Unijukka,tulkitsetko asiaa?

yöntyttö

Eli olen omantien kulkija nainen,ja kaipaan aikaa ja tilaa itselleni,mutta myös ystäviä.Miksi naisten kanssa on kitkaa mutta olen aina pärjännyt upeasti miesten kanssa ,ja siinä tulee joskus ongelmia koska miehet alkaa ihastumaan muhun helposti ja se aiheuttaa vähän kaveruuteen väärinkäsityksiä.Kortti sihmissuhteiisni ja tälle ajalle mikä kortti kuvaa aikaa nyt?kiitos etukäteen kun ja jos jaksat katsoa tilannettani.

2

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unijukka15

ihmissuhteet

maljojen kuningatar: Maljojen kuningatar edustaa ystävällisyyttä, vapautta ja naisellista viehkeyttä. Maljojen kuningatar on myöskin henkilö, jonka intuitio on poikkeuksellisen vahva, tälläinen henkilö osaa kulkea vaistojensa mukaan.
      Ihmissuhteissa on(kortin mukaan) pitkälti kysymys siitä, miten osataan kuunnella toisia ja millainen on siis kokonaisuutena ihmisten välinen vuorovaikutus.
      Mahdollisesti sinun olisi kokeiltava jotakin uutta, mikäli haluat muutoksia ihmissuhteisiisi. Voit miettiä esim.miltä tuntuisi olla joku aivan toinen henkilö: ystäväsi, rakastettusi, työtoverisi, isäsi tai äitisi ... Maljojen kuningatar pyytää siis sinua laajentamaan tietoisuuttasi ja irtautumaan jo totutuista asioista !

kortti tällä ajalle

maljojen 8: Maljojen 8 kuvaa tarvetta muutokseen. Elämä kulkee jatkuvasti eteenpäin, lopulta mikään asia ei ole elämässä pysyvä. Älä ota mitään asioita liian henkilökohtaisesti vaan pyri sopusointuun ja luomaan ympäristöösi hyvää oloa.
      Kortti kertoo, että on joitakin asioita jotka pitävät sinua yhä menneisyydessä kiinni ja joista sinun kuuluisi nyt vapautua. Suuntaa energiasi johonkin sinulle uuteen ja uskalla kohdata elämässäsi myöskin ennen kokemattomat tilanteet.
      Tietty elämänvaihe on piakkoin päättymässä, pyri ottamaan muutos vastaan siten, että vapaudut "karmasta" jonka jälkeen elämä on taas hivenen helpompaa !

• maljakas

Hei ja kiitos ,kuvaamasi kortti edustaa aikatavoin itseäni ja intuiivista vainuani,joka on tarkka eli näen ja tunnen ihmisistä enemmän kuin he itse aavistavatkaan.Herkkyyteni takia asioista liian henkilökohtaisesti mutta se on osa luonnettani ja koetan tulla sen tiimoilta toimeen itseni kanssa .Olen tosiaan ystävällinen perusluonteeltani ja sopua rakastava,mutta kaikkien kanssa ei vaan natsaa,eli joko pidän tai mutta en tuo sitä esille ellen aisti vilppiä toisesta,sitten hän pelkkää ilmaa,inhoan petollisia ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      207
      4586
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2571
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1512
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1210
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      125
      1119
    6. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      104
      1116
    7. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1071
    8. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1042
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      131
      1017
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      989
    Aihe