TuiFly aloitti kauden odotetusti

NormaaliaTuiFlynormaalia

Lento BLX lähtöaika 19.15 nyt arvioitu lähtö 20.05 Myöhässä tuttuun tapaan. Tuskin tuo 20.05 toteutuu.

9

163

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuulipuvutpäällä

onhan lippalakkimatkalaisilla aikaa odottaa.

• Haaveilumatkailijat

Ja kateelliset ainoastaan lähiökuppilaan matkustavat luuserit kommentoivat katkerina.

• menossamyös

mikä on uusin lähtöaika ja miksi myöhässä?

• OHjee

Mikähän tuossa FM ssä on niin hyvää ettei voisi vaihtaa toiseen matkan järjestäjään
      esim. Apollo ei yhtää kallimpi kuin FM hotellit vähintään samaa tasoa. Lennot lähtevät
      lähes ajallaan, siis joskushan voi olla lentoyhtiöstä riippumattomia viivästyksiä ei kuitenkaan tuntien viivästyksiä kuten TUI tuilla Apollohan käyttää Finnairia. Kehottaisin kaikkein uskolllisipiakin FM yliistäjiä katsomaan ne Apollon ja AM listahinnat, hotellien siainnit ja tähtiluokitukset ja vasta sitten ylistämään sitä
      FM edullisuutta mikäli nyt välttämättä jonkin matkan järjestäjän palveluja
      nykyään vielä jotkut haluaa välttämättä käyttää.

• TravellerThailandFemale

Tähti luokitus ei kerro hotellin oikeasta tasosta yhtään mitään. Tähdet tulevat hotellissa olevista palveluista, kuten kampaamo, spa, kuntosali, kokoustilat. Ei siis itse huoneiden tasosta ja siivouksen tasosta. Usein nämä valmismatkojen käyttämät ovat kaukana keskustasta. Tietenkin poikkeuksiakin on mutta silloin hotellit ovat kalliita yli 150€/ vrk. Hyviä hotelleja Thaimaasta löytää alle 30€ /vrk ja jopa alle.Ne vain myydään loppuun sesonki aikana nopeasti täyteen.
        Mitä normaali matkaaja hotellissa tekee. Nukkuu, säilyttää tavaroitaan ja löhöää uimaaltaalla. Turhaa siis maksaa tähdistä.

• kukintyylillään

Niin ja sammakot loikkii nurkissa noissa sinun parinkympin motelleissa.

• höpöhöpöhöpö

Niinhän luulet.

• TuiFlynTyyli

Ja tänään Krabin lento BLX 801 lähtee ainakin 2,5 tuntia myöhässä. Romuilla kun lennetään

• odotellaan

TUI:n koneet on niin ahtaita, että siirryttiin taas Finnairin palveluihin.
      Aurinkomatkojen kautta reissu. 1 aikuinen 1600€, 1 lapsi 1300€ 2vk 4 tähden hotelli
      viikot 8 ja 9.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2239
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      164
      1479
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 60
      965
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      951
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      851
    8. 93
      797
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      717
    Aihe