Se on joulu kohta,asiat menny vaikeasti ja taloudellinen tilanne todella huono/köyhä,en tässä enempää jaksa avautua tai kerjätä mutta kaikki apu otetaan vastaan ja tulee tarpeeseen että saadaan vähän nauttia joulusta <3 ota yhteyttä jos haluat/pystyt auttamaan [email protected]
Nöyrä pyyntö
12
441
Vastaukset
Viestiä...
- pikkuvanhanen
sossu on sitä varten.
- dfdfghhg
Takuu-säätiö.
- petetty777
älkää menkö halpaan.. toi "kaarina on oikeesti yli 40v juoppo äijä!!!!
Sinähän sen tiedät,ei oo muitten vika jos oot tullu petetyksi...tarvii muitten mieltä pahoittaa ja viimisiäkin joulumielen rippeitä murskata :(
......
- piristy
Kurjuuden kurjuus otan osaa
Joo ei tässä voivottelu auta,tilanne toivoton ja joulu on 2 viikon päästä!
- Kovin.niukka.kuvaus
Avaa tilannettasi enemmän? Lapsia? Työtöntä ukkoa? Sairautta? Mikä on aiheuttanut tilanteen? Ketkä kaikki tarvitsevat apua? Oletko facebookissa "jouluapua" ryhmässä käynyt? Missä päin suomea?
Kovin.niukka.kuvaus kirjoitti:
Avaa tilannettasi enemmän? Lapsia? Työtöntä ukkoa? Sairautta? Mikä on aiheuttanut tilanteen? Ketkä kaikki tarvitsevat apua? Oletko facebookissa "jouluapua" ryhmässä käynyt? Missä päin suomea?
Laitatko mulle s.postiosoite niin kerron lisää,mun on [email protected]
- heteka
Maan ihmiset: 2015
Rauha Joulun aika Tervehdys ,Armo tuli lähelle Jumala välittää.
Meditaatio yhteinen hiljaisuus viettää suku kera yht"aikaa.
Sotaakäyvä valtiot rauha neuvonpito aloittaa puhtaalta pöydältä.
Hyvää Joulua ja onnellista uutta vuotta 2016
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519