Joskus vaan haluaisi jutella.
Juttuseuraa kaipaaan - ei seksistisiä
7
102
Vastaukset
- marsiin
Osallistutko järjestötoimintaan? Käytkö ihmisten ilmoilla esim. aterioimassa? Mulle riittävät ystävien lisäksi satunnaiset juttutuokiot. Eilen kävin yhdessä syyskokouksessa tuomassa piirin terveiset ja oli kiva tutustua uusiin ihmisiin. Kohta lähden piirin joululehteä myymään ja samalla voi vaihtaa kuulumisia. Otsikossa mainitsemasi asian olen siirtänyt muistoihin, hyvä näin.
- MiesIhana
Käyn 3krt viikossa ravintolassa syömässä, silloin kun tarjolla on kalaa.
Jos joku nainen on kiinnostunut yhteisistä ruokailuhetkistä, niin ota yhteyttä.
Alue: Helsinki,Katajanokka-Kauppatori-Ruoholahti. Muutaman kerran viikossa, keskellä viikkoa, minäkin, kun on kevyttä tarjolla.
Alue, keskusta, kuokkala, palokka, tavataan siellä.
- eppu2
Tuohon aikaan olin kömpinyt jo sänkyyni.
Mutta minkäslaisista asioista sitten haluaisit jutustella?- eppu2
hunksz kirjoitti:
"eppu2"
Ole hyvä, älä lieroile.
H.Hunksz, ole hyvä, älä kieroile.
- Psykoterapeutitar
Mistä ihmiset puhuvat "juttuseuroissaan"? Itsestäni tuntuu, ettei ole enää mitään asiaakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594