Itse kuivaan pyykin siten että ripustan sen kuivamaan saunaan viriteltyyn naruihin tai telineeseen. Kesällä kun on lämmintä niin pyykki kuivuu ihan itsekseen muutta kun on sateisia päiviä tai syksy jolloin ei vielä ole lämpö päällä niin pyykin kuivaus ei toimi.
Tällöin siirrän saunaani (tai pesuhuoneeseen ) pienen jaloilla seisovan sähköpatterin joka täytyy olla öljytäytteinen ettei ole palovaaraa. Sähköpatteri vain päälle ja ovet kiinni ettei koko taloa lämmitä. Tuuletusikkunaa voi hieman avata jotta tulee raitista tuloilmaa. Katossa oleva poistoilman suulake täytyy olla auki jolloin kosteus pääsee sitä kautta pois.
Näin kuivaan pyykkini kosteillakin ilmoilla. Ilman sen suurempia kustannuksia.
Sähkötoimisen pienen öljytäytteisen patterin saa 20-30 eurolla.
Edullinen ja kätevä keino kuivata pyykkiä
kätevätä
3
156
Vastaukset
- lähetä_niksipirkkaan
niiiin sähkö tulee pistorasioista ja raha seinästä
- Patterikuivuri
Kuinka pienitehoinen patterisi on?
- pyykkäritytsy
Minä vien ulos pyykit talvellakin,haihtuu enin kosteus,pidän yön yli,sitten nostan telineen kylppäriin jossa minulla on poistoilmapuhallin,jonka laitan päälle pariksi tunniksi,pyykit kuivaa tosi pian!Ja tuoksuvat raikkaalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845297Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.303526Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402874Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin272094Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.591851Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861646- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71175