mies! Turhaan kadehdit muita tai esität muuta ;).
Taloudellinen heikko tilanteesi
15
167
Vastaukset
- mitähännyt
nyt olet saanut päähäsi....
- menee_vuokrarästiin
Kenenpä muunkaan syytä se heikko ekologinen tilanteeni olisi kuin omaa syytä.
Laitoin autonkotteroni myyntiin. Paras tarjous oli 700 ekua. Ajettu 139.000 km. Vm2005 Renault.
Pienessä pakkorakosessa teen huomenna kaupat että pärjään joulukuulle ilman vippilainaa. - aijaaaa
Jaa
Kai se nyt on huono, kun antaa rahansa pois....
<3- arijaarnio
Rikosilmoitusta tehdessä on paras olla itsenään.
- Eivarmaanmullemuttavasta
Mulla on aina ollut kaikkea mitä tarvitsen. Mitään hätää ei ole materiaalisesti koskaan ollut.
Aika erikoinen aloitus tämä. Syvää pohdintaa??? - kuhanlaitoin
En kadehdi enkä esitä muuta
- pennitön_uneksija
tässäpä aiheeseen liittyen
https://www.youtube.com/watch?v=BHpor51k9uw - musta1
Mä oon nainen, mutta vastaan kuitenkin.Minä en kadehdi ketään, paskan puhujat ne kateita ovat
- panenkaiken
Ikävää voi kuvitella vittuilevansa.
- tiedänomat
enpä ruotisi paskapalstalla kenenkään raha-asioista
- Noinkohanon
Tiedän tasan tarkkaan oman tilanteeni. Vähänpä minua tunnet. En kadehdi ketään. Raha vain on vähissä, so what? Jos ei esitä mitään niin esittääkö sittenkin jotain?
- musta1
Sama täällä. nimim.itseensäottanut nainen
- kännisäjoo
Joojoo, mutta vaikka sitä selevin päin on järkevä niin on se tylsää. Ei hiffaa saatana ei niin yhtikäs mittää.
- VaiKateellinen
kertoiko hän ihan itse sulle tuon kaiken, vai kerrottiinko muiden toimesta?
Siinä voi olla pientä eroa. Hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad32644- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557- 25555
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523