Pääsiäiseksi Rodokselle vai Barcelonaan?

jepuna90

Ajattelin ostaa poikaystävälleni joululahjaksi ulkomaanmatkan pääsiäiseksi. Kohteita pyöritellessäni vaihtoehdoiksi on muotoutunut joko Kreikan Rodos tai Espanjan Barcelona. Sää on hyvin samankaltainen molemmissa tuohon aikaan, noin 20 astetta. Poikaystäväni pitää veneilystä, vedestä ja kauniista maisemista, joten olen hieman kallistunut Rodoksen kannalle (vaikka siellä tuskin tohon aikaan mereen pääseekään uimaan) Kuitenkin Barcelonakin on mielestäni hyvä vaihtoehto.

Haluaisin kuulla kokemuksia ihmisiltä, onko kukaan matkustanut kyseisiin paikkoihin tuohon aikaan (huhtikuun loppupuolella) jommassa kummassa / molemmissa maissa? Oliko kylmä/lämmin? Mitä nähtävyyksiä/tekemistä paikoissa on? Biletysmatka ei tosiaankaan ole kyseessä, ennemminkin romanttinen pariskunnan lomamatka. Matkaan lähtee 26- ja 30-vuotiaat ja matkan kesto olisi 5-8 pvää. Ja budjetissa pyrin alle 1500 euroon/2hlö, mitä alemmas niin sen parempi :D

Ja jos on muita hyviä vaihtoehtoja pääsiäisen matkakohteeksi niin otan ideoita mielelläni vastaan :)

2

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keväätkreikassa

      Pääsiäinen on ensi vuonna jo Suomessa maaliskuun lopulla, silloin ei vielä taida olla suoria lentoja Rodokselle. Eli vaihtoehdoksi jää Barcelona.
      Kreikassa olen ollut huhtikuun lopulla, se on aina tuurista kiinni mimmoset ilmat sattuu!

    • perrito

      Jos olisin sinun poikaystäväsi niin toivoisin ehdottomasti mielummin Barcelona!!! :D
      Suorat lennot esim. Norwegianilla alk. 65 € suunta joten rahaa jää tasokkaampaan ja romanttiseen majoitukseen ja vielä vaikka laivaretkeenkin. :)
      Uima-altaallinen hotelli että pääsette pulikoimaan yhdessä.
      Enemmän tekemistä ja näkemistä ja paljon romanttisempi kohde sekä helppo siirtyä vaikka johonkin lähistön rannikkokaupunkiin vaikka pariksi päiväksi jos haluaa hieman rauhallisempaa lomaa ja veden ääressä lomailua.Lähikyliin pääsee helposti vaikka junalla eikä taksikaan paljoa maksa.
      Lomailu on halpaa kun katsoo missä syö ja juo ( ei La Ramblalla)!
      Ja ne tapakset...!!! :)
      Olen käynyt huhtikuun alussa ja oli ihan Suomen kesä ja jopa lämpimämpi, jopa 28 astetta mutta yöt ja merivesi toki viileät.

      Kreikkaan sitten kesällä tai syksyllä kun on lämmintä.
      Rodoksen turistirysä ei ainakaan itseäni kiinnosta yhtään mutta tämä on minun mielipide vaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      163
      6863
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4067
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1999
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1583
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1581
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1555
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe