Mini Coper D-myynti keskeytetty meluisuuden vuoksi

RuidoAuto

Espanjalaisen Actualidad Motorin mukaan Mini Cooper D:n myynti on keskeytetty meluprobleemoiden vuoksi Quote: "Mini Cooper D - Suspendidas las entregas por problemas de ruido":
http://www.actualidadmotor.com/mini-cooper-d-suspendidas-las-entregas-por-problemas-de-ruido/
"Los motores han resultado más ruidosos de lo esperado", unquote: "Moottorit ovat osoittutuneet paljon meluisimmiksi mitä oli odotettu, joten autojen toimittamisesta pidättäydytään kunnes ongelmaan on löytynyt ratkaisu".

Según Autoexpressin mukaan jopa ostopäivänä asiakas on palauttanut auton.

7

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • losProblemosSISI

melkoista sitkeyttä trollin suunnalta. Valitettavasti yrityksesi ovat niin onnetton´mia ja puhdittomia ettei noita ole kuin iloa ja naurua.

• MelupojaksiSanottu

Mutta la problema on feminiini ja taipuu monikossa las problemas! Mene kouluun ja opi asioita.

• KäyKokeilemassaJosIkää

Oliskos ongelma selätetty kun noita kuitenkin myydään. Tuosta jutusta on jo kovin reilusti aikaa.

• Idem

Uutinen on päivätty 19.2.1014, joten silloin lie ongelma vielä ollut ajankohtainen. Siis ei tämä ainakaan viime vuosisadan asioita ole.

Lisäksi vakuutan olevani erittäin kokenut autoasiossa ja ikää ja tietoa on tarpeeksi näihin kevyisiin lähtöihin ainakin.

• voiReppanaa

Kuten mainittiin, että asia korjataan ja lienee korjattu, noita samoja koneita on myös BMW:llä sillä no on heidät tekeleitään.
        Mikä sua oikein riivaa noin yleensä? Saatko kovasti kiksejä, vai riittääkö kun saat edes jotain huomiota? Koulukiusattu?

• Wigel

Olisiko kuitenkin niin, että BMW:llä ovat muistaneet laittaa moottorin kannattamien ja korin välíin kumityynyt?

• ihananSitkeää

Voipi olla, mutta eiköhän ne Minilläkin ole jo tuon huommanneet? Olihan tuo artikkeli jo kohta kaksi vuotta vanha ja kyseistä moottoria myydään.
        Rölli se tarttuu pieneenkin oljen korteen, miettimättä asiaa lainkaan. No yleensä noilla ei ole oikein tietoa tai tuntemusta koko asiasta, mutta kova tarve saada huomiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3904
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3435
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2851
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2498
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1899
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1859
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1777
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      33
      1735
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1478
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1258
    Aihe