Kävin Tampereella / surullinen näky

Espoolainenautomies

Kaikki autot olivat ruskean/harmaan mönjän peitossa. Rapinaa ja raastamista kuului korviahuumaavasti. Vaikutti siltä, että suurimmassa osassa autoja oli nastarenkaat.

18

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tre.lainen

Missäpäin Tamperetta liikuit? Itse liikun päivittäin keskustassa ja kaupungin itäosissa, enkä ole tuollaista huomannut.

• vajakit.sähkölataukseen

Etkä edes kuullut? Onko sinulla ollut korvatulpat?

• muutaMeteliä

Keskustassa on kivetetyt ei siellä rapina juurikaan kuulu.

• Nastarenkaita ei ole etelä Suomessa tarvittu vielä tänä syksynä. Miksi pitää olla jo alla? ?? Jyrsiä asfalttia ja kurata autoja.MIKSI????

• pelle.se.on
        autoilija kirjoitti:

Nastarenkaita ei ole etelä Suomessa tarvittu vielä tänä syksynä. Miksi pitää olla jo alla? ?? Jyrsiä asfalttia ja kurata autoja.MIKSI????

Palstapelle "autoilija" arto työntää palstalle idioottimaisia aivopierujaan vaikka niitä ei tarvita. Vuosia tätä tehnyt, pelleksi todistettu, silti jatkaa.MIKSI????

• näinsevainon
        autoilija kirjoitti:

Nastarenkaita ei ole etelä Suomessa tarvittu vielä tänä syksynä. Miksi pitää olla jo alla? ?? Jyrsiä asfalttia ja kurata autoja.MIKSI????

Minä tarvitsin yhtenä aamuna useita viikkoja sitten. Kun kerran vaihtaa, niin alla pysyvät.

• huoneessasSäOlit

Autoja ei pestä näillä keleillä kovinkaan usein ja jatkuvasti märät tiet paskottuvat kun sorarekat ja mutta maansiirto pelit painelee ympäri pirkanmaata ennen talven pakkasia. Et tainnut olla aamulla liikkeellä, sillä paikoin oli todella liukasta kuuran ja mustanjään takia, vielä puolenpäivän aikaan oli sivumalla lammikoita jäässä. Eli ihan talvirengaskelit.

• adasdas

suolastahan se johtuu. duunissa oli autoja pari vk sit jotka ajanu pohjosessa oli ihan paskassa.etelän autot ihan puhtaita. nyt myös etelän autot paskassa

• nastaa

Jälleen kerran nautin siitä, että autoni alla on ollut jo 2 kuukautta nastat. Kiva huomata, kuinka se ärsyttää kitkapellejä.

• kjiähkjiäh

Minä taas nautin siitä, että veroeurojasi käytetään tiestön kunnossapitoon.

• nastaa
        kjiähkjiäh kirjoitti:

Käsittääkseni myös kitkoilla ajavat maksavat veroja. Vai ovatko he invalideja/vajakkeja jotka saavat verohelpotusta?

• kjiähkjiäh

Ei kai. Nyt olikin kyse sinun euroistasi kjiähkjiäh

• nautis.kelija
        kjiähkjiäh kirjoitti:

Minä taas nautin siitä ettei niitä käytetkään teiden ylläpitoon vaan tiet rapistuvat huonokuntoisiksi. Näin ylinopeusyrjöt joutuvat myös hiljentämään vauhtiansa.

• NiinEpistä
        nautis.kelija kirjoitti:

Minä taas nautin siitä ettei niitä käytetkään teiden ylläpitoon vaan tiet rapistuvat huonokuntoisiksi. Näin ylinopeusyrjöt joutuvat myös hiljentämään vauhtiansa.

Voisi todeta että äärimmäisen epäoikeudenmukaista. Hyvätuloinen ostaa kalliin auton, jolla voisi huoletta ajaa premium-nopeuksia, mutta tiestön kunnon vuoksi joutuu ajamaan tavisten tahtiin. Ja miksi? Tietysti siksi, että hyvätuloinen kiertää veroja (Portugalin?) kautta, jolloin kannattaisi ajella pelkästään (Portugalissa?).

• karvalakkivaari

Suomessa ei premium-autolla tee mitään. Osta Lada.

• Lisää.tulee

Tänään reilu 5 cm lunta ja loskaa, vieläkö silestone kesärenkaat alla?

• Nautitaanrahanedestä

Paikasta riippuen - 5 cm:n loska on nopea sulamaan. Eli rannikolla marraskuusta toukokuuhun muutama nastapäivä. Muuten keskitytään asfaltin jyrsimiseen. Mutta väliäkö tuolla. Satojen miljoonien lisäbudjetti tulee oikean kohteeseen.

• suorilleteille

Aika ankee kaupunki nastahomot jyrää ja destian homot liruttaa soossia baanalle tumpeloille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7077
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4203
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2261
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      64
      1991
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      84
      1485
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      203
      1472
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      996
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe