Paljo porukka keskimäärin juoksee cooperissa ruk:hon mennessä? Itse juoksen 2400m tällä hetkellä... tammikuus inttiin olisin menossa. paljokohan tarttis metrejä lisää.....
ruk ja cooper
7
1714
Vastaukset
- joo
Ne juoksi 3000m pintaan...
- hehe
"paljokohan tarttis metrejä lisää..... "
riippuu 'vähän' minne oot menos. jos oot menos merisotakouluun niin kunto ei paljoa paina. vastaavasti jos meet haminaan sissiK:hon tai pioneeriK:hon niin varmasti tulet tarvitsemaan hyvää kuntoa =) - Harri
Viime vuonna meidän komppaniassa parhaat juoksi 3200-3500 metriä.
Ite olin huonoimpia 2900 metriä (toiseksi huonoin) :) - vetää sen..
.. keskimäärin tollaseen kahteentoista minuuttiin.
- ruk:n käynyt
Jos kiväärilinjalle pääset niin kuntoa tarvitaan sen 3000m edestä, sehän on rukin kovin linja, älä usko sissien puheisiin. Marssivat lenkkarit jalassa :P
- Res Vänrikki
Ei sillä juoksukunnolla ole niin suurta väliä kyl ne on muut asiat ku painaa enemmän. Itse juoksin 2300 ja sisään että pätkähti tosin Tulenjohdossa painottu enemmän noi paperihommat.
- Anonyymi
3000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418