Se on joulu kohta,asiat menny vaikeasti ja taloudellinen tilanne todella huono/köyhä,en tässä enempää jaksa avautua tai kerjätä mutta kaikki apu otetaan vastaan ja tulee tarpeeseen että saadaan vähän nauttia joulusta <3 ota yhteyttä jos haluat/pystyt auttamaan [email protected]
Nöyrä pyyntö
12
297
Vastaukset
Viestiä...
- pikkuvanhanen
sossu on sitä varten.
- dfdfghhg
Takuu-säätiö.
- petetty777
älkää menkö halpaan.. toi "kaarina on oikeesti yli 40v juoppo äijä!!!!
Sinähän sen tiedät,ei oo muitten vika jos oot tullu petetyksi...tarvii muitten mieltä pahoittaa ja viimisiäkin joulumielen rippeitä murskata :(
......
- piristy
Kurjuuden kurjuus otan osaa
Joo ei tässä voivottelu auta,tilanne toivoton ja joulu on 2 viikon päästä!
- Kovin.niukka.kuvaus
Avaa tilannettasi enemmän? Lapsia? Työtöntä ukkoa? Sairautta? Mikä on aiheuttanut tilanteen? Ketkä kaikki tarvitsevat apua? Oletko facebookissa "jouluapua" ryhmässä käynyt? Missä päin suomea?
Kovin.niukka.kuvaus kirjoitti:
Avaa tilannettasi enemmän? Lapsia? Työtöntä ukkoa? Sairautta? Mikä on aiheuttanut tilanteen? Ketkä kaikki tarvitsevat apua? Oletko facebookissa "jouluapua" ryhmässä käynyt? Missä päin suomea?
Laitatko mulle s.postiosoite niin kerron lisää,mun on [email protected]
- heteka
Maan ihmiset: 2015
Rauha Joulun aika Tervehdys ,Armo tuli lähelle Jumala välittää.
Meditaatio yhteinen hiljaisuus viettää suku kera yht"aikaa.
Sotaakäyvä valtiot rauha neuvonpito aloittaa puhtaalta pöydältä.
Hyvää Joulua ja onnellista uutta vuotta 2016
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61037- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784