Eli kertokaas mitä mieltä ootte tavallist pidemmäst tukast pojalla. Mun hiukset on vähä aaltoilevat ja yltää suunnillee niskan alle. Mun hiukset on sivuilta vähä lyhyempi, ja ei kovin tarkkaan leikatun näköne kosk en oo leikannu tukkaa varmaa vuotee.
Vastaukset 8
- Hassusiskonen
Hothothot
- hyihyi
Yök
- EnTiiäSustaMut
Joillekki sopii
- taka_jee_jee
Takatakatakatakatakatakataka jee jee!
- PainuosHeleskuttii
KIITOS, NYT SE SOI PÄÄSSÄ
- NerdsFtw
Siis itse olen silmälasipäinen ns nörtti joten pitä tukka on aivan mahtava, tosin siitä vittuillaan tosi paljon
- freeballerboy
Käytätsä lippistä? Jos on sillei vähän pidemmät hiukset niin mun mielestä sopii tosi hyvin et on lippis ja lippa taaksepäin ja et hiuksia sopivasti näkyy sivuilla ja takana. Just rento tyyli!
- tyttöjollapitkätukka
Pitkä tukka sopii mun mielestä iha yhtä hyvin tytöille ja pojille, samoin lyhytkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi241496Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681357- 961161
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R731082Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84779Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29738Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48727Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63646
- 38629