata ottaa koulun ja ruokapalvelun sivut alas Anonymouksen arvolla.
      Liittyä Anonymoukseen ei voi. Jos kannatat aatetta ja haluat toimia sen edistämiseksi, olet jo yksi meistä. Jos haluat haktivistiksi, suosittelen sipulireititystä tai vähintäänkin vpn:ää. Emme kuitenkaan kehota tai pakota ketään rikolliseen toimintaan. Muista kuitenkin pysyä anonyyminä, sillä osa ideaa on, että identiteetin salaamana on helpompi olla oma itsensä, sillä ei pelkää muita. Operaatiot ovat vapaaehtoisia. Jotkut ajattelevat että Anonymous on rikollinen liike ja siihen liittyminen tekee sinusta itse kriminaalin. Näin ei ole. Anonymous on idea, eikä ideaa voi vangita, sitä ei voi tukahduttaa ja ideat ovat luodinkestäviä. Vasta jos alat laittomaan hakkeroimiseen tai väkivaltaan voit olla 'rikollinen'. Ilman syytä viattomien ihmisten kimppuun ei ole suotua hyökätä. Anonymous ei myöskään käytä fyysistä valtaa, vaan käyttää aseenaan teknologiaa, tietoa ja sen liikettä. Ajan tasalla voit pysyä seuraamalla useita Anonymouksen twitter,fb,instagram, youtube käyttäjiä ja uutissivuja. Virallisia käyttäjiä ei ole, sillä kaikki käyttäjät ovat yhtä. Yhtä on Anonymous.  Siksi kannattaa seurata useita käyttäjiä sillä Anonymouksella saattaa olla eriäviä mielipiteitä ja arvoja, sillä Anonymous on monta yksittäistä ihmistä saman maskin takana.

      • 249816549

        Anonymous on idea ei henkilö tai ryhmä henkilöitä. Tätä ei monesti tajuta.


    • Asdasdjdldll

      Kai se on jku lizard squadin tapanen :D

    • https://m.youtube.com/watch?v=3B5B17GKkBQ
      Kannattaa tutustua videooon ja kyseiseen kanavaan.

    • äiti.suomessa
    • ErnoKarhu

      haistakaa oaska olien erno opoteajia on paskia

    • Anonyymi

      miten voisin saada poika ystävän olen muslimi ja asuun suomessa voiko joku sanoa ja käytän huivia mutta olen tosi hieno

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe