Olen osatyökyvyttömyyseläkkeellä ja samalla sairauslomalla. ja nyt sairaysloma päättyy. 300päivää sairauslomaa meni ajat sitten ja nyt liitto maksaa vielä n.2kk. Reilu puolivuotta sitten hain työkyv.eläkettä ja hylsy tuli. olen eri sairauksien runtelema ja masennuksen takia len ollut sairauslomalla , masennus on tällähetkkellä kurissa, käyn psykiatrisella sairaanhoitajalla 1krt viikko ja välillä psykiatrilla. Mistä haen sairauslomaa terveysasemalta jossa se kirjoitettiin kun viimeksi tehtiin työeläkehakemus vai psykiatrilta. Sairauslomalla olen nyt ollut yhtäjakoisesti vajaan vuoden. Osatyökyv.eläkkeellä vuodesta 2013 saakka.Osatyökyvyttömyyseläkepaperissa lukee ettei sitä tarvitse hakea enää uudestaan kuten aiemmin piti n. 1v välein.
Mitä minä teen .
enymmärränäitäasioita
1
191
Vastaukset
- Petu_
Yleensä vaaditaan erikoislääkärin B-lausunto, eli tässä tapauksessa psykiatrin lausunto työkyvyttömyydestä, ja kannattaa pyytää sairaslomaa toistaiseksi, ellei lääkäri sitten tiedä oikeasti, että minä päivänä masennus tms. päättyy.
Ja sitten kun sairaspäivärahapäivät ym. on käytetty niin pitää ilmoittautua TE-toimistoon vajaakuntoiseksi työnhakijaksi, jolloin saa ainakin KELAn maksamaa päivärahaa kuten muutkin työttömät, mutta ei ole työn vastaanottovelvoitetta.
http://www.satakunta.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2086659Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2904583"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423595Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1133420Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m673405Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492876Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2582590Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752427- 252366
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941