Voisiko joku neuvoa tarkasti peukalokiilan lisäys ohjeen. Neulotaanko ensimmäisen ja toisen puikon silmukat samalle puikolle oikein ,kunnes puikon lopussa on neljä silmukkaa.Haluaisin neuvoa miten kahden silmukan välinen lankalenkki tarkasti tehdään ,olen katsonut kuvista mutta en oikein ymmärrä.
peukalokiilan lisäykset
2
183
Vastaukset
- anner
Ei kannata neuloa samalle puikolle, hankaloittaa vaan turhaan neulomista. Itse koukkasen tuon edellisen kerroksen silmukoiden välissä olevan selkeästi erottuvan langan etukautta vasemmalle puikolle ja sitten neulon sen nostetun lankalenkin takareunastaan oikein. Silloin silmukka kiertyy samalla eikä siitä jää niin suurta reikää tuohon lisäyskohtaan. Tuo on myös helppo kokeilla kun nostat sen langan eri tavoilla ja neulot nostetun langan eri reunoista, niin näet miten silmukka joko kiertyy tai jättää ison reiän lisäyskohdan. Tuolta löytyy hyviä, selkeitä ohjeita lähes kaikkiin perus asioihin: http://teeitse.punomo.fi/cat/neulonta/asusteita_vaatteita/lapaset-peukalokiilalla.html
- eläkemuori
kiitos ohjeesta auttoi paljon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000