Kiihottuuko suvakki lasten ahdistelusta?

kiitos.suvakit

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
        Ikävä
        57
        2518
      2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
        Suomalaiset julkkikset
        54
        2428
      3. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
        Joensuu
        50
        2045
      4. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
        Seinäjoki
        54
        1778
      5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        17
        1476
      6. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
        Ikävä
        68
        1461
      7. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
        Ikävä
        88
        1447
      8. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
        Ikävä
        86
        1402
      9. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
        Ikävä
        47
        1241
      10. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
        Ikävä
        45
        1200
      Aihe