Onko kettään Full Moon wo Sagashite faneja?

Nekomizu

oisko ketään Full Moon wo Sagashite faneja? jos on niin mikä on lempi hahmo?

18

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mina-chan

      Juuh FMWS on toosi hyvä ^^
      Meroko on ehkä paras :P

      • Ookami

        Anime on suorastaan hirveä.
        Juoni on pilattu, ääninäyttelijät on hirveitä ja jaksoja on aivan liikaa. Manga on parempi.


      • Kyo-kun
        Ookami kirjoitti:

        Anime on suorastaan hirveä.
        Juoni on pilattu, ääninäyttelijät on hirveitä ja jaksoja on aivan liikaa. Manga on parempi.

        ...sen verran rankkaa tekstiä, että pakko kommentoida. O_o

        Juonen verrattavuudesta mangaan en sano mitään, koska en ole mangaa lukenut. Ilmeisesti sitä on muutettu melkolailla animeversioon? Mutta animeversion juonta ei kyllä huonoksi voi sanoa! Myönnettäköön että alku takkuilee, mutta loppuosa on jo erinomaisen jännittävää, romanttista ja hauskaa viihdettä.

        Ääninäyttelijät ovat mielestäni just oikeanlaisia; eritoten Kouyama Mitsukin seiyuu, 'Changin' My Life':n laulajan Mycon ääni on aivan valloittavan ja lumoavan kaunis. En voisi edes kuvitella ketään muuta siihen rooliin. Takuton ja Merokon äänet ovat myöskin mielestäni hyvin toteutettu, eli sopivat prikulleen hahmojen ulkonäköön.

        Jaksoja voisi sanoa olevan liikaa, mutta minun mielestäni 'turhilla täytejaksoilla' - niinkuin monet niitä kutsuvat - on tärkeä merkitys sarjan kuin sarjan hahmoihin tutustumisen ja samaistumisen kannalta. Toki huonojakin täytejaksoja on, mutta FMwS ei mielestäni sellaisia sisällä, vaan kaikesta selviää aina jotain jonkun hahmon ajatuksia/tunteita.

        Siinä minun perusteluni animen puolesta; mielipide ilman perusteluja on täysin turha.


      • Mirieh
        Kyo-kun kirjoitti:

        ...sen verran rankkaa tekstiä, että pakko kommentoida. O_o

        Juonen verrattavuudesta mangaan en sano mitään, koska en ole mangaa lukenut. Ilmeisesti sitä on muutettu melkolailla animeversioon? Mutta animeversion juonta ei kyllä huonoksi voi sanoa! Myönnettäköön että alku takkuilee, mutta loppuosa on jo erinomaisen jännittävää, romanttista ja hauskaa viihdettä.

        Ääninäyttelijät ovat mielestäni just oikeanlaisia; eritoten Kouyama Mitsukin seiyuu, 'Changin' My Life':n laulajan Mycon ääni on aivan valloittavan ja lumoavan kaunis. En voisi edes kuvitella ketään muuta siihen rooliin. Takuton ja Merokon äänet ovat myöskin mielestäni hyvin toteutettu, eli sopivat prikulleen hahmojen ulkonäköön.

        Jaksoja voisi sanoa olevan liikaa, mutta minun mielestäni 'turhilla täytejaksoilla' - niinkuin monet niitä kutsuvat - on tärkeä merkitys sarjan kuin sarjan hahmoihin tutustumisen ja samaistumisen kannalta. Toki huonojakin täytejaksoja on, mutta FMwS ei mielestäni sellaisia sisällä, vaan kaikesta selviää aina jotain jonkun hahmon ajatuksia/tunteita.

        Siinä minun perusteluni animen puolesta; mielipide ilman perusteluja on täysin turha.

        Oon kyllä ihan samaa mieltä että anime on raiskattu.. Katsoin itsekkin ensin animen jota pidin aivan ihana, se nousi heti lempisarja listalle.. Mutta sitten kun luin mangan. Ei voi muuta sanoakkun etta anime on aivan käsittämättömän surkea verrattuna mangaan.

        --Pieni spoiler varoitus tähän väliin, pitäis olla ainakin koko anime nähty.. --


        Esimerkiksi Izumin ja Merokon yhteistä ja omaa menneisyyttä ei käsitellä animessa ollenkaan niin hyvin kuin mangassa. Ja animessahan Meroko ja Izumi oli tehty pahiksen rooliin.. Ja aika moni muukin.. Mikä pilaa aika paljon myös.. Mangassa ei ollut oikeastaan yhtään pahista.. Siinä keskityttiin muutenkin paljon enemmän niiden hahmojen menneisyyteen ja miten niistä tuli shinigameja.
        Jos sarjassa on 52 jaksoa. Niin kyllä siitä voisi ottaa niitä ylimääräisiä jaksoja näiden asioiden paljastamiseen. Myös Eichin (Kai se oli se nimi xD) ja Mitsukin juttua on muunneltu animessa aika rankasti.
        Ja kerrotaankohan sitäkän että kuka oikeasti päätti Mitsukin nimen .P
        Loppuakin oli muunneltu niin paljon että huhhuh..



        --Spoiler loppuuu... --


        Eli siis.. niin.. Full moon wo Sagashite on lempi sarjojani mangan puolella. Anime versioon en enää ikinä koske. Ja senkin vuoksi voi olla etten ihan tarkalleen muista mitä kaikkea animessa on jätetty pois.. ^^
        Animen musiikit on myös ihan hyvät.. mutta teki kyllä mieli heittää välillä niitä jollain kun se myself soi joka jaksossa ainakin 2 kertaa.. Mikä idea siinäkin on?


      • Kyo-kun
        Mirieh kirjoitti:

        Oon kyllä ihan samaa mieltä että anime on raiskattu.. Katsoin itsekkin ensin animen jota pidin aivan ihana, se nousi heti lempisarja listalle.. Mutta sitten kun luin mangan. Ei voi muuta sanoakkun etta anime on aivan käsittämättömän surkea verrattuna mangaan.

        --Pieni spoiler varoitus tähän väliin, pitäis olla ainakin koko anime nähty.. --


        Esimerkiksi Izumin ja Merokon yhteistä ja omaa menneisyyttä ei käsitellä animessa ollenkaan niin hyvin kuin mangassa. Ja animessahan Meroko ja Izumi oli tehty pahiksen rooliin.. Ja aika moni muukin.. Mikä pilaa aika paljon myös.. Mangassa ei ollut oikeastaan yhtään pahista.. Siinä keskityttiin muutenkin paljon enemmän niiden hahmojen menneisyyteen ja miten niistä tuli shinigameja.
        Jos sarjassa on 52 jaksoa. Niin kyllä siitä voisi ottaa niitä ylimääräisiä jaksoja näiden asioiden paljastamiseen. Myös Eichin (Kai se oli se nimi xD) ja Mitsukin juttua on muunneltu animessa aika rankasti.
        Ja kerrotaankohan sitäkän että kuka oikeasti päätti Mitsukin nimen .P
        Loppuakin oli muunneltu niin paljon että huhhuh..



        --Spoiler loppuuu... --


        Eli siis.. niin.. Full moon wo Sagashite on lempi sarjojani mangan puolella. Anime versioon en enää ikinä koske. Ja senkin vuoksi voi olla etten ihan tarkalleen muista mitä kaikkea animessa on jätetty pois.. ^^
        Animen musiikit on myös ihan hyvät.. mutta teki kyllä mieli heittää välillä niitä jollain kun se myself soi joka jaksossa ainakin 2 kertaa.. Mikä idea siinäkin on?

        Tämä selvensi asioita huomattavasti.

        Taidanpa pysytellä edelleenkin mangasta kaukana, kun tuo anime on vieläkin aivan kärkipäässä omalla listalla...^^'

        Ehkä minä vielä joskus otan mangaa käteen...ja alan lukemaan...ja innostun yhtälailla kun animesta nykyään. Tai sitten en.


    • murokeksi

      Olen nähnyt 15 jaksoon asti ja täytyy myöntää, että aluksi lähinnä nauroin sarjalle.. Olen katsonut kuitenkin näitä jaksoja sitä mukaan, kun niitä on suomennettu ja nykyään sarja on jo aika hyvä ja kuulemma paranee loppua kohti eikö niin sarjan jo kokonaan katsoneet? Älkää sitten spoilatko sarjaa ilman varoitusta! ok?

      • murokeksi

        lempihahmo jäi vielä sanomatta:) Kyllä Takuto on lutunen ja niin söpö!x) Meroko on taas kamala.. ehkäpä lisää hahmoja ilmeentyy kuvaan, joten en laita mitään lukkoon!


    • Mirieh

      Ihana sarja se :)
      Tosin manga nyt on miljoona triljoonaa kertaa parempi kun anime.. Animen juonta on muuteltu liikaa.. emm.. Miten sen nyt sanoisin.. Enemmän lapsille sopivaksi ^^
      Meroko, Takuto ja Izumi ovat ihunia

      • mii vaan

        mistä sitä voi ostaa mangana... nimittäin en ole löytänyt mistään...


      • Meza-ei-kirjautunut
        mii vaan kirjoitti:

        mistä sitä voi ostaa mangana... nimittäin en ole löytänyt mistään...

        ..luultavimmin mistään. Minun yritykset tutustua sarjaan kaatui siihen että sitä ei ole käännetty englanniksi, jos mukaan ei lasketa fanikäännöksiä, joita voi ladata netistä. Minä en kuitenkaan suosi tuommoisia, vaan tahdon mangani käsinkosketeltavina... että siihe jäi minun yritys tutustua kavereitten huimasti kehumaan sarjaan.


      • Mirieh
        Meza-ei-kirjautunut kirjoitti:

        ..luultavimmin mistään. Minun yritykset tutustua sarjaan kaatui siihen että sitä ei ole käännetty englanniksi, jos mukaan ei lasketa fanikäännöksiä, joita voi ladata netistä. Minä en kuitenkaan suosi tuommoisia, vaan tahdon mangani käsinkosketeltavina... että siihe jäi minun yritys tutustua kavereitten huimasti kehumaan sarjaan.

        Niinpä.. Olis kiva jos niitä voisi ostaa englanniksi käännettyinä, vaikka kaikki chapterit onkin jo koneella niin ostaisin silti :)
        Mutta tässä nyt sitten vain koska joku kustantaja päättää sen lisensoida ^^
        Eli ei ehkä koskaan.. Mutta kai sitä saksaksi saa..?


      • NANIII
        mii vaan kirjoitti:

        mistä sitä voi ostaa mangana... nimittäin en ole löytänyt mistään...

        Kirppareilta voi löytyä.
        Itse löysin tätä sarjaa 1-4 ja nyt pitäs löytää loput...


    • Kyo-kun

      Kyseinen sarja tuli katsottua keväällä ja todella vaikuttava oli. Ensimmäiset 15 jaksoa tjsp tuntui hieman perushutulta ilman mitään kummempia jännitteitä, mutta kun Takuto....no, enpäs spoilaakaan.

      Ja sarjan mahtavimmat kohtaukset sijoittuivat tietenkin sinne loppupään puolelle, olisko ollu 40-jotain. Kyllä siinä parku pääsi. ^^

    • buliivi

      missä on runni

      • Nekomizu

        Iisalmen ja kiuruveden välissä.


    • __utelias

      Tietääkö kukaan mistä Full Moonia voi katsoa suomenkielisellä tekstityksellä?

    • jakkijakki

      IZUMI JA MEROKOOOOOOO!

    • NANIII

      Itselläni lempi hahmot ovat Eichi, Izumi ja ehdottomasti Takutoo!!!
      Mutta tietääkö joku mistä voisin ostaa tätä sarjaa... Omistan itse 1-4 ja haluan hankkia loputkin osat...
      Niin tietääkö mistä loput voisi ostaa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe