Hei! Minulla on kaksi veljesgerbiiliä, mutta toinen on kuollut. Nyt niitä on siis yksi ja se on n. 11 kuukautta vanha. Onko samaa tapahtunut? Onko tämä normaalia että gerbiili kuolee noin nuorena? Pitäisikö ostaa toinen vieras gerbiili ja miten toimia uuden gerbiilin kanssa? Sanokaa mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä.
Kuollut gerbiili
Gerbu
1
125
Vastaukset
- Gerbiilit
Normaali gerbiili ei kuole yleensä noin nuorena. Syynä noin aikaiselle kuolemalle voi olla monia. Vaikea näin sanoa kun en tiedä millainen gerbiilisi oli ennen kuolemaa että oliko kyse sairaudesta vai jostakin muusta. Hommaa heti uusi gerbiili sillä gerbiilit ovat laumaeläimiä eivätkä saa olla yksin (voivat jopa kuolla yksinäisyyteen). Laita uusi gerbiili terraarioon ja väliin verkko josta molemmat kuitenkin voivat haistaa toisiaan. Vaihtele puolia välillä ja jonkin ajan päästä voit kokeilla pitää gerbiileitä ilman tutustumisverkkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562687
- 2001968
- 711716
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91441Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.321176- 761111
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954