Hei, en tiedä olenko oikell palstalla, mutta ongelmani on pömppö vatsa. Olen tyttö 159 cm, 52 kg, 18 vuotta. Miten saisin pömppö vatsan pois olen tehnyt jo kaikkeni eikä se vain häviä. Olisiko neuvoja.
Pömppö vatsa
1
119
Vastaukset
- vanhempi_pömppö
Olen suunnilleen kokoisesi keski-ikäinen nainen. Häpesin pömppömahaani jo varhaisteini-iässä. Olen pienirintainen, joten maha helposti korostuu silloin.
Naisilla selän kaarevuus vaihtelee. Toisilla selkäranka on sivusta katsoen melko suora ja peppu litteä, toisilla selkäranka kaareva ja peppu pyöreä. Pömppö maha liittyy varmasti aika paljon alaselän muotoon. Kaarevaselkäisellä (tai jopa notkoselkäisellä) maha luonnollisesti korostuu, kuten takamuskin, vaikka rasvaa olisi molemmilla naisilla yhtä vähän tai yhtä paljon.
Eli neuvon, että pidä huolta vatsa- ja selkälihasten kunnosta, mutta älä ota stressiä pömppömahasta. Itse asiassa miehiä miellyttää enemmän kaareva selkä, nimittäin kaarevan selän omistajan on helppompi synnyttää kuin suoran selän omistajan. Kannattaa ajatella asiaa siltä kannalta, kun asia harmittaa. Kaikkein pahinta on aloittaa tarpeeton laihdustus, sillä voi saada aikaan syömishäiriön (kokemusta on).
Kiinnitä huomiota pukeutumistyyliin. Sopivalla pukeutumisella voi korostaa hyviä puolia ja häivyttää huonoja. Kokeile ja katso, mikä sinulle sopii. Todennäköisesti olet hyvin sutjakan näköinen nuori nainen. Ainakin itselläni telttamaiset vaatteet näyttävät kamalimmilta. Kun vaate ei ole selästä vartalon myötäinen vaan vapaasti riippuva, näyttää maha isomalta kuin onkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741