Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Huumeista kiinnijääminen ja ESTA

Jäiksss

Moikka !
Haluisin Jenkkeihin lähteä kavereita moikkaamaan mutta kesällä tuli jäätyä kiinni marihuanan polttelusta. Nyt mietin että kun tossa ESTA-hakemuksessa kysytään, että onko koskaa käyttänyt huumeita jne. niin kuuluuko mun laittaa että kyllä vai ei, koska en tosiaan saanu rikosrekisteriä vaan ihan vaan poliisille merkinnän ja 60€ sakon. Kun en uskois että ne noin pikkusen jutun takia multa sen ESTAn hylkäis, mutta missään noissa kysymyksissä ei myöskään pääse tarkentamaan kuinka isosta jutusta on kyse. Elikkä osaako joku sanoa, että kuuluuko mun merkata siellä ESTA hakemuksessa "kyllä" vai "ei" siihen huumeiden käyttö kysymykseen? Kiitos jo etukäteen

5

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisasneuvo

      Omantunnon asia. Veikkaukseni jos laitat kyllä, niin ESTA ei mene läpi välttämättä ja jos menee, niin rajalla saat tehdä sevitystä huumeittesi käytöstä.
      Suosittelen ei vastausta, koska ei näillä USA:n viranomaisilla ole mitään tietoja sinun pikku sakoista täällä suomessa.

    • yli40vpössytellyt

      On se käsittämätöntä tuo ruohonpolttajien vainoaminen. Enemmän haittaa alkoholista elimistölle on.
      Vastaa ei.

    • Jäiksss

      Ok kiitos paljon molemmille ! Kai mä sitten laitan ei. Mutta eikai siitä voi saada mitään porttikieltoa Jenkkeihin jos ne saa tietää että oon jääny kiinni?

      • goodtogo

        Kunhan maltat pysyä erossa aineista reissussa, niin kaikki menee hyvin. Minä jouduin taas kerran jostain syystä huume testiin Chicagon lentokentällä, kun olin tulossa takaisin suomeen.


      • Jäiksss

        Apua okei hyvä tietää !!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe