Kohta taas joulu

kauheitakakruja

Pitääkö äitipuolen ostaa lapsille jotain lahjaa vai ei? En halusi, sillä en tykkää miehen pennuista. Mutta miehen mieliksi. Onneksi ei ole täällä jouluaattona, en kestäisi.
Ens vonna lähden varmaan kylpylään kun pennut tulevat jouluksi. En kestä niitä. Tääon kurja tilanne kun aina saa suunnitella omassa kodissa asioita.
Mun kotini ja toiset pennut tulee tänne ja valtaa koko hotellin. Ilmaseksi asuu.
Mutta se joulu. En laita mitään jouluruokaa, syökööt makaroonilaatikkoo tai tuokoot omat eväät. Olen niin täysniitä pentuja. Oikeesti. Olen nyt ollut vuoden äitipuoli, eikä vieläkään lapset sano mua äidiksi. Kovin yritän terottaa sitä, mutta eivät juurikaan puhu mitään. Ongelmia varmaan. Niillä on asenneongelma, vaikka kaikkeni yritän ja olen ystävällinen, vika ei siis ole minussa.

18

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marmart

      mitäpä jo s pakkaisit kimpsus ja kamspus ja lähtisit pois. Ehkäpä peiliin katsominen paljastaa, missä vika jos ei lapset äidiksi kutsu. vaikuttaa lähinnä "rölliltä" koko vuodatus..huhhuh

    • vaadilahja

      Musta hyvä aloitus. Ei tarvi ostaa pääasia että lapsi ostaa sinulle lahjan,olehtan kuitenkin kasvattanut häntä. Oisi outoa jos et siais lapselta lahjaa.

      • lässytystälissu

        Jaa, että odotat, et joku ostais sulle viinaa jouluksi, hahaaa kuule kyl sun pitää ne viinat ite ostaa, säästä sossurahoista jouluksi edes jotai , älä osta heti koko lastia.


    • oletjuoppolässy

      Lässy älä puhu pas-kaa ei sul ole miestä, eikä mitään lapsia, on vain viinapulloja ja kaljatölkkejä paikat väärällään ja sun joulusi menee viinan huurussa, katkeruudessasi vedät pään täyteen jouluisin, etkä edes osaa tehdä mitään ruokaa, no hyvä vasikka elää juomallakin.

      • hengitähyväkatkera

        No heipä hei taas. Kaipaatko mua? No hyvä kun kyselit, kuuleppa min en käytä alkoholia enkä tupakoi, inhoan kaljaa hyi hyi, enkä suosittele sinullekaan.
        Jos joskus otan niin se on kuohuviiniä, muuta en ota. Se onkin hienojen ihmisten juominkia. Mutta joo..
        Olen paljon lukenut psykologiaa ja ymmärrän tuskasi, se on ikävää että yhä olet katkera, mutta ihan hyvä että kirjoitat minulle ja pyydät apuani, aina en ehdi kun on niin iirettä ja sitten yritä kyllä vstailla sinulle.
        Jouluni menee lasten perheiden kanssa, on ihanaa omat lapset ja lastenapset.. voi että niin ja anoppi aj appiukko, kaikki miehen sukulaiset aivan kuin ennenkin. Anoppilaan mennään. Se on jo perinne. Ei kyllä me humalassa olla kukaan meistä, meille joulu on niin upea juhla että se on ruokaa, joululauluja ja yhdessä oloa. Aivan kuin ennenkin, mikään ei ole muuttunut kuin tuo mies lasteni isä joka vaihtoi lapsetnsa sutturoihin, mutta nyt saa viettää tylsää joulua ja muutakin elämää kun kukaan ei muista. Se on hienoa että meillä joulu pysyy aina samanlaisena, ja niin pitääkin. Oliko sulla muuta?
        Osaan minä ruokaa tehdä. Mihinkäs tarviit ohjeet, voin kirjoittaa?


      • karhukaljaa

        Älä lässy selittele ja valehtele, juoppo sää olet, etkä muuksi muutu, kuohuviiniä ja psykologiaa, hahaaa, taitaa paremminkin olla koskenkorvaa ja alkon aukioloaikoja.


      • tsemppiäsulle
        karhukaljaa kirjoitti:

        Älä lässy selittele ja valehtele, juoppo sää olet, etkä muuksi muutu, kuohuviiniä ja psykologiaa, hahaaa, taitaa paremminkin olla koskenkorvaa ja alkon aukioloaikoja.

        .. ihanaa kun vastaat ja purkaat vihaasi ja agressioitasi täällä. Minä ymmärrän sua. Annan kaiken tukeni. Kyllä sinä voit sanoa kaikista mitä tahansa, iahan oikeesti, se helpottaa sinun sisitäsi. Me kaikki kuitenkin tiedämme miten omat asiat ovat, joten ei haittaa, tärkeintä on että purat sen mustan mielen pois.


      • aloitusuusiksi
        tsemppiäsulle kirjoitti:

        .. ihanaa kun vastaat ja purkaat vihaasi ja agressioitasi täällä. Minä ymmärrän sua. Annan kaiken tukeni. Kyllä sinä voit sanoa kaikista mitä tahansa, iahan oikeesti, se helpottaa sinun sisitäsi. Me kaikki kuitenkin tiedämme miten omat asiat ovat, joten ei haittaa, tärkeintä on että purat sen mustan mielen pois.

        Luuletko, että joku ottaa tosissaan nuo sinun typerät keksityt aloituksesi, olet mieleltäsi sairas ja ehkä alkoholisti ,niin kun nuo muut väittää, lopeta nuo älyttömät aloitukset ja kirjoita jotain järkevää, niin voit saada jotain keskusteluakin aikaiseksi, eikä pelkkää vittuilua, no sitä saa mitä tilaa.


      • kivakunluet
        aloitusuusiksi kirjoitti:

        Luuletko, että joku ottaa tosissaan nuo sinun typerät keksityt aloituksesi, olet mieleltäsi sairas ja ehkä alkoholisti ,niin kun nuo muut väittää, lopeta nuo älyttömät aloitukset ja kirjoita jotain järkevää, niin voit saada jotain keskusteluakin aikaiseksi, eikä pelkkää vittuilua, no sitä saa mitä tilaa.

        Tuota ei mun pidä luulla yhtään mitään. En odota että kukaan lukee tai edes vastaa. Se on jokaisen oma asia. Aivan kun jokaisen oma asia mitä kirjoittaa tänne, mileipiteen saa aina sanoa.
        Kyllä minusta täällä on ollut pajon keskustelua, nytkin on pitkä ketju.
        En mitä ota itseeni mitään v..a, en ollenkaan, nauran vaan , ei sen kummempaa, johan täss saisi suuttua monta kertaa jos itseensä ottaisi kommentit. Ei, kyllä ne on kaikille suunnattuja, siitä vaan kuule kommentoimaan. Katsos jo se että joku lukee on hienoa, ja se että joku kommentoi on vielä hienompaa.


      • hankioikeaelämä
        kivakunluet kirjoitti:

        Tuota ei mun pidä luulla yhtään mitään. En odota että kukaan lukee tai edes vastaa. Se on jokaisen oma asia. Aivan kun jokaisen oma asia mitä kirjoittaa tänne, mileipiteen saa aina sanoa.
        Kyllä minusta täällä on ollut pajon keskustelua, nytkin on pitkä ketju.
        En mitä ota itseeni mitään v..a, en ollenkaan, nauran vaan , ei sen kummempaa, johan täss saisi suuttua monta kertaa jos itseensä ottaisi kommentit. Ei, kyllä ne on kaikille suunnattuja, siitä vaan kuule kommentoimaan. Katsos jo se että joku lukee on hienoa, ja se että joku kommentoi on vielä hienompaa.

        Mitä haet noilla typerillä aloituksilla , ei tuo aloitus ollut mikään mielipide, ärsytäkkö ihan tahallasi ihmisiä noilla jutuilla missä ei mitään todellisuus pohjaa, eikä päätä eikä häntää, kirjoitat vaan lämpimiksesi soopaa, kun ei muuta tekemistä ja sitte sulla kivaa, kun joku reagoi niihin ja haukkuu sinut pataluhaksi siitäkö nautit ja naurat.


      • Hihahhaaahih
        hankioikeaelämä kirjoitti:

        Mitä haet noilla typerillä aloituksilla , ei tuo aloitus ollut mikään mielipide, ärsytäkkö ihan tahallasi ihmisiä noilla jutuilla missä ei mitään todellisuus pohjaa, eikä päätä eikä häntää, kirjoitat vaan lämpimiksesi soopaa, kun ei muuta tekemistä ja sitte sulla kivaa, kun joku reagoi niihin ja haukkuu sinut pataluhaksi siitäkö nautit ja naurat.

        Miksi sinusta jonkun aloitukset on typeriä? Onko sun aloituksetkin typeriä? Aian sanatoon että vaikka asia on sama, ratkaisu on erilainen. Jos jonkun aloitus on sinusta typerä, ei se ole jonkun muun mielestä.
        Ja mun aloitus ei ole typerä sinustaan, koska vastasit siihen ja näin ollen odotat että minä vastaan ai joku muu. Joku siinäkin sinua kokuttaa.


      • trolliolet

        Olet mieleltäsi sairas, ota lääkkeesi ja rauhotu.


      • kdfgsjh
        trolliolet kirjoitti:

        Olet mieleltäsi sairas, ota lääkkeesi ja rauhotu.

        kyllä tuon aloittajan jo tunnistaa noista kirjoitusvirheistä, humala -aste tuo niihin vielä oman hauskuutensa. Mutta jatka ihmeessä. Hauskaa Joulun odotusta!!!


      • TuhannenTulimmaista
        kdfgsjh kirjoitti:

        kyllä tuon aloittajan jo tunnistaa noista kirjoitusvirheistä, humala -aste tuo niihin vielä oman hauskuutensa. Mutta jatka ihmeessä. Hauskaa Joulun odotusta!!!

        Erittäin todennäköisesti ylläpidon trolli, jolla saadaan klikkauksia. Miksi ihmeessä me klikkaamme noita, jotka yleensä jo otsikosta tunnistaa lissun tekeleiksi? Minusta ei kannattaisi.


    • Miksei.mies.sano

      Eikö lapsilla ole äiti jo ennestään? Kuinka monella on kaksi äitiä. Lesbojen lapsilla?
      Keksi uusi nimitys varamamma, tai varamutsi, ei nyt tuollaisesta asiasta saa yhteiselo olla kiinni!
      Lepsu mies sinulla. Hänen pitäisi ottaa kantaa Salomonin tuomiolla.

    • aina_näitä

      Jaaha, ajattelit sitten provon laittaa luettavaksi.

    • ihanpaska

      Tosi huono trolli.

    • enosta

      Meidän isukki sekosi pari vuotta sitten kun jäi leskeksi. Otti heti uuden emännän, joka on luonteeltaan kuin noita-akka. En ole ostanut sille koskaan joululahjaa enkä tule ostamaankaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe