Vastaanottokeskus

Olisi kiva tietää onko kenelläkään millaista kokemusta vastaanottokeskuksista?

46

6909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paheksuja

      Aika monella pikkutytöllä on. Muun muassa pääministerin sukulaistytöllä Kempeleessä.

    • ymmälllään

      Siis voi vittujen kevät... onpa todella loistava SEKSINOVELLI! Ehkä kannattas opetella lukemaan sen verran että tajuais nuo ERI OSIOT/ALUEET, ne on ihan syystä siellä, aihealueet siis!

    • manne123

      ai tän takia niitä herroja tuodaan tänme suomeen? sairasta...

    • Olenhan ollut paikoissa joissa asuu maahanmuuttajia. Olisi kiva lemmiskellä tuollaisen nuoren tumman kundin kanssa.

      • Kyllä se hyvältä tuntuu. Niitä ei häiritse muiden läsnä olo jos on kimppakivana.


      • VaasanVirkeä
        virtasenposti kirjoitti:

        Kyllä se hyvältä tuntuu. Niitä ei häiritse muiden läsnä olo jos on kimppakivana.

        Ovat innostuneita ryhmätyöstä.
        Onko lähtömaista eroa?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Kyllä se hyvältä tuntuu. Niitä ei häiritse muiden läsnä olo jos on kimppakivana.

        joo toiset kattoo ja odottaa vuoroaan monta kerta käynyt antamassa aina innokkaita ja isoja


      • Anonyymi

        olen mies kelpais mullekkin jos jaksaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo toiset kattoo ja odottaa vuoroaan monta kerta käynyt antamassa aina innokkaita ja isoja

        5 kaveria yhdellä reissulla kyllä teki hyvää vaikka 2 päivää oli paikat kipeenä oli sen verran suuria mutta uusiks oli niin mukavaa


    • homppeli100

      Olen 24v btm posliini ja haluaisin isoa peppuun. Myös kimpat käy. nielen spermat ja peppuun saa päästää sisälle. voin olla myös orjasi. [email protected].

      sain kunnolla mamuilta en ole pystynyt kävelemään hyvin viikkoon vieläkin sperma valuu pepusta joka on vieläkin aukinainen. suurin oli varmaankin 30cm ja ranteen paksuinen oli hyvät joulupanot.

      • Anonyymi

        se on pelkkää nautintoa antaa ei tarvi kehitys apu rahoja


      • Anonyymi

        kunnon nautintoa kyllä siitä hyvästä vähän kärsiikin


    • peppuauki

      Sain viime viikonloppuna tummaihoiselta niin isoa etten ole koskaan nähnyt aikaisemmin.
      Hän pani peppuni uutteen uskoon (ei enää mene kiinni) sperma vaan valuu vieläkin
      se ei tuntunut loppuvan koskaan. Nyt on uusi vuosi tulossa ja
      hän tuo mukanaan kavereitaan
      a sitovat minut niin että peppu on tarjotimella odotan sitä kovasti
      ja kovana 5cmNyt olen tänään saanut tummaa munaa täällä vastaan ottokeskuksessa
      jo monta tuntia perse on helvetin arka jo mutta tätä haluaa lisää. tällä hetkellä
      pieni lepohetki menossa ja näytti tämä musta maistuvan naisillekkin kun olivat porukalla
      tulossa tänne samaan aikaan toivottavasti ovat saaneet myöskin kunnolla. Se sperman ja
      paksuuden määrä on aivan uskomaton kun sitä tulee maistuu myös hyvälle on
      varmaankin hedelmällistä naisten sisällä osalla ei kuulemma ollut ainakaan ehkäisyä

      • yhäiti1990

        Niin on. Mua yks matu pani aikanaan kuin siitossonni. Ekaks vei neitsyyteni, sitten panoa joka päivä.ilman ehkäisyä. Halus siittää minut ja onnistui. Masu alkoi pyöristyä, ja yksin synnytin kikkarapäätytön, ei tullut isä mukaan. Oli kuulemma siittämässä jp seuraavaa, sain myöhemmin tietää.


      • yhäiti1990 kirjoitti:

        Niin on. Mua yks matu pani aikanaan kuin siitossonni. Ekaks vei neitsyyteni, sitten panoa joka päivä.ilman ehkäisyä. Halus siittää minut ja onnistui. Masu alkoi pyöristyä, ja yksin synnytin kikkarapäätytön, ei tullut isä mukaan. Oli kuulemma siittämässä jp seuraavaa, sain myöhemmin tietää.

        Toivottavasti yh aika on mennyt hyvin. Miten muuten, oletko saanut aikaiseksi uusioperheen vai oletteko vielä kahdestaan? Olisi kiva kuulla lisää. Kirjoita jos viitsit.


      • yhäiti1990

        Tässähän se.on mennyt varsin ok, kiitos kysymästä. Kaksin olen tyttären kanssa, edes mieskuviota ole menossa. Oli aika rankka henkisestikin tuo panoaika. Tyypp.pani tosi rankasti. Pitää nyt olla varovaisempi näissä jutuissa.


      • yhäiti1990 kirjoitti:

        Tässähän se.on mennyt varsin ok, kiitos kysymästä. Kaksin olen tyttären kanssa, edes mieskuviota ole menossa. Oli aika rankka henkisestikin tuo panoaika. Tyypp.pani tosi rankasti. Pitää nyt olla varovaisempi näissä jutuissa.

        Kiva kuulla. Omalta tyttöystävältä olen kuullut kanssa että Matujen kanssa paneminen on rankkaa mutta nautinnollista. Teki aikoinaan selväksi että jos jatkan seurusteluamme saan hyväksyä hänen Matu kaverit. Sanoin kyllä muttei kantasuomalaisia.
        Oletko tavannut siittäjääsi? Pitääkö hän yhteyttä lapseen?
        Kirjoittele... Jos voit. Voisin jutella parisuhteestani.


      • Olin viime hiihtoloman vastaanottokeskuksessa. Sanoin perheelleni lähteväni lappiin laskettelemaan kavereiden kanssa. Lähdettiin perjantai iltana. Yksi keskuksen suomalaisista naisista haki mut "ensimmäisenä" ja mun varusteet sukset ja monot. Jutteli vanhempien kanssa. Kehui ettei nyt juhlita. Ollaan mäessä ja saatte nähdä että pojalla on paikat kipeänä ja mustelmilla. Piti kyllä paikkansa viikon päästä. Tosin eri syystä kuin perhe luuli. Huvitti kun ne kehui tutuille mun urheilu vammoja ja mustelmia. Nainen järkkäs mut takakautta sisään. Kovasti selitti että tää on vaan homo mamujen takia. Niille kun on niin vaikeaa saada paikallista seuraa. Ja kulttuuri estää niitä antamasta peppua mutta peppuun naiminen on eriasia. Se käy ihan hyvin. Sisällä ne otti heti mun vaatteet. Ehkä ne pelkäs että mä pakenen. Ne vei mun saatteet säilytykseen. Mä oli koko viikon sielä pakarat levällään. Yölläkin kävi ujoimmat panemassa. En osannut muuta kuin lykkiä vastaan yön pimeydessä.
        Olisi kiva lukea muiden kokemuksia vaikka sähköpostitse...


      • yhäiti1990 kirjoitti:

        Niin on. Mua yks matu pani aikanaan kuin siitossonni. Ekaks vei neitsyyteni, sitten panoa joka päivä.ilman ehkäisyä. Halus siittää minut ja onnistui. Masu alkoi pyöristyä, ja yksin synnytin kikkarapäätytön, ei tullut isä mukaan. Oli kuulemma siittämässä jp seuraavaa, sain myöhemmin tietää.

        Hei
        Mites nykyisin?
        Huomasin tämän keskustelun kun muistelin menneitä.


      • Anonyymi

        se autuus kun saa antaa on jotain tänne vaan kundit


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Olin viime hiihtoloman vastaanottokeskuksessa. Sanoin perheelleni lähteväni lappiin laskettelemaan kavereiden kanssa. Lähdettiin perjantai iltana. Yksi keskuksen suomalaisista naisista haki mut "ensimmäisenä" ja mun varusteet sukset ja monot. Jutteli vanhempien kanssa. Kehui ettei nyt juhlita. Ollaan mäessä ja saatte nähdä että pojalla on paikat kipeänä ja mustelmilla. Piti kyllä paikkansa viikon päästä. Tosin eri syystä kuin perhe luuli. Huvitti kun ne kehui tutuille mun urheilu vammoja ja mustelmia. Nainen järkkäs mut takakautta sisään. Kovasti selitti että tää on vaan homo mamujen takia. Niille kun on niin vaikeaa saada paikallista seuraa. Ja kulttuuri estää niitä antamasta peppua mutta peppuun naiminen on eriasia. Se käy ihan hyvin. Sisällä ne otti heti mun vaatteet. Ehkä ne pelkäs että mä pakenen. Ne vei mun saatteet säilytykseen. Mä oli koko viikon sielä pakarat levällään. Yölläkin kävi ujoimmat panemassa. En osannut muuta kuin lykkiä vastaan yön pimeydessä.
        Olisi kiva lukea muiden kokemuksia vaikka sähköpostitse...

        olis ollut ihana viikko milloin uudestaan saako tulla mukaan


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Olin viime hiihtoloman vastaanottokeskuksessa. Sanoin perheelleni lähteväni lappiin laskettelemaan kavereiden kanssa. Lähdettiin perjantai iltana. Yksi keskuksen suomalaisista naisista haki mut "ensimmäisenä" ja mun varusteet sukset ja monot. Jutteli vanhempien kanssa. Kehui ettei nyt juhlita. Ollaan mäessä ja saatte nähdä että pojalla on paikat kipeänä ja mustelmilla. Piti kyllä paikkansa viikon päästä. Tosin eri syystä kuin perhe luuli. Huvitti kun ne kehui tutuille mun urheilu vammoja ja mustelmia. Nainen järkkäs mut takakautta sisään. Kovasti selitti että tää on vaan homo mamujen takia. Niille kun on niin vaikeaa saada paikallista seuraa. Ja kulttuuri estää niitä antamasta peppua mutta peppuun naiminen on eriasia. Se käy ihan hyvin. Sisällä ne otti heti mun vaatteet. Ehkä ne pelkäs että mä pakenen. Ne vei mun saatteet säilytykseen. Mä oli koko viikon sielä pakarat levällään. Yölläkin kävi ujoimmat panemassa. En osannut muuta kuin lykkiä vastaan yön pimeydessä.
        Olisi kiva lukea muiden kokemuksia vaikka sähköpostitse...

        Oliko toi pari vuotta sitten? Oletteko ottaneet "Lapinreissua" uusiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko toi pari vuotta sitten? Oletteko ottaneet "Lapinreissua" uusiksi?

        Mä tunnen pari nuorta kaveria. Ne on ollut mukana mamujen Lapin reissuilla. Ei ne oikein tahdo jutella miten valellus on sujunut.


    • illintallintulkku

      Joitakin vuosia sitten itäiseen Suomeen tuli pakolaisia ja melkein heti keskuksen ympärille alkoi heilua isohko lauma 14-20 naisia. Kyllä me ihmettelimme. Ei niitä saanut sieltä poiskaan kuin poliisi. Suomessa kun oli jo silloin laki, ettei alle16 vuotiasta saisi aikuinen sillai paneskella. Tämmöistä homohommaa ei vielä silloin ollut. Nykyään homoilu on ikään kuin räjähtänyt käsiin; katsokaa vaikka Iskurin miehiä miehille ilmoitusten määrää päivittäin. No ihan hyvä juttu, jos homot integroivat maahantulijat omiin joukkoihinsa. Tulevaisuutta ajatellen tarvitaan kyllä aika rajua genettistä muuntelua, on Suomen miehet sen verran taantuneet, että uutta puhtia tarvitaan. ...siis muuallakin kuin homopiireissä. Toivottavasti maahantulijattuovat vähän ryhtiä suomalaiseen miesainekseen.

    • wteetwetwet

      aiinähän kokemusta bängistä saat kun juokset housut nilkoissa sinen ja huudat

    • Joku493

      Kelpais

    • kale8409

      Grindrin myötä kävin joulukuussa imemässä sellaisessa yöllä ;)

    • Anonyymi

      olis ihanaa mennä irakilaisten huoraksi

    • Anonyymi

      Espoossa nykyään jo lopetetun VOKin parkkipaikalla kävin tarjoamassa pojille apua panetukseen.
      Pakettiauto sopivasti sivuovi metsään päin ja pylly esiin.
      Pojat tuli välillä yksin välillä 2-3 kerrallaan.
      Mitään ei puhuttu. Lähes kaikilla oli pieni mutta terhakka.
      Kenellekään en antanut ilman kumia.
      Käytännössä kaikki tulivat valmiiksi alle 5 min.

      • Mut yksi sukulainen järkkäs osa-aika hommiin. Vinkkas ketkä niistä olis kiinnostunut pojista.
        Ei mun peppu ois kestänytkään enempää.


    • Anonyymi

      Jouduin 18v nuorena työkkärin pakottamana vastaanottokeskukseen palkkatuki työhön sinne avustajaksi eikä mennyt kauaa kun kaks mustaa parihuoneessaan otti mut naisen korvikkeeksi kiimoissaan.
      Ne mustaihosina pelotti mua nii paljon etten juur paljoo uskaltanu laittaa vastaankaa.
      Se eka kerta varsinki oli järkyttävän noloo nuorelle hetero kundille enkä siitä oo kehannu kellekään kertoo.
      Sitä jatku päivittäin ja tuli muitakin kaiken ikäsii, mua nuorempiiki mun käyttäjiä kun ne eivät päässeet vielä siinä vaiheessa naisiin. Ne kattovat varmaa et ite haluun sitä kun en uskaltanu pistää vastaan.
      Aina ne vain tylyn nopeesti tyydytti ja tyhjensi pussinsa mun suuhun ja peräaukkooni tai molempiin kaks yhtäaikaa ja koin olevani niille pelkkä mälliämpäri. Nää ei turhii ujostellu edes porukassa seisokkejaan.
      Vähä myöhemmin kun siel kellari tiloissa alko liikkuu paikallisii kaiken ikäsii naisii itteensä mustilla panettamassa, niin mun käyttö väheni. Mut siel ne ketkä enemmän poikii oli mieltyny tykkäs edellee nussii vain valkoihosta poikaa.
      Varmasti ainakin osa henkilökunnasta tiesi mitä ne mulle tekivät mutta kukaan ei puuttunut siihen!
      8kk siellä töissä meni hävetessä!

      • Mitä sitä häpemään. Itse jouduin kanssa samoihin hommiin. Monesti ne vaan tyhjensi pussinsa ohimennen. Ihan kuin ois vessassa käynyt ja hakenut teetä kahviosta. Meillä henkilökunta tiesi. Mutta ei ne välittäneet. Sillä tavalla ne vähensi häiriöitä. Mulle ne ohjaajat sanoi etten saisi näyttää miten nautin kun ne asukkaat halus alistaa paikallisia. Kun ne paikalliset naiset tuli mukaan niin kyllä me tiedettiin mitä kukin hakee sieltä. Ei me juteltu mut sellaista toveruutta. Yhteinen salaisuus siis.
        Jossain vaiheessa tuli tunne että pakko lähteä. Muuten mä jään sinne ikuiseksi mälliämpäriksi.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Mitä sitä häpemään. Itse jouduin kanssa samoihin hommiin. Monesti ne vaan tyhjensi pussinsa ohimennen. Ihan kuin ois vessassa käynyt ja hakenut teetä kahviosta. Meillä henkilökunta tiesi. Mutta ei ne välittäneet. Sillä tavalla ne vähensi häiriöitä. Mulle ne ohjaajat sanoi etten saisi näyttää miten nautin kun ne asukkaat halus alistaa paikallisia. Kun ne paikalliset naiset tuli mukaan niin kyllä me tiedettiin mitä kukin hakee sieltä. Ei me juteltu mut sellaista toveruutta. Yhteinen salaisuus siis.
        Jossain vaiheessa tuli tunne että pakko lähteä. Muuten mä jään sinne ikuiseksi mälliämpäriksi.

        Joo ei siellä haluttu mitää skandaalia järjestää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei siellä haluttu mitää skandaalia järjestää.

        Joo ei niin. Se oli niille johtajille hyvä järjestely. Niiden ei tarvinnut selitellä asiakkaiden käytöstä kylillä kun saivat poistaa liiat paineet ennen lähtöä.


      • Opitko koskaan nauttimaan siitä?


      • Anonyymi

        mitä sitä häpeemään ilo on antajan puolella mulle ainakin kelpais


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      yhden kerran uskaltanut käydä sain 3niin isoo kullia et taju lähti tekis mieli uusia

      • Anonyymi

        se on aina kun saa isoo sattuu mut haluaa lisää


      • Anonyymi

        mullakin 3 yhden imin uudestaan kovaks johan jakso kauan anaali-orkku tuli monta ennenkuin kaveri laukes


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kyllä sieltä tämmönen vanhempikin mies löytää tummaa isoa miestä kun vaan pyytää nuoret miehet tykkää kun saa tyhjentää ittensä ei niillä oo muuten tarpeeks seuraa tullut jo 3hyvää tuttua joitten kans puuhastellu

    • Anonyymi

      Mita sina puhu. Ma ei ymmarta mita sano.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe