Hei, en tiedä olenko oikell palstalla, mutta ongelmani on pömppö vatsa. Olen tyttö 159 cm, 52 kg, 18 vuotta. Miten saisin pömppö vatsan pois olen tehnyt jo kaikkeni eikä se vain häviä. Olisiko neuvoja.
Pömppö vatsa
1
97
Vastaukset
- vanhempi_pömppö
Olen suunnilleen kokoisesi keski-ikäinen nainen. Häpesin pömppömahaani jo varhaisteini-iässä. Olen pienirintainen, joten maha helposti korostuu silloin.
Naisilla selän kaarevuus vaihtelee. Toisilla selkäranka on sivusta katsoen melko suora ja peppu litteä, toisilla selkäranka kaareva ja peppu pyöreä. Pömppö maha liittyy varmasti aika paljon alaselän muotoon. Kaarevaselkäisellä (tai jopa notkoselkäisellä) maha luonnollisesti korostuu, kuten takamuskin, vaikka rasvaa olisi molemmilla naisilla yhtä vähän tai yhtä paljon.
Eli neuvon, että pidä huolta vatsa- ja selkälihasten kunnosta, mutta älä ota stressiä pömppömahasta. Itse asiassa miehiä miellyttää enemmän kaareva selkä, nimittäin kaarevan selän omistajan on helppompi synnyttää kuin suoran selän omistajan. Kannattaa ajatella asiaa siltä kannalta, kun asia harmittaa. Kaikkein pahinta on aloittaa tarpeeton laihdustus, sillä voi saada aikaan syömishäiriön (kokemusta on).
Kiinnitä huomiota pukeutumistyyliin. Sopivalla pukeutumisella voi korostaa hyviä puolia ja häivyttää huonoja. Kokeile ja katso, mikä sinulle sopii. Todennäköisesti olet hyvin sutjakan näköinen nuori nainen. Ainakin itselläni telttamaiset vaatteet näyttävät kamalimmilta. Kun vaate ei ole selästä vartalon myötäinen vaan vapaasti riippuva, näyttää maha isomalta kuin onkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897836
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes954095- 682672
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751702Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3941629- 641508
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201486Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171141Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841068