Hei, haluaisin kysyä että miten nouseva horoskooppi vaikuttaa? Näkyykö siitä merkkejä luonteessa, mieltymyksissä, ihmissuhteissa? En päivittäiseen horoskooppiin usko, vuosihoroskooppi ollut aina pelottavan onnistuneesti ennustettu. luonne kuvaukset taas ovat pitäneet niin usein aika hyvin paikkaansa kaikissa tuntemissanni ihmisissä. Yhteen sopivuudet horoskooppien välillä on taas näyttänyt olevan jo taas kolmas asia aivan erikseen. Olen nuori oinas nousevaa merkkiä skorpiooni , ja mietin millainen tämä yhdistelmä on kartalla ? Olisi kiva ihan vaan uteliaisuutta tiätää, täsmääkö mikää miten sitä sitten kuvaillaankaan ! Kiitos paljon jo etukäteen vastauksista. Toivottavasti saadaan asiallista keskustelua :)
miten nouseva horoskooppi vaikuttaa ?
saksioinas
1
146
Vastaukset
- Unijukka15
Näin on "silmämääräisesti" sanottu, että nouseva merkki ns.sivuuttaa aurinkomerkkiä koko eliniän ja vaikutus alkaa selvästi näkyä vasta 30 ikävuoden jälkeen. Näin ollen karrikoidusti aurinkomerkki on "sinä itse menneisyys" ja nousumerkki "sinä itse tulevaisuus". Nykyhetki on siinä välissä koko ajan läsnä ...
Nouseva skorpioni tuo etenkin pinnan alla olevia asioita herkästi esille ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433117- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082356- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851425- 391300
- 821159