Pattisboissit virheellisesti ja jostain syystä luulevat että heitä kohtaan ollaan kateellisia.
Ei sellaista ihmistä löydy joka haluaisi olla 150-180 kg, sian naamainen, työtön haiseva puliukkko joka käy epäsäännöllisesti lomalla aina samassa unelmakohteessa kun työttömyysrahoista sattuu jäämään. Ja seksin saaminenkin rajoittuu noihin Pattayan matkoihin kun saa huoraa painaa.
Miksi kukaan tuollaisille olisi kateellinen? Selittäkääs nyt pattisboissit.
Kateus onko sitä?
21
103
Vastaukset
- leksaTurengista
Pattisboisseille tulee viinahuuruissa ja viinahorkassa outoja ajatuksia.
Sääli ei ole kateutta. - haaveenaedessormikoitto
Haha,hahaahaahaa. Tajuatkohan ollenkaan omia ongelmaasi seksin saannissa?
- h2ooo
vastauksesi kuittasi paljon sinulla ei ole paljon varaa naureskella kun saantisi on ainoastaan huoriin, ja niistäkin halvempiin, sinulle nimen omaan voi esittää kysymyksen tajuatko ongelmaasi seksin saannissa, reppana.
- haaveenaedessormikoitto
h2ooo kirjoitti:
vastauksesi kuittasi paljon sinulla ei ole paljon varaa naureskella kun saantisi on ainoastaan huoriin, ja niistäkin halvempiin, sinulle nimen omaan voi esittää kysymyksen tajuatko ongelmaasi seksin saannissa, reppana.
Haha,hahaahaahaa. Tajuatkohan ollenkaan omia ongelmaasi seksin saannissa? Mä saan sentään rahalla, mut sulla ressukalla ei oo edes rahaa. Hahaa, äijä kohta 35v, eikä koskaan ollut naisen kanssa. Ei voi sanoo muutaku voi voi.. Koitass nyt ryhdistäytyä. Tai älä koitakaan, ekan kerran jos joskus vahingossa pääset äitesi hönökaveria salaa pumppaan, kun se on sammunu vessaan housut kintussa, jäät punalihan koukkuun ja toisen kerran saaminen muodostuu kohdallasi todelliseksi ongelmaksi. Tiedät itse kyllä varsin hyvin miksi.
- h2ooo
Luulenpa niin että jos ainoa vaihtoehto on rahalla, panostaisin enemmän vihannesten syöntiin kun kaljan kittaamiseen, hieman naurattaa kommenttisi, minulla on 12 vuotias tytär ja sinulla pumpattava thai nukke, ja neuvot minua seksi elämässä, taitaa olla pojulla pullat ja vellit mennyt 4 vuotiaana väärään kurkkuun, etkä ole saanut happea 10 minsaan... on pukannut aivovauriota.
- haaveenaedessormikoitto
h2ooo kirjoitti:
Luulenpa niin että jos ainoa vaihtoehto on rahalla, panostaisin enemmän vihannesten syöntiin kun kaljan kittaamiseen, hieman naurattaa kommenttisi, minulla on 12 vuotias tytär ja sinulla pumpattava thai nukke, ja neuvot minua seksi elämässä, taitaa olla pojulla pullat ja vellit mennyt 4 vuotiaana väärään kurkkuun, etkä ole saanut happea 10 minsaan... on pukannut aivovauriota.
Hahaaahaa. Käyppä nyt kuitenkin varmistamassa isyytesi dna-testillä. Tosiasiahan on, että sinulla ei ole 12 vuotiasta tytärtä eikä minulla pumpattavaa thai nukkea. Seksi elämässä en ala sinua neuvomaan, koska sinulla ei ole sitä. Itse vaikka ostan rakkautta, ennemmin kun istun porkkana suussa näytöpäätteen edessä onanoimassa ja toistelemassa omaa nimeäni.
- H2ooo
Voi poika rukkaa, toteat että ostat rakkautta, rakkautta ei voi ostaa kukaan, en minä etkä sinä, ja sinä yrität neuvoa vanhempiasi ja viisampiasi, voi reppanaa, sexiä voi sitä tarvitsevat ostaa, silloin kyse ei ole rakkaudesta vaan kaupankäynnistä, ja sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Jos et ymmärrä katso vaikka Wikipediasta mitä rakkaus tarkoittaa, oletko nyt aivan varma että et istu tietämättäsi banaani suussa, tumputtamassa , haavellen edes kerran joku muukin kuin rahalla saatavat kiinnostuisi sinusta, ja saisit edes 10 minuuttia tuntevasi olevasi rakastettu, et ikänä enää väittäisi ostavasi rakkautta. - methaw
H2ooo kirjoitti:
Voi poika rukkaa, toteat että ostat rakkautta, rakkautta ei voi ostaa kukaan, en minä etkä sinä, ja sinä yrität neuvoa vanhempiasi ja viisampiasi, voi reppanaa, sexiä voi sitä tarvitsevat ostaa, silloin kyse ei ole rakkaudesta vaan kaupankäynnistä, ja sillä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.
Jos et ymmärrä katso vaikka Wikipediasta mitä rakkaus tarkoittaa, oletko nyt aivan varma että et istu tietämättäsi banaani suussa, tumputtamassa , haavellen edes kerran joku muukin kuin rahalla saatavat kiinnostuisi sinusta, ja saisit edes 10 minuuttia tuntevasi olevasi rakastettu, et ikänä enää väittäisi ostavasi rakkautta.Kyllä vaan monet suomimiehet kuvittelevat että köyhä nuori thaikku rakastaa ihan tosissaan vanhaa kurttuista ukkoa, siinä on järki paennut päästä. Köyhyys pistää teeskentelemään rakkautta, se nyt on ikivanha juttu, kaikki eivät sitä vain halua uskoa.
- AuvervaaraKertoo
methaw kirjoitti:
Kyllä vaan monet suomimiehet kuvittelevat että köyhä nuori thaikku rakastaa ihan tosissaan vanhaa kurttuista ukkoa, siinä on järki paennut päästä. Köyhyys pistää teeskentelemään rakkautta, se nyt on ikivanha juttu, kaikki eivät sitä vain halua uskoa.
Yksinkertaisia on helppo höynäyttää, myös suomalaisia naisia.
- Anonyymi
h2ooo kirjoitti:
onko mitään tuttua.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko mitään tuttua.?
Se oli reilu 4 vuotta vanha kommentti siltä mieheltä jota ei se muutaman sentin putki naisessa kiinnosta ja joka on sairaalloisen kiinnostunut kaupungista jota vihaa ja kommentoi sitä joka ikinen päivä.
Outo tapa osoittaa se ettei naiset kiinnosta eikä pattaya kiinnosta puhumalla niistä kuitenkin jokainen päivä vuodesta. Yleensä ihmiset ei puhu niistä asioista jotka heitä ei kiinnosta.
Numsku on vähän erilainen henkilö.
- otahanuriinh2ooo
Jaahas nettitrolli zaphodbbx ottanut uuden nikin h2ooo.
- Hinurin_Haahuilut
Se on oppinut termi AA-kerhossa jossa korostetaan vedenjuonnin tarvetta vieroituksessa. Nyt ylpeänä esittelee "koulutustaan". Lerppa-Hanuri luulee että on jokin saavutus olla itsensä seniiliksi luurangoksi juonut pummi, jolla on tukka. Surullinen hahmo. Ei minkäänlaista elämää itsellään, jos ei kaljan latkimista sossurahoilla lasketa sellaiseksi.
- zenteri
en ole kuullut tätä ennen koskaan että luusereita kadehdittaisiin.
pattayalla kaikki on mahdollista. - Terveisiäperseestä
Luusereita ovat he jotka haukkuvat jatkuvasti Patayan ja muden Thaimaan lomailijoita.
Voin sanoa että lähtisitte varmasti Thaimaan jos teillä olisi rahaa tai pääsistte karkuun siltä pirttihirmulta, katkeerushan pitää jossain purkaa kyllähän sen kaikki Thaimaan kävijät ymmärtää. Kolmas ryhmä on nämä hienostelevat nirppanokat jotka jatkuvasti
haaveilevat jotain "kerran Elämässä" kohdetta, joilla rahat riittävät siihen Talinan huuruiseen viikonloppuun. - herätyspaavot
Kadehdin mielikuvtus olentoja ja olen vihainen niistä osalle.
Teräsmies on yksi sitten tulee lepakkomies ja viimeisenä pattisboys kaikki nämä ovat minustä perseestä.
Miten te ette tajua tämä zapo,hauristi ja mikä milloinkin on se sama sairas akka joka on kirjoitellut jo vuosia. - valkotakkinensetä
Tämä arvostelija on nainen. Todennäköisesti hänen entinen fiksu miehensä on jättänyt tämän ärripurrin jonkun viehättävän taitytön takia. Ärripurrinaisella kiukkua riittää.
Hän ei voi itselleen mitään, vaan ääretön kauna pakottaa hänet näihin kirjotuksiin, kunnes kiltti valkotakkinen setä vie hänet jäähylle ja lepäämään.
Näitä tapauksia on ollut ennenkin ja toipumisaika tulee olemaan noin 3-4 vuotta, voi olla, että tässä tapauksessa vaaditaan jo 5-6 vuotta.
Hän ei ymmärrä itse hakeutua hoitoon ja tilanne pahenee joka päivä.- JahdinKuviaOdotellen
Tämän zaphodbbx ota hanuriin poju Thaimaan kävijä ym nimiä käyttävän sukupuolesta en ole varma mutta naismainen kyllä on. Googlesta hakee tarinansa ja omasta päästään keksii loput. Sairas skitso trollaaja. Parempi olla vastaamatta sille, vaikka vaikeata se valheiden kommentoimatta jättäminen onkin.
- naapur
Naapurin ukko erosi vaimostaan ja oitis paineli Pattayalle etsimään elämänsä sulostuttajaa. Löytyi nuori nainen jonka sitten aikanaan tuotti tänne. Tuttavapiiristä löytyi kaksi tuota naista lomillaan pannutta äijää ja siitähän sitten tuli huoran leima naiselle, eikä se ole lähtenyt edes kymmenen vuoden täällä olon aikana. Kuittailua ja naureskelemista on mies saanut osakseen, ei kuulemma ollut tietoinen vaimonsa menneisyydestä maksullisena naisena, hehheh. Kenelle pitäisi olla kateellinen?
- Terveisiäperseestä
Tietääkseni Suomalaisessa yö elämässä on aikavähissä ne kokemattomat tytöt joita joku ei olisi pannut. Mikäli joku toinen on joskus pannut naista jonka kanssa olen yön viettänyt , ei haittaa sehän vain todistaa että hän on hyvä paketti eikä häntä kukaan huoraksi hauku. Tuntuu että joillakin on suhtellisuuden taju aivan hukssa kun jaksavat jauhaa jonkun panohommia Thaimaassa. Jotkut panevat rahasta tai mukamas
ihanasta rakkaudesta Suomessa, jotkut haluavat toimia samalla tavalla Thaimaan lomalla. Käsittäkseni seksi on ihmsluontelle normalia toimintaa, nyt kuitenkin
joidenkin "Moraalin Vartijoiden"mielestä se on kuin tulisi maailman loppu jos se on maksullista.Ihmisten erilaisuudesta on tässä myös hieman ajatelmia:
https://www.vastarinta.com/kun-kulttuuri-ei-selita-henkiset-erot-rotujen-valilla/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902987- 2101181
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281179- 841173
- 881134
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627