Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Täys fiaskko

menikaiki

Mä ostin 508 auton uutenaa 5 vuotta sitte 1.8 koneella ja siitä hajos kaikki siit autost kahes vuoes, meni karddaani, meni perä, meni radio, meni penkki, meni ovi, meni keula, meni moottori, ei näill tee mtää.

Onneks nyt on alla luotettava ja paras tojota avenis

11

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsurunen

      Jaa että karbaasi on poikennu kylässä, akkaa panemas! Mul on mulkosilmä toyota se on hieho!

    • Peugeothune

      Tenuttaako siul usseinki?

    • Yleistöon

      Tyypivika, en ole törmännyt yhteenkään vanhempaan 508:iin jossa kardaani olis ollu kunnossa.

    • Mistänäitäsikiää

      Aloittaja on täydellinen pelle. Kirjoitustaito on täysi NOLLA.

      Vaikuttaa aivan kuin pelle olisi joku ala-asteen "menestynyt opiskelija"

      • KetjunAloittaja

        En ole pelle, koitin vain alentua palstan vaatimalle tasolle.

        Koulutukseltani olen diplomi-insinööri. (siinähän sitten sitä ivaamisen aihetta, mutta suorittakaa itse tuo tutkinto jos luulette että se on ihan läpihuutojuttu, ei meinaan onnistu kaikilta)


      • Akseli_Kardan

        Minulla on ilo tuntea varsin monta diplomi-insinööriä. Yksikään heistä ei ole niin matalaotsainen, että alentuisi kirjoittamaan aloituksesi kaltaista tuubaa.

        Minulla on ollut Peugeot 305, kaksi 405:ttä ja yksi 406. Tuo viimeksimainittu palvelee vielä nytkin poikaani, joka sattuu olemaan diplomi-insinööri hänkin.

        Oma tämänhetkinen autoni ei ole Peugeot, ja siinä sattuu olemaan kardaaniakseli.


      • MtlOsta
        Akseli_Kardan kirjoitti:

        Minulla on ilo tuntea varsin monta diplomi-insinööriä. Yksikään heistä ei ole niin matalaotsainen, että alentuisi kirjoittamaan aloituksesi kaltaista tuubaa.

        Minulla on ollut Peugeot 305, kaksi 405:ttä ja yksi 406. Tuo viimeksimainittu palvelee vielä nytkin poikaani, joka sattuu olemaan diplomi-insinööri hänkin.

        Oma tämänhetkinen autoni ei ole Peugeot, ja siinä sattuu olemaan kardaaniakseli.

        Oliko tarkoituksesi viitata siihen, että koulutus määrittäisi ihmisen olemuksen? Jos, niin sehän vasta onkin matalaotsaista hommaa.

        Otaniemessä dildomi-insinööri sorvissa kun noita valmistuu niin siellähän on varsin vakavaa poikaa rivissä, juuri äidin helmoista irronneena, kunnes saavat käteen viinaa ja päälleen haalarit ja tupsulakin, sitten ovat maailman hauskimpia tyyppejä, valitettavasti vain omasta mielestään.


    • nelisvetoa

      Mitää eiks nois ole takaakselilla sähkömosa antamassa vauhtia?

    • hfhfghfgfg

      Aloittajalla meni pieleen jo tosiaan siinä kun 508 ei saa 1.8 litrasella moottorilla... Paitsi kiinassa.

    • gallialainen

      2010? Ei kai sitä ollut markkinoillakaan silloin.

    • SebLöe

      Eiköhän aloittaja pyrkinyt näyttämään palstan yleisen tason? Hieman yliampuen tuli näytettyä millaista keskustelu on ja sehän pitää paikkansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe