Meillä Seinänaapurina joku 50v nainen jota käy päivittäin joku tai jotkut naimassa, touhut alkaa jo yhdeksän aikaan aamulla ja saattaa kestää neljään asti..on se kyllä kun joutuu tuollasten takia kotoa lähtemään ettei lasten tarvii kuunnella moista ulinaa ja sängyn rytinää. Eikä töissä käy missään. Naikkonen tukka totteröllä sitten illalla kastelee ja nyppii kukkia talon pihalla, tosi ärsyttävää. Jotenkin noloa mennä tuollaisesta valittamaan. Neuvoja?
hirvee naapurin akka
24
749
Vastaukset
- Sorvankylä
Käyt vaan nusasee sitä kunnolla. Niin uuvuksiin painelet ettei pääse sängystään viikkoon pois. Siinä se on.
- kyllästyneet.isi
Ei pysty kun on niin likasen horon näkönen ja roikkuläskimaha..yök
- OleMiesNainen
Camoon, pussi housut jalkaan ja menoksi.
- savolaenenukkel
Jottako iha juvankoskella oes tämmöne ilimestys? Taettaa olla vua sinun päeväunissas:D:D
- 46rthfdfseyu7yu
Hyvä että ees jollain on halut kunnossa Koellis-Savossa.
- Anna_olla
Onhan se vähän hankalaa. En käytä sitä sanaa "haastavaa". Kukaan ei käytä enää sanaa, vaikea, tai hankala. Perketti niiden haastavien kanssa. "Haastava" tulee USA:sta. Mutta tässä ensimmäisessä kappaleessa saksofonisoolo. Soittele saksofonia. Jos sitten helpottaisi. Missäpäin kylää tämä on? https://www.youtube.com/watch?v=4SIqnLmoNS0
- puutetta
pistäppä osote ku alakaa kassit kiristee
- osm
jo vain kertokee osote,niin ruppee kärväkoerat pörreemään.....?
- eskopanee
minäkii haluan panee,oon kova panee
- eskopaneee
Mää oon panomies,panettaa kokoajan,panen mitä vaan ja milloin vaan
- eskopaneeee
Ymmärrättekö te ? ?
PANOMIES
Se olen minä
Panen olan takaa
YMMÄRRÄTTEKÖ- olantakaa
Oot kyllä melko taikuri ku olantakaa
- eskopaneee
Kutsukaa minut kotiinne niin näytän teille panemisen mallia,panen koirista ja kissoista lähtien mummoon ja vaariin,kaikki käy siltä väliltä jopa keittiön pöytäkin. Olen saanut suurta suosiota etelä-euroopassa kun olen pannut kaikkea. Kohta pääsen ennätysten kirjaan
PANOMIESTÄ PANETTAAA - juicekarirandi
Äitee s on ruma kukas sitä haluais
- peräukkoja
Pienenä minut isä aina raiskasi jos en antanut seinään paiskasi
- sextärkeää
Taidat olla kateellinen. Sehän on hyvä asia, että hommat luistaa. Orgasmit on tärkeitä jo terveydenkin kannalta, rentouttaa mm. kireitä lihaksia. Erityisesti naiselle.
- valuuhousuun
Ei oo enää perälihas kireenä,sulkijalihas on iha veltto
- 18473902
Eihän se voi olla seinänaapuri kun asuu omakotitalossa
- Hiljainenasukastoivoo
Voihan se olla rivarissakin. Onnen huumassa nyppii kukkia omalla pihallaan ja naapuria nyppii päästä.
Minun toiveeni ja haaveeni on joskus asua kohtalaisen kaukana talopoliiseista. Mutta katsotaan josko toteutuu. - lmianto_tekemään
Taitaa olla näitä iskuripalstan hguoraajia naapurissa, ei muuta kun verottajalle ilmiantoa menemään, johan loppuu kummasti. Veronkierrosta ja pimeästä tulosta on varmasti kyse.
- vakoauki
Naapurit ovat muutenkin pöljiä
- Kikkeli-Ville
Ihailtavaa on säännölliset työajat klo 9-16!
- mauno-ylimainio
En ole nukkunut koko yönä kun olen kuunnellut vaan naimisen ääniä
- ruotsalaisella
Ajjaako se akka kännissä juankosskelle toihin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356