Rauha?

Missä on hyvät ihmiset joulurauha? Olen nyt muutaman päivän seurannut tätä iänikuista tappelua palstalla ja olen jopa suuttunut muutaman kerran, eikös edes jouluna voitaisi olla hetki sovussa? Ja ainakin voitaisiin jättää ne toisten ihmisten mollaamiset pois. Mitäs jos annettaisiin palstalle hetkeksi rauha ja keskityttäisiin niihin omiin ihaniin koiriimme. Muistutan myös, että jos joku viesti tahdotaan poistettavaksi niin pistäkääpähän vain asiaton viesti- ilmoitusta minulle niin teen homman.

Hyvää ja rauhallista joulun loppua ja uuttavuotta teille kaikille.

17

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jasmi...

      olen samaa mieltä...

    • realist56

      olla turha toivo, tuo tappelu tuskin loppuu koskaan, ellet sinä sitten vihellä peliä poikki heti alkuunsa viestien poistamisella.
      Hyvää loppuvuotta ja onnellista uutta vuotta kuitenkin sinulle ja kaikille tappelijoille ja muillekkin.

    • sakuli

      kun tämän palstanhan pitäisi olla avoin ja vapaa foorumi seropeista keskustelulle ja täällä kuitenkin ylinnä jatkuvasti hilluvat nuo itseään kasvattajiksi kutsuvat "rotukoiraihmiset" jotka melko karkeasti arvostelevat seropien omistajia ja tuovat omaa tietämystään jatkuvasti melko hyökkäävään sävyyn esille jos uskaltaa olla erimieltä saa melkoisen ryöpyn niskaansa ja jos vielä uskaltaa antaa samalla mitalla takaisin ja saman tyyliin sitten se piru vasta irti onkin.

      Uskoisin että monikin vapaasti seropistaan ja niihin kuuluvista asioista kirjoitella haluava ei enää uskalla palstalle mitään kommentoida kun saa heti nämä muutamat kaikkitietävät niskaansa (ja oletan että tähänkin tulee miljoona kommenttia kuinka taas törkeä yms.)
      Miksi pitää sallia se jatkuva hiillostus ja saman asian jauhaminen poista ketju jos siitä tulee sellainen että siinä mennään asiattomiksi sehän on sinun tehtäväsi eikö?

      Ja vielä kaikille tiedoksi että teidän näkökannaltanne katysottuna olen oikeuttettu kirjoittamaan sekarotuisten palstalle koska (että oikein taas saatte sen raivo prosenttinne nousemaan) olen nykyään puhtaan mutta paperittoman sakemanni nuorukaisen onnellinen omistaja :-D

      • mie vaan:)

        tämän paremmin ei tätä asiaa olisi voinut ilmaista:)Olen kanssasi aivan samaa mieltä,ei tänne viitsi enään mistään kirjoittaa tai kysyä,kun aina on nämä tietyt nimimerkit kommentoimassa ja vain heidän mielipiteensä on se ainut ja oikea:((


      • mie vaan:)

        kanssasi täysin samaa mieltä:)Ei tänne viitsi enään mitään kirjoittaa saatikka kysyä,kun nämä muutamat kaikkitietävät taas "hyppäävät silmille" ja uskallappas siinä sitten vielä olla erimieltä:((Ainakin itse näin uutena koiran omistajana kyselisin mielelläni kokeneemmilta neuvoja ja lukisin muiden kokemuksista,mutta ikävä kyllä se ei ole mahdollista ilman,että siitä nousee hitonmoinen riita:(Varsinkin jos uskaltaa vielä ilmoittaa,että omistaa puhtaan paperittoman koiran.


      • mie vaan:)
        mie vaan:) kirjoitti:

        tämän paremmin ei tätä asiaa olisi voinut ilmaista:)Olen kanssasi aivan samaa mieltä,ei tänne viitsi enään mistään kirjoittaa tai kysyä,kun aina on nämä tietyt nimimerkit kommentoimassa ja vain heidän mielipiteensä on se ainut ja oikea:((

        tuo reilu tunti sitten lähettämäni viestikin näkyviin:)Joten tupla kommentti!


      • alkajaisiksi

        menisit myös itseesi etkä lietsoisi tahallas kinaa


      • sakuli
        alkajaisiksi kirjoitti:

        menisit myös itseesi etkä lietsoisi tahallas kinaa

        no just joo juuri noin tätähän taisin jo ennustaakkin heti lietson kinaa jos sanon oman mielipiteeni.....hoh hoijaaaa


      • sudenkorento75
        sakuli kirjoitti:

        no just joo juuri noin tätähän taisin jo ennustaakkin heti lietson kinaa jos sanon oman mielipiteeni.....hoh hoijaaaa

        sinäpä sen sanoit...
        "heti lietson kinaa jos sanon oman mielipiteeni"
        tätä minäkin monesti mietin pienessä mielessäni...


      • realist56
        alkajaisiksi kirjoitti:

        menisit myös itseesi etkä lietsoisi tahallas kinaa

        tuossa sakulin kommentissa jotain kinan lietsontaa, ei sitten vähimmässäkään määrin.


      • issu56
        sudenkorento75 kirjoitti:

        sinäpä sen sanoit...
        "heti lietson kinaa jos sanon oman mielipiteeni"
        tätä minäkin monesti mietin pienessä mielessäni...

        ihmettelen, että joillekin se oma mielipide suodaan ja joillekin taas sitten ei millään ja jos sen oman mielipeensä vain uskaltaakin ilmi tuoda, niin tilanne on kuin se nyt on tässä näin, eli kaikki eivät suvaitse kuin tietynsuuntaiset ja omia ajatuksiaan tukevat mielipiteet ja kaikki muu onkin sitten haukkumista jne. Näinhän se tässä menee ja on mennytkin, vaan... no antaapi olla.


      • sakuli
        mie vaan:) kirjoitti:

        kanssasi täysin samaa mieltä:)Ei tänne viitsi enään mitään kirjoittaa saatikka kysyä,kun nämä muutamat kaikkitietävät taas "hyppäävät silmille" ja uskallappas siinä sitten vielä olla erimieltä:((Ainakin itse näin uutena koiran omistajana kyselisin mielelläni kokeneemmilta neuvoja ja lukisin muiden kokemuksista,mutta ikävä kyllä se ei ole mahdollista ilman,että siitä nousee hitonmoinen riita:(Varsinkin jos uskaltaa vielä ilmoittaa,että omistaa puhtaan paperittoman koiran.

        ja kysy vaikka multa jos jotakin kysyttävää koirista on koska itsekkin tätä nykyä olen puhtaan mutta paperittoman sakemanni nuorukaisen omistaja ja takana vuosia koirien kanssa (paperillisten ja löytyypä lapsuudesta muutama sekarotuinenkin) luulisin että edes johonkin kysymykseen osaan minäkin vastata.


      • Tietäväinen
        issu56 kirjoitti:

        ihmettelen, että joillekin se oma mielipide suodaan ja joillekin taas sitten ei millään ja jos sen oman mielipeensä vain uskaltaakin ilmi tuoda, niin tilanne on kuin se nyt on tässä näin, eli kaikki eivät suvaitse kuin tietynsuuntaiset ja omia ajatuksiaan tukevat mielipiteet ja kaikki muu onkin sitten haukkumista jne. Näinhän se tässä menee ja on mennytkin, vaan... no antaapi olla.

        Kaikillehan toki suodaan vapaus sanoa mielipiteensä, mutta se, miten asiansa esittää, onkin eri juttu. Jos pitää omaa kantaansa asioihin ainoina ja oikeina saa varautua kärkkäisiinkin vastineisiin muilta(samanluontoisiltakin) ihmisiltä. Ei millään pahalla, mutta näin asiat menee =).


      • minnu
        sudenkorento75 kirjoitti:

        sinäpä sen sanoit...
        "heti lietson kinaa jos sanon oman mielipiteeni"
        tätä minäkin monesti mietin pienessä mielessäni...

        sä ja sun pienet mielet...pah...melkee jokaseen keskusteluun oot menny valittavalla mielellä.ei mitenkää sillee mut ei kukaan tollast ruikutusta jaksa.ei pahalla.


      • ensin
        minnu kirjoitti:

        sä ja sun pienet mielet...pah...melkee jokaseen keskusteluun oot menny valittavalla mielellä.ei mitenkää sillee mut ei kukaan tollast ruikutusta jaksa.ei pahalla.

        ja kirjota vasta sitten sinäkin


      • tuo
        ensin kirjoitti:

        ja kirjota vasta sitten sinäkin

        turisee, arsyttää aina kun on eräillä nimimerkeillä kaikkeen kaikkea sanottavaa ja loppujen lopuksi kun "neuvoja" lukee tuntuu että ne olis kirjottanut joku 10-vuotias pikkulikka jolla on ollu koira 2-vuotta...
        Kun jengi on vaan kapeekatseisia.


    • tassu

      Ikävä kyllä ei rauhaa taida tulla ennenkuin muutamat nickit on vaihtaeet vallan kokonaan foorumia=( ONNELLISTA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2232
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1725
    3. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      381
      1696
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1049
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      97
      1045
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1014
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1003
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      877
    Aihe