Galvus onko teillä..

Turekki

Sain lääkäriltä Galvusta kun toinen ei käynyt siis Januvia, lisäaineiden takia, eikä se muutenkaan toiminut.
No sain sitten tämän. Luin haittavaikus-listan.
Oh... kyllä samaa oli kun Januviassakin. Oletteko käyttäneet ja onko sokerit laskeneet, ja onko tullut mainittavia sivuvaikutuksia, joku sanoi että sillä lihoo, ja tässä ei tarvita yhtään lisää.
Kiitos

6

2938

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisi_kokeilla

Erinimistä gliptiiniä tuokin on joten toimintatapa lienee samanlainen kuin Januvialla.
      Tuotetietoja verrattaessa Galvukselle ilmoitetaan "pahempia" sivuvaikutuksia, mutta nehän selviää vain kokeilemalla. Jokaisella ihmisellä on erilainen aineenvaihdunta ja oheislääkkeitäkin voi olla erilaisia joten vaikutuksia ei pysty varmuudella vertailemaan. Lääke voi aiheuttaa sinulle pahoja sivuvaikutuksia vaikka kaverilla ei olisi tullut mitään. Tai päinvastoin. Käytä siis uutta lääkettä kokeeksi vaikkapa muutaman kuukauden jakson ja seuraa tarkasti tuleeko noita lueteltuja sivuvaikutuksia ja miten lääke tehoaa.

• realisminkannattaja

Ja joskus voisi kokeilla ihan sitäkin että pitäisi turpansa kiinni.....vink vink....VEIJO !!

• Tunneli2

Hei!
      Niin kylläpä tuo herätti, jos pahempaa olisi tulossa pillereiden myötä.
      Kyllä tässä täytyy miettiä näitä tabletteja.
      Mulle ei Januvia auttanut ei millään tavalla. Mutta se on tässä sivuseikka. Onneksi kaikki arvot, munuaiset, maksa ym. oli hyvät samoin kolesteroli, pitkä sokeri oli 7.2. johon lääkäri ei ollut oikein tyytyväinen?. HB 135.
      Katson tässä muutaman päivän, en todella aio ottaa hirveää riskiä tämän lääkkeen kohdalla. Sehän oli ennen tuo myös Amaryll joka teki haimalle tepposia, ainakin sanottiin.
      Pitäs saada ainakin 5 kg pois, voi että, eihän se paljoa ole, mutta on sitä siinäkin vahtimista, varsinkin kun polvi on kipeä, joten sauvakävelyt jää, pyörällä ajan, mutta sekin käy polveen.
      No Veijosta en välitä, meillä kyllä kalaa menee, verkot on järvessä ja pakastimet täynnä marjoja, mutta ei niitäkään aina syö.....kyllä ne alkaa tympäistä nekin. Samoin ikuiset kasvikset, joten ikävä kyllä tulee kahvin kanssa otettua pullaa, ja sehän nostaa sokeria, ainakin mulla.. oma syy....nyyh....

• Turekki

No niin, olen nyt käyttänyt tätä Galvusta pian viikon ja totesin että kauheaa?? Miten ihmisen jalat voi olla kuin pölkyt, ja käsivarret paisua,
      ukkokin ihmetteli kun näytin jalkoja, ei käy mulle, hieman aamusokeri aleni kun aamulla pillerin nappasin. Käsimittasin jalat pohkeen kohdalta ja en saanut sormia lähellekkään, siis yhteen kuten ennen. Teen niin että nilkoista polveen saakka sujutan molemmat kädet läpi raajan, ja ne on sovulla menneet. Mutta Galvuksen kohdalla ne tökkäsi pohkeisiin, ja melko rako jäi, en siis saanut sormia yhteen.
      Nyt olen kahtena päivänä käynyt kuntosalissa ajamassa pyörällä ja Cross Trainerilla, sekä en ole lääkettä käyttänyt. Nyt aamulla näyttää sille että jalat "sulaa" entiselleen. Mitä ihmettä tämä lääke muutakin tekisi, ei käy mulle ainakaan. No tämäkin tuli nyt kokeiltua, ja pitänee taas palata siihen että ensinnä kahtoo mitä suuhun laittaa.. siis tuo vehnä ei käy yhtään, se nostaa sokerit taivaisiin, siis ei kahvin kanssa pullaa.
      Kaiken päälle on voimakas nikkeliallergia ja sekin on pirullista kun sitä on useissa ruoka-aineissa ja lääkkeissä kuten Januvia sis. E171 ja E172 ja sitä vielä kahdessa eri muodossa, siis172 kahta laatua sitä ja mulle sanoi ihotautilääkäri että jos on 0,00000000001 lukema nikkeliä missään se on multa kielletty, eli desimaalin jälkeen nollia vaikka 20 ja lopussa 1, niin silloin stop. Kun sitä on myös verenpainelääkkeissä ja osassa Dia-lääkkeitä, niin onpa tässä olemista ruuan lisäksi, sitä on myös kaakaossa, teessä, kahvissa, keinosokereissa ja sen tuhannessa muussa. lääkkeissä löytyy yli 400 lääkettä jossa on pelkästään E172 ja se on voimakkaasti nikkeliä sisältävä, myös ryynit esim kaura- ja pavut ym. sis. nikkeliä. kauraryynyt sisältää paljon nikkeliä.

• hpv

Ei tuossa E172:ssa ole paljoa nikkeliä mutta allergiat ovat hankalia kun hyvinkin pieni määrä saattaa riittää. E172 on rautaoksidi eli periaatteessa siinä ei ole lainkaan nikkeliä mutta raudan seassa on aina ainakin pieniä määriä nikkeliä epäpuhtautena eikä noita puhdisteta erityisen hyvin.

• Vähäiset_pitoisuudet

Tuota rautaoksidia on pillereissä hyvin vähän vain väriaineena.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      39
      5248
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      85
      3752
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      48
      3145
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      62
      3045
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      11
      3025
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2383
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1878
    8. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      145
      1848
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1825
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1751
    Aihe