vielä ennen, kun vaivun unohduksen yöhön...Siis tarkoitettu kaikille sienien ystäville:
Nyt parast aikaa on suppilovahveroiden juhlaa, joten sinne vain pöheikköön susia ja karhuja pelottelemaan.
Ohje:
Kuivata sienet koviksi käppyröiksi. Jauha sitten sauvasekoittimella, niin, että ne ovat ripoteltaissa esim. kastikkeen tai jonkun muun ruuan maustamiseen sopiiksi... Antaa muuten hyvän aromin ja on helppo säilyttää lasipurkissa.
Hyvää talven odotusta, mutta ei lunta kiitos.
Hei yks juttu
8
85
Vastaukset
- kansikiinni
Noin teemmekin. Kuivurilla nopea kuivatus, sitte jauheeksi ja lasipurkkiin Nam nam <3
- Pukkeli
Huomasitko kirjoitusvirheitä? Oikein itseäkin hävettää, mutta pääsyyllinen on tämä 9 vuotias koneenräppänä mallia: XP , joka siis muuntaa kirjaimia jopa jälkikäteen.
- Pukkeli
Joo, mut valvojatar ei kuiteskaa ole se meidän ykkös "journalisti".
Kävin nimittäin iltapäivällä yhdessä paikassa missä asia varmistui.
Joo-o. - iyio
Pukkeli kirjoitti:
Joo, mut valvojatar ei kuiteskaa ole se meidän ykkös "journalisti".
Kävin nimittäin iltapäivällä yhdessä paikassa missä asia varmistui.
Joo-o.On tääl kans jutut. Mist sääkin tierät kuka mitä vaati poistoon???
Keskitytään oleelisiin nuihin sieniin. Eikä tehä riitaketjua!!! - Pukkeli
Aha. Kuullostaa tutulta tuo "nuihin sieniin" Joo, Haukullinen onkin nyt luurin päässä. Heh. No, terve Haukullinen pitkästä aikaa:)))
Jep, puhutaan sitten sienistä. Mun ukolla oli kerran kynsisieni ukkovarpaassa ja minä pelkäsin niin kauheasti sen tarttuvan itseeni, että saunanlauteillakin piti istua villasukat jalassa. - iyio
Pukkeli kirjoitti:
Aha. Kuullostaa tutulta tuo "nuihin sieniin" Joo, Haukullinen onkin nyt luurin päässä. Heh. No, terve Haukullinen pitkästä aikaa:)))
Jep, puhutaan sitten sienistä. Mun ukolla oli kerran kynsisieni ukkovarpaassa ja minä pelkäsin niin kauheasti sen tarttuvan itseeni, että saunanlauteillakin piti istua villasukat jalassa.Mikä ihmeen Haukullinen mää sul oon?
Oon vaan tätä saittia seurannut pidemmän aikoo. Satte kaikest riidan aikaiseksi...
- öitäkaikille
Suppiloita voi säilyttää myös siten, että ei muuta kuin roskimisen jälkeen pakastepussiin, ilmat pois, rutistus ja pyöräytetään solmu pussin kaulaan. Pakkaseen ja säilyy vähintään 1/2 vuotta. Hyvä leikellä kohmeisena (sulatus noin 2 h) pannulle. Maut säilyy paremmin kuin rankemmilla käpistelyillä.
- yäkkkkk
Liiskaantuneit, nyrkis rutistettui limasii siäniiii YÄKKKK
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039