Paljonko askillinen tupakkaa maksoi markka-aikana, ennen euroon siirtymistä, muistaako joku? Eli vuonna 2001. Sellainen on hämärä muistikuva, että iso marlboro-aski maksoi 23.90 markkaa ja pikkuaski 11.90 markkaa. Muistanko oikein?
Pljonko maksoi aski markka-aikana?
5
5332
Vastaukset
- RAL
Tästä löytyy jo toinen keskustelu:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/10505693/muistatko--!-mika-oli-viimeisin-quotmarkkahintaquot-marlboro-askilla- - alkup-kirj
Kiitos linkistä, en tiennyt/huomannut, että kyseestä oli jo keskusteltu.
- Anonyymi
1976 Marlboro iso toppa maksoi 2, 40 mk = 40 c
- Anonyymi
Juuri ennen kuin eurot tulivat taisi iso aski maksaa jo yli 20 markkaa, 23 mk suunnilleen.
Normaalikokoinen ( 20 kpl ) aski maksoi vähän alle 20 markkaa, taisi olla jotain 19,80 mk, tms. Normiaski ei ehtinyt nousta yli 20 markan. - Anonyymi
Elikkä nyt iso aski maksaisi 77e. Mutta ongelma on rahatalous joka perustuu kasvulle. Kahvikupin sai 1 markalla, nyt siitä vissiin saa maksaa 18 markkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752