Unijukka,tulkitsetko asiaa?

yöntyttö

Eli olen omantien kulkija nainen,ja kaipaan aikaa ja tilaa itselleni,mutta myös ystäviä.Miksi naisten kanssa on kitkaa mutta olen aina pärjännyt upeasti miesten kanssa ,ja siinä tulee joskus ongelmia koska miehet alkaa ihastumaan muhun helposti ja se aiheuttaa vähän kaveruuteen väärinkäsityksiä.Kortti sihmissuhteiisni ja tälle ajalle mikä kortti kuvaa aikaa nyt?kiitos etukäteen kun ja jos jaksat katsoa tilannettani.

2

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

ihmissuhteet

maljojen kuningatar: Maljojen kuningatar edustaa ystävällisyyttä, vapautta ja naisellista viehkeyttä. Maljojen kuningatar on myöskin henkilö, jonka intuitio on poikkeuksellisen vahva, tälläinen henkilö osaa kulkea vaistojensa mukaan.
      Ihmissuhteissa on(kortin mukaan) pitkälti kysymys siitä, miten osataan kuunnella toisia ja millainen on siis kokonaisuutena ihmisten välinen vuorovaikutus.
      Mahdollisesti sinun olisi kokeiltava jotakin uutta, mikäli haluat muutoksia ihmissuhteisiisi. Voit miettiä esim.miltä tuntuisi olla joku aivan toinen henkilö: ystäväsi, rakastettusi, työtoverisi, isäsi tai äitisi ... Maljojen kuningatar pyytää siis sinua laajentamaan tietoisuuttasi ja irtautumaan jo totutuista asioista !

kortti tällä ajalle

maljojen 8: Maljojen 8 kuvaa tarvetta muutokseen. Elämä kulkee jatkuvasti eteenpäin, lopulta mikään asia ei ole elämässä pysyvä. Älä ota mitään asioita liian henkilökohtaisesti vaan pyri sopusointuun ja luomaan ympäristöösi hyvää oloa.
      Kortti kertoo, että on joitakin asioita jotka pitävät sinua yhä menneisyydessä kiinni ja joista sinun kuuluisi nyt vapautua. Suuntaa energiasi johonkin sinulle uuteen ja uskalla kohdata elämässäsi myöskin ennen kokemattomat tilanteet.
      Tietty elämänvaihe on piakkoin päättymässä, pyri ottamaan muutos vastaan siten, että vapaudut "karmasta" jonka jälkeen elämä on taas hivenen helpompaa !

• maljakas

Hei ja kiitos ,kuvaamasi kortti edustaa aikatavoin itseäni ja intuiivista vainuani,joka on tarkka eli näen ja tunnen ihmisistä enemmän kuin he itse aavistavatkaan.Herkkyyteni takia asioista liian henkilökohtaisesti mutta se on osa luonnettani ja koetan tulla sen tiimoilta toimeen itseni kanssa .Olen tosiaan ystävällinen perusluonteeltani ja sopua rakastava,mutta kaikkien kanssa ei vaan natsaa,eli joko pidän tai mutta en tuo sitä esille ellen aisti vilppiä toisesta,sitten hän pelkkää ilmaa,inhoan petollisia ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5181
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      181
      4915
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      69
      3369
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2956
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2282
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      236
      1712
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1279
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      77
      1261
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      980
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      917
    Aihe