Hei, haluaisin kysyä että miten nouseva horoskooppi vaikuttaa? Näkyykö siitä merkkejä luonteessa, mieltymyksissä, ihmissuhteissa? En päivittäiseen horoskooppiin usko, vuosihoroskooppi ollut aina pelottavan onnistuneesti ennustettu. luonne kuvaukset taas ovat pitäneet niin usein aika hyvin paikkaansa kaikissa tuntemissanni ihmisissä. Yhteen sopivuudet horoskooppien välillä on taas näyttänyt olevan jo taas kolmas asia aivan erikseen. Olen nuori oinas nousevaa merkkiä skorpiooni , ja mietin millainen tämä yhdistelmä on kartalla ? Olisi kiva ihan vaan uteliaisuutta tiätää, täsmääkö mikää miten sitä sitten kuvaillaankaan ! Kiitos paljon jo etukäteen vastauksista. Toivottavasti saadaan asiallista keskustelua :)
miten nouseva horoskooppi vaikuttaa ?
saksioinas
1
155
Vastaukset
- Unijukka15
Näin on "silmämääräisesti" sanottu, että nouseva merkki ns.sivuuttaa aurinkomerkkiä koko eliniän ja vaikutus alkaa selvästi näkyä vasta 30 ikävuoden jälkeen. Näin ollen karrikoidusti aurinkomerkki on "sinä itse menneisyys" ja nousumerkki "sinä itse tulevaisuus". Nykyhetki on siinä välissä koko ajan läsnä ...
Nouseva skorpioni tuo etenkin pinnan alla olevia asioita herkästi esille ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161