Moikka !
Haluisin Jenkkeihin lähteä kavereita moikkaamaan mutta kesällä tuli jäätyä kiinni marihuanan polttelusta. Nyt mietin että kun tossa ESTA-hakemuksessa kysytään, että onko koskaa käyttänyt huumeita jne. niin kuuluuko mun laittaa että kyllä vai ei, koska en tosiaan saanu rikosrekisteriä vaan ihan vaan poliisille merkinnän ja 60€ sakon. Kun en uskois että ne noin pikkusen jutun takia multa sen ESTAn hylkäis, mutta missään noissa kysymyksissä ei myöskään pääse tarkentamaan kuinka isosta jutusta on kyse. Elikkä osaako joku sanoa, että kuuluuko mun merkata siellä ESTA hakemuksessa "kyllä" vai "ei" siihen huumeiden käyttö kysymykseen? Kiitos jo etukäteen
Huumeista kiinnijääminen ja ESTA
5
270
Vastaukset
- viisasneuvo
Omantunnon asia. Veikkaukseni jos laitat kyllä, niin ESTA ei mene läpi välttämättä ja jos menee, niin rajalla saat tehdä sevitystä huumeittesi käytöstä.
Suosittelen ei vastausta, koska ei näillä USA:n viranomaisilla ole mitään tietoja sinun pikku sakoista täällä suomessa. - yli40vpössytellyt
On se käsittämätöntä tuo ruohonpolttajien vainoaminen. Enemmän haittaa alkoholista elimistölle on.
Vastaa ei. - Jäiksss
Ok kiitos paljon molemmille ! Kai mä sitten laitan ei. Mutta eikai siitä voi saada mitään porttikieltoa Jenkkeihin jos ne saa tietää että oon jääny kiinni?
- goodtogo
Kunhan maltat pysyä erossa aineista reissussa, niin kaikki menee hyvin. Minä jouduin taas kerran jostain syystä huume testiin Chicagon lentokentällä, kun olin tulossa takaisin suomeen.
- Jäiksss
Apua okei hyvä tietää !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990