Mitä mieltä jos Karting kisa Hyvinkään kaupungilla

Jontte16

Moi,

Vastatkaa tähän ja laittakaa mielipiteitä tämä on tärkeää. Olen tässä miettinyt että järjestäisit karting kisan Hyvinkään kaupungissa. Miltä se kuulostaisi teidän mielestänne? Ja tulisitteko katsomaan karting kisaa Hyvinkäälle? Tämä kisa olisi aikomus järjestää kesällä 2016.

14

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitävaan

      Kyllä

    • jammu88

      Mix teillähän on ratakin niin lähellä?

      • hughjjuyhj

        Kyllä se näkyvyys on ihan toinen kun ollaan kaupungin keskustassa.


    • Jontte16

      Moi,

      Siksi haluaisin järjestää kaupungilla tämän kisan koska se toisi hyvää näkyvyyttä ja se olisi hienoa kilpailla katuradalla. Ja ajattelin että osa rahoista menisi sen Hyvinkäällä 2012 loukkaantuneelle poliisille.

    • JooKyllä

      Näin unta vähän aikaa sitten että olin ajamassa kilpaa katukisoissa Suomessa :) Ei paskempi idea ja isot autot mukaan kisaan! Täytyy käydä täyttää lotto...

    • Jontte16

      Moi,

      Olisiko kenelläkään ehdottaa joitain isoja yrityksiä ketkä voisi lähteä rahoittamaan tätä hienoa hyväntekeväisyys tapahtumaa.

    • siinämuutamia

      SPR ja maahanmuutto virasto, Alko

    • sitävaanajatusta

      Ev lut kirkko kanssa vois lähteä

    • Jontte16

      Onko mitään muita vielä??

      • pellesvinrik

        Luona Oy ja mitä näitä muita menestyviä yrityksiä nyt on.


    • onneayritykselle

      Ota yhteyttä Speedmaker ,järjestänyt monia kaupunkikisoja.Saat ainakin jotain vinkkejä.Ei pysty ihan tosta noin vaan järjestään ,tarvii erinäisiä lupia useammilta tahoilta!

    • Jontte16

      Kiitos kaikille vinkeistä!

    • wertyuiopoiuytre

      Idea hyvä, mutta voi olla hankala saaada kaikki luvat. Lähet saman tien luparumbaan, niin ehkä vielä ehtii ensi kesäksi.

    • melkeinmukana

      pariin eri kertaan miettisin asiaa. karting on hieno laji, mutta pitää olla tarkkana, sopiiko se oikeasti katuradalle Suomessa.
      täällä kun pitää olla kaivonkantta ja kanttaria ja koroketta vähän siellä sun täällä.....
      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288335016776.html
      toi kun ei hevin unohdu :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1790
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      78
      1401
    3. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      199
      1388
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1308
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1091
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1073
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      912
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      896
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      846
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe