Olin kalastamassa ja lupa tarkastaja tuli ja lupani oli vanhentunnut juuri hiljatain ja täytän kahden viikon päästä 65v eikun lappua kirjoitaaman aika nipo jätkä
vanhetunut lupa
2
165
Vastaukset
- nipotarkastaja
Eikö ton voisi antaa olla en viitinyt otaa enä kahdeksi viikoksi lupa kun käyn niin harvoin kalassa sain muutaman sentin ja siinä kaikki!;!!!
- oikeusjakohtuus
Lupatarkastaja menetteli aivan oikein, eikä siis syyllistynyt virkavirheeseen jonka ehkä halusit hänen tekevän. Kun kerran käyt niin harvoin kalassa niin pitikö sitä juuri tuon kahden viikon aikana mennä uusimatta lupaa. 65 v ikäraja vaikuttaa vain kalastuksenhoitomaksuun. Se on voimassa aina kalenterivuoden, eli "hiljatain" vanhentunut lupasi vanhentui kymmenen kuukautta sitten. Kalastelit sittten luvatta lähes koko vuoden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472