Hei, en tiedä olenko oikell palstalla, mutta ongelmani on pömppö vatsa. Olen tyttö 159 cm, 52 kg, 18 vuotta. Miten saisin pömppö vatsan pois olen tehnyt jo kaikkeni eikä se vain häviä. Olisiko neuvoja.
Pömppö vatsa
1
126
Vastaukset
- vanhempi_pömppö
Olen suunnilleen kokoisesi keski-ikäinen nainen. Häpesin pömppömahaani jo varhaisteini-iässä. Olen pienirintainen, joten maha helposti korostuu silloin.
Naisilla selän kaarevuus vaihtelee. Toisilla selkäranka on sivusta katsoen melko suora ja peppu litteä, toisilla selkäranka kaareva ja peppu pyöreä. Pömppö maha liittyy varmasti aika paljon alaselän muotoon. Kaarevaselkäisellä (tai jopa notkoselkäisellä) maha luonnollisesti korostuu, kuten takamuskin, vaikka rasvaa olisi molemmilla naisilla yhtä vähän tai yhtä paljon.
Eli neuvon, että pidä huolta vatsa- ja selkälihasten kunnosta, mutta älä ota stressiä pömppömahasta. Itse asiassa miehiä miellyttää enemmän kaareva selkä, nimittäin kaarevan selän omistajan on helppompi synnyttää kuin suoran selän omistajan. Kannattaa ajatella asiaa siltä kannalta, kun asia harmittaa. Kaikkein pahinta on aloittaa tarpeeton laihdustus, sillä voi saada aikaan syömishäiriön (kokemusta on).
Kiinnitä huomiota pukeutumistyyliin. Sopivalla pukeutumisella voi korostaa hyviä puolia ja häivyttää huonoja. Kokeile ja katso, mikä sinulle sopii. Todennäköisesti olet hyvin sutjakan näköinen nuori nainen. Ainakin itselläni telttamaiset vaatteet näyttävät kamalimmilta. Kun vaate ei ole selästä vartalon myötäinen vaan vapaasti riippuva, näyttää maha isomalta kuin onkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943859Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512742Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741300Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151250Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101159- 46934
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2020931- 41847
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt212813Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua56680