Kaipaisin ns. "vertaistukiryhmää" tässä varmaan myös auttaisi jos meillä sijaisvanhemmilla olisi oma keskustelupalsta. Siellä voisimme "anonyymeinä" ajaa rankkojakin kokemuksiamme ja samalla tukea toinen toistamme tässä vaikeassa tehtävässä!! Täällä on liian paljon sellaistakin väkeä jotka ottavat kantaa, mutta eivät koskaan itse ryhtyisi tähän tehtävään!
Kertokaa jos tiedätte missä osoitteessa olisi ko. palsta.
Onko keskustelupalstaa
sijaisvanhemmille
2
387
Vastaukset 2
- tämä
verkkoklinikka.fi
Minulla on onneksi toinen sijaisäiti,jolle voin purkaa niin hyvät kuin pahat jutut ja hän purkaa myös minulle.Ollaankin todettu asia tosi käytännölliseksi,kun tutustuttiinkin sijaisvanhemmuuden myötä ja myös lapset tutustutettiin toisiinsa.Ollaan jo purettu huoliamme pari vuotta toisillemme ja molemmille on tullut uusia sijoituksia tänä aikana.Yritä löytää ystävä,kysele vaikka sossuilta lähi alueesi muista sijaisvanhemmista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51851
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍86790Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2654Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 70523
- 60493
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24486