Moi arvon mersumiehet! Onko hyvä ostos ostaa C-mersu W204 200 cdi autom?. Vuosimalli 07-09 eli ennen faceliftiä... Onko noissa mitä tyyppivikoja ja onko paljon huolettomia kilsoja edessä jos mittarissa on tuo n. 200tkm? Kiitos vinkeistä...
200tkm ajettu C W204
59
20369
Vastaukset
- tsektsektsek
Voi olla aika pommi jos ei metrit pidä paikkaansa, ja jos makaroonin vanha vehe?
- RMB
Se on tosi. Perluskooneilla unohtuu auto huoltamatta.
- Anonyymi
Kuka haluaa auton jonka hinta sanotaan aina kiloina, kilokauppa mersu kerran sitä aina
- E220_CDI
Omani lähti seuraavalle omistajalle jo yli 200 tkm ajettuna sekä ostajan että myyjän mielestä täysin ehjänä. Mukavampi sillä oli ajaa nuin vehon "samanlaisella" uudella esittelyautolla, koska parempi moottori, voimansiirto, istuimet, valot jne tekivät siitä uutta perusautoa mukavamman (tunnetaan myös nimellä "aitosuomiauto").
2008 on viimeisin vanhan OM646 koneen vuosikerta. Sitä uudemmat ovat BlueEfficiency OM651 moottoreita, joiden ensimmäisten vuosien suuttimien ja jakopäiden kanssa on ollut säätämistä kunnes oikeat osat löytyivät. Uusi kyllä kuluttaa selvästi vanhaa vähemmän.
Huonoa ei kannata ostaa, koska tuossa ikäluokassa hyvä on melkein saman hintainen. Ehdottomasti historian tarkastus. Tuon ikäisissä huoltokirja vaihtuu tehtaan DSB huoltolokiin, jota ilman oletetaan miljoona km ajetuksi ja tarjotaan sen mukaan. Myös auton kontrollerien tilanne olisi hyvä tarkistaa, monestakin syystä.
Hyvin hoidetun pitää tuntua siltä kuin sitä ei olisi ruuvattu kokoon osista, vaan louhittu yhdestä täyteisestä graniittilohkareesta. Jokainen narahdus tai kolahdus on noin uudessa virhe.- Anonyymi
Minun Mersun hinta on 2.5 euroa kilo, jos ei haittaa että ihmiset nauraa ja vertaa sinun autoa jauhelihaan niin todella hyvä auto, minun mb mennyt nyt 273tkm ja ei mitään erikoista vain jarrut laitettu eteen ja iskarit taakse. Todella laadukas auto ja jos haluat paljon autoa suht pienellä rahalla niin silloin c
- uudempi_olisi
parempi, sen ovat vuodet osoittaneet. Toki myös kalliimpi koska muutkin asian tietävät. Ruoste ei enää vaivaa vanhaan malliin verrattuna ja muukin kestävyys ja toimivuus parempi.
- TäydetViidiTähteä
Lue Autobild kestotestistä w204 mallista. 300 tkm meni jo pari vuotta sitten täyteen erinomaisen helposti, mainittiin että on kunniaksi Mersulle. Myös lehden toimituksessa pitivät autosta vaikka oli "vain perusmallinen C180 bensa".
- E220_CDI
Annatko linkin kuviin ruosteisista W204 korisista iästä riippumatta? Joka ainoa ensimmäisestä alkaen on lähtenyt tehtaalta sinkkifosfatoituna ja 30 vuoden koritakuulla. Jo ensimmäinen vuosikerta on selvästi edeltäjäänsä paremmin ruostumista vastustava.
- sdfsdfsdfsdfsdfsdfsdf
E220_CDI kirjoitti:
Annatko linkin kuviin ruosteisista W204 korisista iästä riippumatta? Joka ainoa ensimmäisestä alkaen on lähtenyt tehtaalta sinkkifosfatoituna ja 30 vuoden koritakuulla. Jo ensimmäinen vuosikerta on selvästi edeltäjäänsä paremmin ruostumista vastustava.
Edellistä parempi ei tarkoita oikeastaan mitään. Kun edellinen oli huonointa mitä löytyy.
- Dontojo
E220_CDI kirjoitti:
Annatko linkin kuviin ruosteisista W204 korisista iästä riippumatta? Joka ainoa ensimmäisestä alkaen on lähtenyt tehtaalta sinkkifosfatoituna ja 30 vuoden koritakuulla. Jo ensimmäinen vuosikerta on selvästi edeltäjäänsä paremmin ruostumista vastustava.
Sinkkifosfatointi ei kuitenkaan vastaa sähkösinkitystä puhumattakaan kuumasinkityksestä.
- Anonyymi
Dontojo kirjoitti:
Sinkkifosfatointi ei kuitenkaan vastaa sähkösinkitystä puhumattakaan kuumasinkityksestä.
En tiedä mersuista paljoa mutta mikä lienee tämän päivän kilohinta 200cdi 2008 ajettu 307tkm....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mersuista paljoa mutta mikä lienee tämän päivän kilohinta 200cdi 2008 ajettu 307tkm....
Mikkelin kamuxilla oli myynnissä 4.20 kilo, ei paha hinta 2010 ja mittarissa 295, täytyy ensi viikolla tinkiä voisin ostaa jos 4.00 euroa kilo, tarvitsee kysyä myyjältä jos vähän laskisi hintaa muuten ihan ok auto
- nouhadolen
Minä sanon osta veli Ahmed mercedes halpa Saksassa laittaa kuntoon, voi luottaa veli.
- C320CDI
Tutulla nyt 380 tkm ajettu w204, toimii edelleen kuin uusi!
- pepepepe5
Mikä kone?
- Anonyymi
pepepepe5 kirjoitti:
Mikä kone?
Koneella ei ole väliä, muista katsoa valmistuspäivä siitä muodostuu sen kilohinta, Mersun osto on yhtä helppoa kuin broilerin suikaleiden....
- takuukilometrit
Takaako myyjä, että taatusti ajettu yli mittarilukeman?
- E220_CDI
Ei tuollaisia asioita myyjältä kannata kysellä, vaan autolta ja Daimler AG:lta.
- Stuttgarter
Jep, sähköisestä arkistosta löytyy lähes kaikkien M-B autojen tiedot
- faceliftedW204
Hyvä ajaa, kestävä, mukava, laadukas. Facelift on sisustalta mielestäni tyylikkäämpi kuin pre-facelift. Lisäksi ulkonäkö on päivitetty pirteämmäksi pienin muutoksin esim. Ajovalot
- Anonyymi
Tyylikkyys lisää 60 senttiä kilolle, joten ostakaa ihmeessä uudempi facelift
- Anonyymi
Voi olla kestävä mutta c Mersun suurin pahe on nopea kilohinnan lasku.... Hyvä mutta HAPLPA.... Kyllä sillä oikeasti ajaa todella pitkään 600 tkm, se tarvitsee vain kulutus osien vaihtoa ja hyvää huumorin tajua...
- Ekkawi
Olen ollut tyytyväinen C220 cdi:n 1½-vuotta ilman oireilua, vm. 2008, ajettu 120200km. Nyt sitten "kuoli" lennosta työmaan pihaan ja eikun hinurilla korjaamoon - MB- sellaiseen, koska rattilukon toiminta rikki! Korjausarvio noin 1000€. Vika voi iskeä jo hyvin vähäisillä kilometreillä tai sitten ei lainkaan - sorry. Suosittelen hinausvakuutuksen tms. hankintaa.
- rattilukkoon
Kuuluu olevan tyyppivika tuo sähköinen rattilukko W204:ssa.
Onkohan sitä parannettu uudemmissa 204:ssa vai onko vieläkin ns "kulutustavaraa"? - Ttti
Helppo korjata. Raahessa elehuolto korjaa rattilukon 250€. Itse voi irroittaa noin 45min menee
- Exmese
Älä ihmeesä osta W 204 mallia, jos et halua jatkuvia pikkuvikoja riesaksi. Ja sitten kun se jakopään remontti tulee ja se tulee varmasti, niin sitten se maksaa ! Kyseisiä vikoja ei ole läheskään niin paljon puolta halvemmissa autoissa. Tämä tarina on tosi. Suomeksi sanottuna, malli on täysi paska.
- kerrokerrokuvastin
Mitä pikkuvikoja? Mikä jakopäänremontti?
Montako w204 olet omistanut ja paljon olet niillä ajanut? - Anonyymi
kerrokerrokuvastin kirjoitti:
Mitä pikkuvikoja? Mikä jakopäänremontti?
Montako w204 olet omistanut ja paljon olet niillä ajanut?Ihmetyttää ne puheet kilohinnasta, koska onhan kyseessä todella laatu auto, mistä lie tojo palstalta kaikki nuo parjaukset, koska c mersu on todella laadukas auto ja järki valinta monelle auton ostajalle
- Mersut_on
Mersu ei ole koskaan hyvä ostos. Uutena varusteet maksaa paljon ja vanhana valtavasti vikoja jotka on kalliita korjata. 3 mersua oli ja se riitti. Osta tojota
- kerrokerrokuvastin
Mitä vikoja sinulla oli niissä kolmessa Mersussa? Mitä malleja ne olivat ja paljonko ajettuja?
- offroad0
Neljä mersua omistaneena, täytyy sanoa että laatu on mennyt alaspäin. 80-90 luvulla mersu oli vielä laatua, lukuunottamatta näitä RUOSTEVÄYRISIÄ, mutta tämä 2007-2013 mallit ovat täyttä yllätystä ,varsinkin c-mallit ovat pikkuvikoineen tuottaneet harmaita hiuksia milloin sähköpuolen milloin JAKOPÄÄN ongelmien vuoksi. n:3000000 km. ajaneena olen viimeisten vuosien ajan luottanut ruotsalaiseen tuotantoon ja ei isoja (lue) yllättäviä ongelmia ole ilmaantunut. Joten odotellaanpa että mersu on jälleen mersu.......vai onko ?
- skodarules
Paskoja vehkeitä ja tuotanto linjankin ne tänne kyhäsivät?
- kertokaaheti
Mitä pikkuvikoja sinun w204 on ollut? Entä mitä ongelmia jakopäässä`?
Kysyn vain siksi, että minulla on tuollainen 200tkm ajettu C220, eikä näitä pikkuvikoja tai jakopäänongelmia ole ollut. Mutta mielenkiinnolla kuulisin, mitä muilla on ollut ja mitä odotettavissa. - E220_CDI
kertokaaheti kirjoitti:
Mitä pikkuvikoja sinun w204 on ollut? Entä mitä ongelmia jakopäässä`?
Kysyn vain siksi, että minulla on tuollainen 200tkm ajettu C220, eikä näitä pikkuvikoja tai jakopäänongelmia ole ollut. Mutta mielenkiinnolla kuulisin, mitä muilla on ollut ja mitä odotettavissa.Nämä avautumiset jakopäästä taitavat koskea bensanelikkoa, jonka ketju kestää sen mitä hihnatkin.
OM646 dieselin jakopää oli kestävä jo alunperinkin, ja OM651 jakopäästä tuli sellainen 2011 alkaen useiden korjauskierrosten jälkeen. 2009 - 2010 prototyypit korjattiin ketjun ja kiristimen kulumisen vuoksi tehtaan piikkiin sadan ja kahdensadantuhannen välillä.
- keijo52
w204 430tkm ajettu, 0-430tkm vaihdettuja osia, ohjauslukon moottori (15€) alusta uusiksi (400€) jarrut yms. (300€) vesipumppu ja hihna ja kiristin (250€) abs kehä x2 (100€) om646 moottorilla ja autom. aski, öljyt ja suodattimet kanssa vaiheltu. Harvemmin muilla merkeillä samasta ikäluokasta ajaa saman verran näin pienillä korjauksilla😁
- DDqzrt
Tuossa aamuyön viestissä on melko paljon epämääräisyyksiä, eikä edes mainintaa onko hommat itse tehty vai korjaamolla, pikkupajalla vain marmorilla jne.
"ohjauslukon moottori (15€)"
Itselleni terminä aivan uusi tuttavuus, ohjauslukon moottori?
"alusta uusiksi (400€)"
Vai että auton allusta uusiksi vain 400 eurolla. Tuolla summalla ei saa edes pelkkiä "alusta uusiksi" osia, vain pienen osan palikoista ja sitten vielä työtunnit päälle.
"om646 moottorilla ja autom. aski, öljyt ja suodattimet kanssa vaiheltu."
Taaskaan ei edes mainintaa onko automaatin huolto tehty vain kerran vai useammin ja kenen toimesta. Osa porsii automaatteja itse tehdyillä "huolloilla" joissa ei vältämättä ole edes käytetty speksien mukaisia öljyjä.
Itse en edes kajoaisi autoon, jonka automaatin huoltoa ei ole todistettavastai ja asiansa osaavalla korjaamolla tehty vähintään joka 60 tkm välein. Lisäksi w204 430tkm ajettu.
"Harvemmin muilla merkeillä samasta ikäluokasta ajaa saman verran näin pienillä korjauksilla"
Täytyyhän auton olle melko hyvää tekoa jos nolle kilsoille saakka pääsee sinne päin ja ties millaisilla suunnilleen huolloilla ...
- Varmastihyvävalinta
Varmastikin hyvä valinta, mutta suosittelen, että haet tai haetutat Saksasta. Saksassa auto ei ole sora- tai roudan syömiä monttuteitä koskaan nähnytkään ja on siksikin kaikin puolin paremmassa kunnossa. Lisäksi varusteet ovat paremmat kuin näissä "platinasta ja kullasta valmisteluilla suomiautoilla". Mittareiden ruuvaaminen on Saksassa rangaistava rikos. Siitä huolimatta kannattaa ostaa ns. merkkiliikkeestä, missä mittarilukemia ei varmasti väärennetä. Lisäksi tietysti tarkistus Daimler AG:n tietokannasta. En tiedä värivalintaasi, koria (farkku/sedan), mitä varusteita haluat (esim. vetokoukku), mutta tällä hetkellä näyttäisi löytyvän lähemmäs 200 autoa vm. 2007 - 2009, 150 000 - 200 000 km, ks. linkki. Saat budjetoimallasi rahalla enemmän autoa ts. vähemmän ajettu, paremmin varusteltu ja parempikuntoinen. Ehkäpä olitkin ajatellut toimia näin, mutta laitoinpa kuitenkin. Seuraavaksi alkaa tuontiautojen mollaaminen, ei kannata uskoa heitä. Heillä ei ole omakohtaista kokemusta, minulla on.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=18&maxFirstRegistrationDate=2009&maxMileage=200000&maxPowerAsArray=PS&minFirstRegistrationDate=2007&minMileage=150000&minPowerAsArray=PS&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING- Tuontiautokokemusta.20v
Merkkiliikkeestä et käytännössä löydä 2007-2009 mallista Mersua. Noihin Mobilen "löytöihin" kannattaa suhtautua niin että katsoo liikkeen "impressum"-osiosta, minkämaalainen toiminnasta vastaava tyyppi on. Harvoin sieltä saksalaista nimeä löytyy ja silloin kaikki onkin jo kovin epämääräistä. Häkkiliikkeestä ostettaessa ostajan täytyy olla raudanluja ammattilainen ja suomalaisten toiviomatkalaisten kannattaa kiertää kyseiset liikkeet kaukaa.
- autoveroturisti2018
Tässä vähän Saksan tarjonta vähän paremmin. Penkinlämmittimet sekä automaatti kuluu vähintään olla sekä myös huoltokirja. Parempi moottorin tilavuus on 2148 kuutiota ei siis 2143. Moottorin tunnistaa myös siitä, että moottorinöljykorkki on apumiehen puolella lähellä tuulilasia.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?categories=EstateCar&categories=Limousine&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=ELECTRIC_HEATED_SEATS&features=FULL_SERVICE_HISTORY&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=g6&maxFirstRegistrationDate=2009&maxPowerAsArray=PS&minFirstRegistrationDate=2008&minPowerAsArray=PS&scopeId=C&transmissions=AUTOMATIC_GEAR- Anonyymi
Kovasti on 204 c sarjalaisen kilohinta laskenut, täytyy vielä odottaa vuosi niin voisi tuollaisen ikiliikkujan ostaa...
- Mesevaari
Terve,
löysin tämän vanhan keskustelun ja otan osaa näin jälkikäteen. Omistan vm-2008 C dieselmersun tuolla OM646 koneella. Ajan päivittäin pitkää työmatkaa ja nyt mittarissa 447000 km. Hommasin auton n. 300 000 km ajettuna. Edellinen auto oli Volvo V70 D5 ja siitä piti luopua kun tykkään, että auton pitäisi liikkua enemmän kotipihan ja työpaikan välillä eikä kotipihalta korjaamoon. Volvoon en voinut kerryttää enempää kuin 395 000 km kun oli pakko todeta että ei enää rahat riitä ylläpitoon.
Meseen olen näiden 150 000 km:n aikana uusinut katsastukseen yhden puslan keulaan ja vesipumpun ( 80€ työ ). Tämä on ihan kohtuullista kun vertaa Vollen korjauksiin ( tässä vain isoimmat ):
- vaihtokone ( apulaitehihnasta säikeitä jakopään remmin väliin, vaikka kumpikin oli vaihdettu huollossa ajallaan )
- siirtopumppu ( tankin päässä, muistakseni jotain 800 € )
- mittaristo meni pimeeksi. Uusi olis maksanut n. 1000 € merkkihuollossa ( kun ovat siellä komponentin vaihtajia eikä korjaajia ). Onneksi löysin pajan, joka kävi kaikki tinaukset läpi 150 €:llä ja antoivat hommalle 2 v. takuun )
- Ardic-lisälämmityslaitteen korjaus ( pakko toimia kun autossa ei muuten tarkene pakkasella )
- laturi
Tulevan kytkinremontin kaksoismassapyörän ( äänsi jo ) vaihtoineen jätin jo sitten seuraavalle omistajalle.
Eli, summattuna voin sanoa Volvosta kuin työkaveri Alfa-Romeostaan: mukava auto ajaa, mutta ei omistaa.
Naapuri, jolla on uudempi Mersu valisti minua että minulla on viimeinen ns. " vanhan liiton" dieseli. Hänellä on kertoman mukaan vikoja riittänyt kuin minulla Volvossa ( ei tosin noin järkyn hintaisia vielä ).
Ajan tällä Suomi-mersullani vielä ainakin pari vuotta, ennen kuin jään eläkkeelle. Ei ole näillä työkilometreillä varaa pitää muuta :). VAG-yhtymän vankkureita kartan kuin ruttoa ( riittää kun kuuntelen kuuden työkaverin juttuja Audi /VW-omistamisen autuudesta ). Muutamalla pomolla taas on työsuhde-autoina uusia Volvoja. Näistä minulla olisi vielä pari juttua, mutta jätetään toiseen kertaan.
Ja nyt ei muuta kuin tähtikeula tielle taas ja kotia kohtia. - putsarimies
ehdottomasti huono .jatkuva korjaaminen,
- autotietoinen
c mallin mb erittäin huono oli vuosimalli mikä tahansa,
- www.134
no no ostin v.2019 c sarjan bensa mesen en voi vielä kommentoida, mutta kalliimmat meset tehdään saksassa varmaan maailman parasta tekniikkaa ja eikö volvot tehdä kiinassa itse ajan vain saksalaisilla autoilla mutta kyllä luulisi että koreassa osataan paremmin tehdä autoja kuin kiinassa. onhan minun mielestä auto jolla on ajettu 400000-500000 tuhatta jo tiensä päässä
- Jokke.Y
W204 OM646 koneella on yksi kestävimmistä autoista. Eikä ruostu helpolla ja moottori kestää. Jakopäässä on kaksirivinen ketju, jota ei tarvitse koskaan vaihtaa.
Itsellä oli W204 220CDI ja 2008vm ja voin suositella.
200CDI ja 220CDI on sama perusmoottori.
Automaatin öljyt pitää vaihtaa 60tkm välein, niin ei tule senkään kanssa ongelmia.- Jokke.Y
Unohdin kertoa. Minulla hajosi polttoaine lämpötila anturi 24€ ja maailman helpoin vaihtaa itse. Eteen oikea alatukivarsi, takimmainen 30€.
Kaverilla samanlainen W204, niin siinä ruostu puhki vasen takajarru putki. Menee takarenkaan editse kotelon sisään. Alttiina renkaasta lähtevä moskalle.
Mersut on tehty niin, että tilaa on ollut aika hyvin ja on helppo korjata itse. Tarvike osat ei maksa sen enempää kuin muihinkaan autoihin.
1.8L pensakoneet on paskoja.
- Anonyymi
Tiettävästi mitään toista Mercedestä ei ole testattu niin paljon kuin tätä W204 tyyppiä. Tämä on kaikilta osin luotettavin Mercedes kautta aikojen.
- Anonyymi
osta pois vaan
- Anonyymi
W204 on hieman kuin helmi kaiken paskan keskellä mitä mersukin on viime vuosina suoltanut. On siinäkin kalliita vikoja mahdollisesti mutta monilta osin on onnistuttu ottaen kuitenkin huomioon mitä paskaa uudet autot on muillakin merkeillä.
- Anonyymi
OM646 koneelle 200tkm ei ole mitään. Paras mb kone. Minulla oli W204 220cdi 2008v ja olin todella tyytyväinen. Jopa niin hyvä että ostin samanlaisen 350cdi.
- Anonyymi
C mersu kompressori, jakopään yläratas menee jopa 80tkm maksaa n.700 yht.remppa noin 1800e.Mulla meni kerkesin tosin ajaa 145tkm , kierrän kaukaa tämän version vastedes
- Anonyymi
Heh, vuonna 2017 ostettu w204 c250 cdi, ainoa vika on ollut viime vuonna vaihdettu akku. Kilometrejä autossa 97000 km.
- Anonyymi
korjaan c350
- Anonyymi
Kokemuksiani MB C 280 autom. vm.2008 tuli 10-vuoden aikana 200 t.km.
Moottorin vikavalo syttyili harmittavan usein ja ilomoitti nokka-akselin asentoantureista joita vaihdettiin tämän tästä . 150 t. jälkeen käynnistäessä toisinaan kuului hetken ronksutusta moottorista aivankuin olis tullut laturista mutta syynä oli tasausakselin hammaspyörä kulunut ja korjausarvio 3-5 tuhatta euroa. Kuulemma tyyppivika. Autom. laatikko jätti usen 7-vaihteen päälle ja toimi taas kun otti virrat pois. Ohjausventtilit takelteli. Korjausarvio samoin useita tuhansia. Jarruputkia vaihdettiin myös edestä perään asti koska syöpyivät puhki, ruostesuojausta kun ei tullut teetettyä. Hinta näissä putoo rajusti ja kalliit huolto-ja korjauskulut mutta antaa kyllä hyvän kyydin. - Anonyymi
Jos pitää joka viasta kolkuttaa korjaamon ovea niin kannattaa unohtaa yli 10v vanhat autot ja mitä hienommat systeemit sitä kalliimmaksi tulevat , vaan monipa ei usko ennenkuin maksavat oppirahansa , näissä pienempikin vika voi sitten kustantaa halvan käyttöauton verran.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kuin ed.anonyymi että kalliiksi tulee kun esim. rattilukon vaihto maksoi Vehossa 900 euroa kun muilla korjaamoilla ei ollut laitteita sen ohjelmoimiseen. Vaihtoon meni auto eikä samanlaista enää varaa ostaa ennenkuin lotossa tärppää.
- Anonyymi
Rattilukon moottori maksaa 30-50E , Kiinalainen 15E kätevämies tai nainen vaihtaa itse ja menee aikaa vajaa tunti. Meillä mb204 220 CDI -07 ajettu 307 tkm ja remontit jarruihin ja tukivarsien pusleihin liittyviä. Kerran ohjelemoitu moottorin tiedot "päivitetty" ja muuten perus öjyjen ja suodattimien vaihtoa. Toiminut erittäin hyvin ei valittamista , 646 moottorilla olevia ollut useampia MB211, voin sano paras CDI moottori jota mersu tehnyt ikinä. Huollan itse meset ja vain tietokone jutut kaveri. Olen ajanut nyt mersuilla 46v ja jatkuu eteenpäin, nyt eläkkeellä . En ole ammattiautoilija mutta tarvitsin työmatka-ajossa . Mersuja nyt 3kpl perheessä.
"kerran mersu , aina mersu"
- Anonyymi
Tervehdys Mersumiehet.! Minulla on MB C 220 CDI 2013 vm, manuaalivaihteisto ajettu 136 000 Km.
Typ. 204 Mikä on jakopään ketjun vaihtoväli.? Terv.Timo Pönkkö.- Anonyymi
400-600tkm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379