Kaikki autot olivat ruskean/harmaan mönjän peitossa. Rapinaa ja raastamista kuului korviahuumaavasti. Vaikutti siltä, että suurimmassa osassa autoja oli nastarenkaat.
Kävin Tampereella / surullinen näky
18
58
Vastaukset
- tre.lainen
Missäpäin Tamperetta liikuit? Itse liikun päivittäin keskustassa ja kaupungin itäosissa, enkä ole tuollaista huomannut.
- vajakit.sähkölataukseen
Etkä edes kuullut? Onko sinulla ollut korvatulpat?
- muutaMeteliä
Keskustassa on kivetetyt ei siellä rapina juurikaan kuulu.
Nastarenkaita ei ole etelä Suomessa tarvittu vielä tänä syksynä. Miksi pitää olla jo alla? ?? Jyrsiä asfalttia ja kurata autoja.MIKSI????
- pelle.se.on
autoilija kirjoitti:
Nastarenkaita ei ole etelä Suomessa tarvittu vielä tänä syksynä. Miksi pitää olla jo alla? ?? Jyrsiä asfalttia ja kurata autoja.MIKSI????
Palstapelle "autoilija" arto työntää palstalle idioottimaisia aivopierujaan vaikka niitä ei tarvita. Vuosia tätä tehnyt, pelleksi todistettu, silti jatkaa.MIKSI????
- näinsevainon
autoilija kirjoitti:
Minä tarvitsin yhtenä aamuna useita viikkoja sitten. Kun kerran vaihtaa, niin alla pysyvät.
- huoneessasSäOlit
Autoja ei pestä näillä keleillä kovinkaan usein ja jatkuvasti märät tiet paskottuvat kun sorarekat ja mutta maansiirto pelit painelee ympäri pirkanmaata ennen talven pakkasia. Et tainnut olla aamulla liikkeellä, sillä paikoin oli todella liukasta kuuran ja mustanjään takia, vielä puolenpäivän aikaan oli sivumalla lammikoita jäässä. Eli ihan talvirengaskelit.
- adasdas
suolastahan se johtuu. duunissa oli autoja pari vk sit jotka ajanu pohjosessa oli ihan paskassa.etelän autot ihan puhtaita. nyt myös etelän autot paskassa
- nastaa
Jälleen kerran nautin siitä, että autoni alla on ollut jo 2 kuukautta nastat. Kiva huomata, kuinka se ärsyttää kitkapellejä.
- kjiähkjiäh
Minä taas nautin siitä, että veroeurojasi käytetään tiestön kunnossapitoon.
- nastaa
kjiähkjiäh kirjoitti:
Käsittääkseni myös kitkoilla ajavat maksavat veroja. Vai ovatko he invalideja/vajakkeja jotka saavat verohelpotusta?
- kjiähkjiäh
Ei kai. Nyt olikin kyse sinun euroistasi kjiähkjiäh
- nautis.kelija
kjiähkjiäh kirjoitti:
Minä taas nautin siitä ettei niitä käytetkään teiden ylläpitoon vaan tiet rapistuvat huonokuntoisiksi. Näin ylinopeusyrjöt joutuvat myös hiljentämään vauhtiansa.
- NiinEpistä
nautis.kelija kirjoitti:
Minä taas nautin siitä ettei niitä käytetkään teiden ylläpitoon vaan tiet rapistuvat huonokuntoisiksi. Näin ylinopeusyrjöt joutuvat myös hiljentämään vauhtiansa.
Voisi todeta että äärimmäisen epäoikeudenmukaista. Hyvätuloinen ostaa kalliin auton, jolla voisi huoletta ajaa premium-nopeuksia, mutta tiestön kunnon vuoksi joutuu ajamaan tavisten tahtiin. Ja miksi? Tietysti siksi, että hyvätuloinen kiertää veroja (Portugalin?) kautta, jolloin kannattaisi ajella pelkästään (Portugalissa?).
- karvalakkivaari
Suomessa ei premium-autolla tee mitään. Osta Lada.
- Lisää.tulee
Tänään reilu 5 cm lunta ja loskaa, vieläkö silestone kesärenkaat alla?
- Nautitaanrahanedestä
Paikasta riippuen - 5 cm:n loska on nopea sulamaan. Eli rannikolla marraskuusta toukokuuhun muutama nastapäivä. Muuten keskitytään asfaltin jyrsimiseen. Mutta väliäkö tuolla. Satojen miljoonien lisäbudjetti tulee oikean kohteeseen.
- suorilleteille
Aika ankee kaupunki nastahomot jyrää ja destian homot liruttaa soossia baanalle tumpeloille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957