Nettipokerissa vedetään sinusta ohi

Viktoricnic

Olen jo pitkään epäillyt, että jollain pokersivustoilla on pelipöydissä henkilöitä, jotka ovat olleet mukana kehittämässä pokeriohjelmia ja jollain tavalla heillä on käytössään ohjelma/versio jolla he näkevät samalla aikaa kanssa pelaajien hoolikortit. Koska he näkevät muiden kortit, he pystyvät pelaamaan rahakasta pokeria ja kiinni jäämisen riski on pieni, sillä aina silloin tällöin joku menee riverillä ohi vaikka aiemmin olisikin johdossa.

Luultavasti tämän tyyppistä huijausta käytetään, koska peleissä liikkuvat isot rahat. En usko, että kaikki pokerisivustot ovat luotettavia vaikka mitä sanotte.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfsdfdsggasd

      Tuostahan jäisi kiinni heti, kuten on ennenkin jääty. Vrt. case "Ultimate Bet".

    • salostapjuu1234jne

      Mikä on tehty kerran tehdää.Aina uudestaan hieman uudella tavalla.Koittapa pelata
      888-pokerilla.Ja sanoa naama vakavana.Että luonnollinen jako on 100floppia /1000 floppia peräkkäin ja 50%ajasta
      flopilla,rötköttää 1-pari ja/iso kortti.Jos et niin tulen ,kanssasi nauramaan EUROOPPALAISTEN JA JENKKI pelaajien tyhmyyttä.Internetpokerissa.2007 eräässä pokerisaitissa paljastui,kun INSINÖÖRIT saivat .Pelikellon(RNG JAKOJEN TAHDISTAJA) tahdistumaan samaan aikaan kotikoneidensa kansaa.JÄTKÄT TAKOIVAT MILJOONIA/MILJOONIA DOLLAREITA,taskuunsa USA.SSA! Ilman suurempaa hälyä tai meteliä.Joten miten luulet,hujjausten NYT kehittyneen?Pokerisaittien kannalta 1000 kertaa paremiksi.(POKERBOTTIT=TALON OHJELMOIMIA PELAAJIA).pelaat samassa pöydässä,mitään tietoja EI LÖYDÄ ,PELAAJSATA SHARKSCOPE!!!!!!! VAIKKA itsesi löydätkin ja suurimman osan muista.Samassa pöydässä pelanneista.Hauskaa RAYLTÄ
      kysyin pokerin LISESSINUMEROA/TARKASTUSVUOTTA/TULOSTA.Vastaus on tarkastettu.HAAH HAA Nauran,itseni tärviölle.

      • dsdfdgsdsdf

        Kirjallisen ulosantisi perusteella et ole mieleltäsi ihan vakaa. Hullut nyt näkevät vaikka mitä mörköjä sieltä foliohattujensa alta, ei siinä mitään uutta ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe