vielä ennen, kun vaivun unohduksen yöhön...Siis tarkoitettu kaikille sienien ystäville:
Nyt parast aikaa on suppilovahveroiden juhlaa, joten sinne vain pöheikköön susia ja karhuja pelottelemaan.
Ohje:
Kuivata sienet koviksi käppyröiksi. Jauha sitten sauvasekoittimella, niin, että ne ovat ripoteltaissa esim. kastikkeen tai jonkun muun ruuan maustamiseen sopiiksi... Antaa muuten hyvän aromin ja on helppo säilyttää lasipurkissa.
Hyvää talven odotusta, mutta ei lunta kiitos.
Hei yks juttu
8
104
Vastaukset
- kansikiinni
Noin teemmekin. Kuivurilla nopea kuivatus, sitte jauheeksi ja lasipurkkiin Nam nam <3
- Pukkeli
Huomasitko kirjoitusvirheitä? Oikein itseäkin hävettää, mutta pääsyyllinen on tämä 9 vuotias koneenräppänä mallia: XP , joka siis muuntaa kirjaimia jopa jälkikäteen.
- Pukkeli
Joo, mut valvojatar ei kuiteskaa ole se meidän ykkös "journalisti".
Kävin nimittäin iltapäivällä yhdessä paikassa missä asia varmistui.
Joo-o. - iyio
Pukkeli kirjoitti:
Joo, mut valvojatar ei kuiteskaa ole se meidän ykkös "journalisti".
Kävin nimittäin iltapäivällä yhdessä paikassa missä asia varmistui.
Joo-o.On tääl kans jutut. Mist sääkin tierät kuka mitä vaati poistoon???
Keskitytään oleelisiin nuihin sieniin. Eikä tehä riitaketjua!!! - Pukkeli
Aha. Kuullostaa tutulta tuo "nuihin sieniin" Joo, Haukullinen onkin nyt luurin päässä. Heh. No, terve Haukullinen pitkästä aikaa:)))
Jep, puhutaan sitten sienistä. Mun ukolla oli kerran kynsisieni ukkovarpaassa ja minä pelkäsin niin kauheasti sen tarttuvan itseeni, että saunanlauteillakin piti istua villasukat jalassa. - iyio
Pukkeli kirjoitti:
Aha. Kuullostaa tutulta tuo "nuihin sieniin" Joo, Haukullinen onkin nyt luurin päässä. Heh. No, terve Haukullinen pitkästä aikaa:)))
Jep, puhutaan sitten sienistä. Mun ukolla oli kerran kynsisieni ukkovarpaassa ja minä pelkäsin niin kauheasti sen tarttuvan itseeni, että saunanlauteillakin piti istua villasukat jalassa.Mikä ihmeen Haukullinen mää sul oon?
Oon vaan tätä saittia seurannut pidemmän aikoo. Satte kaikest riidan aikaiseksi...
- öitäkaikille
Suppiloita voi säilyttää myös siten, että ei muuta kuin roskimisen jälkeen pakastepussiin, ilmat pois, rutistus ja pyöräytetään solmu pussin kaulaan. Pakkaseen ja säilyy vähintään 1/2 vuotta. Hyvä leikellä kohmeisena (sulatus noin 2 h) pannulle. Maut säilyy paremmin kuin rankemmilla käpistelyillä.
- yäkkkkk
Liiskaantuneit, nyrkis rutistettui limasii siäniiii YÄKKKK
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91732- 891175
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181166Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63874Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli209844Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 81753
- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42653