Halpa läppäri jossa dvd-asema?

Levy_käteen

Löytyykö enää mistään halpaa kannettavaa jossa olisi dvd-asema? Käytettykin kävisi jos se olisi luotettavasti toimiva.

Vai pitääkö oikeasti ostaa ulkoinen dvd-asema että saa ohjelmia asennettua?

Vaatimukset ovat pienet: dvd-asema ja ethernet-liitäntä.

27

1521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyykyllä

      Jokaisessa tietotekniikka kaupassa on..

    • optinenmediatapettava

      "Vai pitääkö oikeasti ostaa ulkoinen dvd-asema että saa ohjelmia asennettua?"

      Nykyaikaisten ohjelmien asennuspaketit ladataan netistä, ei siinä mitään alkeellisia pyöriviä kiekkoja tarvitse koneeseen tunkea.

      • tottapuhut

        Yleensä ne DVD versiot ovat vielä vanhentuneita. Joistakin voi saada uudet versiot netistä vieläpä ilmaiseksi.. ( Esim ajurit)


      • Vapuselle_

        Nylyaikana ohjelma tallennetaa bluray kiekoille, siinä ei mitään epävarmaa ja rahastus nettijakelua tarvita


    • Liian.vaikeata

      Jos kykysi eivät riitä tutkiman asiaa nettikauppojen sivuilta, voi olle viisainta unohtaa koko asia.

    • fdsafdsa

      Halpisläppäreissä ei oikein käytetä mitään sellaisia ohjelmia, jotka tarvitsisi levyltä asentaa. Nykyään melkein kaiken saa asennettua netin kautta.

      • Vapunenä_

        Mitä se läppärin hinta ohjelmiin vaikuttaa Vapunen?
        Kyllä mulla on halvassa Lenovossa paljonkin ohjelmia kuten adobe photoshop ja premiere Elements, olen ne asentanut kahteen koneeseen samalta levykkeeltä.


      • fdsafdsa

        "Kyllä mulla on halvassa Lenovossa paljonkin ohjelmia kuten adobe photoshop ja premiere Elements, olen ne asentanut kahteen koneeseen samalta levykkeeltä."

        Tarkennan, että jos ohjelmat hankkiin normaalisti rahalla ostamalla, niin ne yleisimmin asennetaan nykyään suoraan verkosta.

        Itse en näkisi paljoakaan järkeä käyttää Photoshoppia tai Elementsiä koneessa, jonka näyttö ei sovellu kuvankäsittelyyn. Värivääristymät ovat sitä luokkaa, että lopputuloksena on kokonainen kirjasto kuvia joiden sävyt on voinut tietämättään säätää aivan pieleen. Toisekseen halpisläppärin näytön kirkkaus ja kirkkauden tasaisuus vähentävät myös halpisläppärin käyttökelpoisuutta kuvankäsittelyssä.

        "Mitä se läppärin hinta ohjelmiin vaikuttaa Vapunen?"

        Kukaan palstaa yhtään seurannut tuskin erehtyy sekoittamaan minua Vapuseen tai muihin palstan vakiokirjoittajiin. Läppärin hinta vaikuttaa siten, että pienitehoisella ja kehnolla näytöllä varustetulla läppärillä ei mielellään käsittele kuvia, editoi videoita, pelaa pelejä tai tee muuta sellaista jossa kuvanlaatu tai suorituskyky ovat joko hyödyllisiä tai välttämättömiä asioita.


      • Fdsafdsaa
        fdsafdsa kirjoitti:

        "Kyllä mulla on halvassa Lenovossa paljonkin ohjelmia kuten adobe photoshop ja premiere Elements, olen ne asentanut kahteen koneeseen samalta levykkeeltä."

        Tarkennan, että jos ohjelmat hankkiin normaalisti rahalla ostamalla, niin ne yleisimmin asennetaan nykyään suoraan verkosta.

        Itse en näkisi paljoakaan järkeä käyttää Photoshoppia tai Elementsiä koneessa, jonka näyttö ei sovellu kuvankäsittelyyn. Värivääristymät ovat sitä luokkaa, että lopputuloksena on kokonainen kirjasto kuvia joiden sävyt on voinut tietämättään säätää aivan pieleen. Toisekseen halpisläppärin näytön kirkkaus ja kirkkauden tasaisuus vähentävät myös halpisläppärin käyttökelpoisuutta kuvankäsittelyssä.

        "Mitä se läppärin hinta ohjelmiin vaikuttaa Vapunen?"

        Kukaan palstaa yhtään seurannut tuskin erehtyy sekoittamaan minua Vapuseen tai muihin palstan vakiokirjoittajiin. Läppärin hinta vaikuttaa siten, että pienitehoisella ja kehnolla näytöllä varustetulla läppärillä ei mielellään käsittele kuvia, editoi videoita, pelaa pelejä tai tee muuta sellaista jossa kuvanlaatu tai suorituskyky ovat joko hyödyllisiä tai välttämättömiä asioita.

        Ulkoiseen näyttöön voi kytkeä läppärin jos ei normaali kuvankäsittely kelpaa kuten useimmille kelpaa ja videoeditointikin onnistuu.
        Pelaaminenkin onnistuu sujuvasti.

        Etkö se sinä juuri Vapunen ole ainakin nimimerkki on sama kuin nykyään Vapusella, näin olen asian todennut.


      • fdsafdsa

        "Ulkoiseen näyttöön voi kytkeä läppärin jos ei normaali kuvankäsittely kelpaa kuten useimmille kelpaa ja videoeditointikin onnistuu."

        Ulkoinen näyttö korjaa kuvanlaatuongelman, mutta en silti valitsisi halpisläppäriä photoshop/Elements -käyttöön.

        Videoeditointi pienitehoisella läppärillä on minua kärsivällisempiä henkilöitä varten.

        "Pelaaminenkin onnistuu sujuvasti."

        Riippuu täysin siitä, mitä pelaamisella tarkoitetaan. Toki kevyitä selainpelejä voi pelata, mutta ei mitään asennettavia tietokonepelejä, ainakaan kehittyneempiä.

        "Etkö se sinä juuri Vapunen ole ainakin nimimerkki on sama kuin nykyään Vapusella"

        En tiedä mitä nimimerkkejä Vapunen maailmalla käyttää, koska tapanani ei ole kytätä muiden tekemisiä. Minä olen käyttänyt tätä nimimerkkiä täällä kauan, enkä ole milloinkaan käyttänyt nimimerkkiä Vapunen.


      • FdsaFdsaa
        fdsafdsa kirjoitti:

        "Ulkoiseen näyttöön voi kytkeä läppärin jos ei normaali kuvankäsittely kelpaa kuten useimmille kelpaa ja videoeditointikin onnistuu."

        Ulkoinen näyttö korjaa kuvanlaatuongelman, mutta en silti valitsisi halpisläppäriä photoshop/Elements -käyttöön.

        Videoeditointi pienitehoisella läppärillä on minua kärsivällisempiä henkilöitä varten.

        "Pelaaminenkin onnistuu sujuvasti."

        Riippuu täysin siitä, mitä pelaamisella tarkoitetaan. Toki kevyitä selainpelejä voi pelata, mutta ei mitään asennettavia tietokonepelejä, ainakaan kehittyneempiä.

        "Etkö se sinä juuri Vapunen ole ainakin nimimerkki on sama kuin nykyään Vapusella"

        En tiedä mitä nimimerkkejä Vapunen maailmalla käyttää, koska tapanani ei ole kytätä muiden tekemisiä. Minä olen käyttänyt tätä nimimerkkiä täällä kauan, enkä ole milloinkaan käyttänyt nimimerkkiä Vapunen.

        Määrittele pienitehoinen?
        Minun alle 400€ Lenovolla on oikein sujuvaa editoida videoitakin, ei sen hitaampaa kuin supertehokkaalla koneelakaan, se exporttaus on sitten tietysti hieman hitaampaa mutta ihan sujuvaa silti.

        Pelaamisella tarkoitan steamin pelejä, oletko koskaan kuullut näytönohjaimen asetuksista?


      • fdsafdsa

        "Määrittele pienitehoinen?"

        Sellainen jossa on nykytekniikan mittapuulla vähän tehoa.

        "Minun alle 400€ Lenovolla on oikein sujuvaa editoida videoitakin, ei sen hitaampaa kuin supertehokkaalla koneelakaan"

        En tiedä mitä rautaa mystinen Lenovosi sisältää, mutta lauseesi jonka mukaan halvallakin koneella kaikki tapahtuu yhtä nopeasti sisältää automaattisesti sen väitteen, että kaikki prosessorit ja massamuistit ovat yhtä nopeita, eikä muistin koolla tai nopeudella ole väliä. Näinollen väitteesi on puppua.

        "Pelaamisella tarkoitan steamin pelejä"

        Steam-pelejä ovat mm. Fallout 4, Thief-sarja, CS Go (josta olikin jo puhetta, ei pyöri edes matalimmilla asetuksilla pelattavasti hitaalla läppärillä). Nämä Steam-pelit eivät ole pelattavissa pienitehoisella läppärillä.

        "oletko koskaan kuullut näytönohjaimen asetuksista?"

        Olen, mutta yleensä näytönohjaimen asetuksilla ei ole mitään tekemistä pelien kanssa, vaan pelin grafiikkasäädöistä voidaan pudottaa asetuksia, mutta kun ollaan tässä pohjasakkateholuokassa, ei sekään riitä vaan peli ei vain pyöri.


      • fdsafdsa kirjoitti:

        "Määrittele pienitehoinen?"

        Sellainen jossa on nykytekniikan mittapuulla vähän tehoa.

        "Minun alle 400€ Lenovolla on oikein sujuvaa editoida videoitakin, ei sen hitaampaa kuin supertehokkaalla koneelakaan"

        En tiedä mitä rautaa mystinen Lenovosi sisältää, mutta lauseesi jonka mukaan halvallakin koneella kaikki tapahtuu yhtä nopeasti sisältää automaattisesti sen väitteen, että kaikki prosessorit ja massamuistit ovat yhtä nopeita, eikä muistin koolla tai nopeudella ole väliä. Näinollen väitteesi on puppua.

        "Pelaamisella tarkoitan steamin pelejä"

        Steam-pelejä ovat mm. Fallout 4, Thief-sarja, CS Go (josta olikin jo puhetta, ei pyöri edes matalimmilla asetuksilla pelattavasti hitaalla läppärillä). Nämä Steam-pelit eivät ole pelattavissa pienitehoisella läppärillä.

        "oletko koskaan kuullut näytönohjaimen asetuksista?"

        Olen, mutta yleensä näytönohjaimen asetuksilla ei ole mitään tekemistä pelien kanssa, vaan pelin grafiikkasäädöistä voidaan pudottaa asetuksia, mutta kun ollaan tässä pohjasakkateholuokassa, ei sekään riitä vaan peli ei vain pyöri.

        "En tiedä mitä rautaa mystinen Lenovosi sisältää, mutta lauseesi jonka mukaan halvallakin koneella kaikki tapahtuu yhtä nopeasti sisältää automaattisesti sen väitteen, että kaikki prosessorit ja massamuistit ovat yhtä nopeita, eikä muistin koolla tai nopeudella ole väliä. Näinollen väitteesi on puppua."

        Väite ei ole puppua vaikka olisi suorituskykyisempiä osia.

        Katsos kun ihmiselle jos käyttöliittymässä napin painallus suorittaa tehtävän alle sekunnissa kun tekee työstämistä niin flow ei katkea millään tavalla ja käyttö on sujuvaa, ja jos suoraa muokkausta tekee jostain säätimestä reaaliajassa niin riittää <100ms vaste.

        Käyttäjän kannalta sillä ei siis ole merkitystä käykö jokin nopeammin siinä kohtaa. Tavallisesti suorituskykyrajoitteet löytyy eri muistilaitteiden siirtokaistasta tai toiminnoista/sekunnissa rajoitteesta. Prosessori voi periaatteessa rajoittaa myös, tarvittavat flopsit on laskettavissa jos ne suotimet tosiaankin lasketaan prosessorilla. Todennäköisesti koska esikatselu mitä katsotaan editoidessa tehdään matalemmalla tarkkuudella.


      • tuotekuvaukset_perseestä

        "Tehokas prosessori. AMD E1 tuplaydinprosessori takaa joustavan käytön"

        Hahahaha, naurettavaa. Valitettavasti moni uskoo tuonkin.

        Kaupat saisivat ihan tosissaan kirjoittaa realistiset kuvaukset tuotteistaan. Nyt kun noita lukee, niin voisi kuvitella, että kaikki myynnissä olevat koneet ovat hyviä. Todellisuudessa kaikki alle 500€ koneet ovat roskismatskua.

        Verkkokauppa on myös ihan paska kun se lahjomalla kinuaa asiakkailta hyvää palautetta kaikelle myymälleen. Siellä Pertsat ja Kyllikit sitten kehuvat jotain paskoja 300€ läppäreitä mahtaviksi ja suorituskykyisiksi vailla mitään vertailupohjaa.


      • arvostelutperseestä
        tuotekuvaukset_perseestä kirjoitti:

        "Tehokas prosessori. AMD E1 tuplaydinprosessori takaa joustavan käytön"

        Hahahaha, naurettavaa. Valitettavasti moni uskoo tuonkin.

        Kaupat saisivat ihan tosissaan kirjoittaa realistiset kuvaukset tuotteistaan. Nyt kun noita lukee, niin voisi kuvitella, että kaikki myynnissä olevat koneet ovat hyviä. Todellisuudessa kaikki alle 500€ koneet ovat roskismatskua.

        Verkkokauppa on myös ihan paska kun se lahjomalla kinuaa asiakkailta hyvää palautetta kaikelle myymälleen. Siellä Pertsat ja Kyllikit sitten kehuvat jotain paskoja 300€ läppäreitä mahtaviksi ja suorituskykyisiksi vailla mitään vertailupohjaa.

        Ja nämä arvostelut tehdään yleensä melkein heti koneen oston jälkeen vaikka oikea hetki olisi minimissään vuoden kuluttua koska silloin huomaa koneen mahdolliset viat ja huonot puolet. Ladakin kestää alussa hyvin mutta kun vanhenee niin huononee..


      • hohhoijakkaaa
        tuotekuvaukset_perseestä kirjoitti:

        "Tehokas prosessori. AMD E1 tuplaydinprosessori takaa joustavan käytön"

        Hahahaha, naurettavaa. Valitettavasti moni uskoo tuonkin.

        Kaupat saisivat ihan tosissaan kirjoittaa realistiset kuvaukset tuotteistaan. Nyt kun noita lukee, niin voisi kuvitella, että kaikki myynnissä olevat koneet ovat hyviä. Todellisuudessa kaikki alle 500€ koneet ovat roskismatskua.

        Verkkokauppa on myös ihan paska kun se lahjomalla kinuaa asiakkailta hyvää palautetta kaikelle myymälleen. Siellä Pertsat ja Kyllikit sitten kehuvat jotain paskoja 300€ läppäreitä mahtaviksi ja suorituskykyisiksi vailla mitään vertailupohjaa.

        Todella tehokas ja laadukas prossu eikö ole huijausohjelmilla tehoja mitattu kuten intelin prossuissa.


      • fdsafdsa
        tuotekuvaukset_perseestä kirjoitti:

        "Tehokas prosessori. AMD E1 tuplaydinprosessori takaa joustavan käytön"

        Hahahaha, naurettavaa. Valitettavasti moni uskoo tuonkin.

        Kaupat saisivat ihan tosissaan kirjoittaa realistiset kuvaukset tuotteistaan. Nyt kun noita lukee, niin voisi kuvitella, että kaikki myynnissä olevat koneet ovat hyviä. Todellisuudessa kaikki alle 500€ koneet ovat roskismatskua.

        Verkkokauppa on myös ihan paska kun se lahjomalla kinuaa asiakkailta hyvää palautetta kaikelle myymälleen. Siellä Pertsat ja Kyllikit sitten kehuvat jotain paskoja 300€ läppäreitä mahtaviksi ja suorituskykyisiksi vailla mitään vertailupohjaa.

        "Kaupat saisivat ihan tosissaan kirjoittaa realistiset kuvaukset tuotteistaan. "

        Samaa mieltä. Ei autokauppiaatkaan väitä että joku 1.3 litrainen perheauto olisi "rajua vääntöä tarjoava urheiluauto". Sen sijaan tietokoneita myyvät kodinkoneliikkeet eivät arastele mainostaa täysin sikap*skoja koneita lukemattomilla ylisanoilla.


        Entä sitten tuon nimimerkkiäni lainaavan kirjoittajan näkemys:

        "Ulkoiseen näyttöön voi kytkeä läppärin jos ei normaali kuvankäsittely kelpaa kuten useimmille kelpaa ja videoeditointikin onnistuu.

        Pelaaminenkin onnistuu sujuvasti."

        http://www.notebookcheck.net/AMD-E-Series-E1-6010-Notebook-Processor.115407.0.html
        "As the E2-6010 offers just two cores at up to 1.35 GHz, the resulting performance is quiet low. Overall, the APU is even slower than the old E1-2500 (1.4 GHz). Only simple workloads like Office, light Internet browsing and multimedia will be handled adequate."

        Jos pitää erikseen mainita, että nettiselauksen pitää olla kevyttä että prosessori selviää siitä pätevästi, niin silloin puhutaan kyllä todella pienitehoisesta prosessorista.

        http://laptoping.com/cpus/product/amd-e1-6010/
        "the E1-6010 “Beema” APU can’t offer anything but entry-level performance. In fact, it is one of the slowest notebook-use CPUs on the market today"

        http://laptoping.com/cpus/product/amd-e1-6010/
        "on lower graphics settings and low 720p resolution. Under these conditions, our test showed playable are League of Legends, Counter Strike: Global Offensive, and Team Fortress 2, all running at about 25 fps."

        25 fps CS Go:ssa alimmilla asetuksilla. Käytännössä tuo keskiarvo tarkoittaa, että ruutu rykii melkein jatkuvasti/jatkuvasti, ja koska kyseessä on moninpeli oikeita pelaajia vastaan, ei ole mitään järkeä edes yrittää pelata tai häviää liian hitaan ruudunpäivityksen takia. Videon perusteella CS Go:ssa käytiin alimmillaan 10 fps paikkeilla ja useamminkin alle 16:sta.


        Mitä tulee siihen kuvankäsittelyyn ja videoiden editointiin, niin testisivusto on samaa mieltä kuin minä:

        http://laptoping.com/cpus/product/intel-celeron-n2830-n2840-n2820-specs-benchmark-reviews/

        Celeron N2840:stä, joka on käytännössä suorituskyvyltään vastaava tämän AMD:n kanssa.

        "In the real world use, the Celerons are satisfactory only for the usual daily chores, such as web surf with a handful of browser tabs opened, writing essays in Word, Excel calculations, and video and music playback. For more complex duties like video production or professional photography editing, the Intel Core i3, i5, and i7 series are the way to go."


      • tuotekuvaukset_perseestä kirjoitti:

        "Tehokas prosessori. AMD E1 tuplaydinprosessori takaa joustavan käytön"

        Hahahaha, naurettavaa. Valitettavasti moni uskoo tuonkin.

        Kaupat saisivat ihan tosissaan kirjoittaa realistiset kuvaukset tuotteistaan. Nyt kun noita lukee, niin voisi kuvitella, että kaikki myynnissä olevat koneet ovat hyviä. Todellisuudessa kaikki alle 500€ koneet ovat roskismatskua.

        Verkkokauppa on myös ihan paska kun se lahjomalla kinuaa asiakkailta hyvää palautetta kaikelle myymälleen. Siellä Pertsat ja Kyllikit sitten kehuvat jotain paskoja 300€ läppäreitä mahtaviksi ja suorituskykyisiksi vailla mitään vertailupohjaa.

        Sinähän olet hyvä asiakas, kun riittää, että nosta hinnan 500 euron päälle, niin käy kaupaksi.


      • Halpi_laatua
        fdsafdsa kirjoitti:

        "Kaupat saisivat ihan tosissaan kirjoittaa realistiset kuvaukset tuotteistaan. "

        Samaa mieltä. Ei autokauppiaatkaan väitä että joku 1.3 litrainen perheauto olisi "rajua vääntöä tarjoava urheiluauto". Sen sijaan tietokoneita myyvät kodinkoneliikkeet eivät arastele mainostaa täysin sikap*skoja koneita lukemattomilla ylisanoilla.


        Entä sitten tuon nimimerkkiäni lainaavan kirjoittajan näkemys:

        "Ulkoiseen näyttöön voi kytkeä läppärin jos ei normaali kuvankäsittely kelpaa kuten useimmille kelpaa ja videoeditointikin onnistuu.

        Pelaaminenkin onnistuu sujuvasti."

        http://www.notebookcheck.net/AMD-E-Series-E1-6010-Notebook-Processor.115407.0.html
        "As the E2-6010 offers just two cores at up to 1.35 GHz, the resulting performance is quiet low. Overall, the APU is even slower than the old E1-2500 (1.4 GHz). Only simple workloads like Office, light Internet browsing and multimedia will be handled adequate."

        Jos pitää erikseen mainita, että nettiselauksen pitää olla kevyttä että prosessori selviää siitä pätevästi, niin silloin puhutaan kyllä todella pienitehoisesta prosessorista.

        http://laptoping.com/cpus/product/amd-e1-6010/
        "the E1-6010 “Beema” APU can’t offer anything but entry-level performance. In fact, it is one of the slowest notebook-use CPUs on the market today"

        http://laptoping.com/cpus/product/amd-e1-6010/
        "on lower graphics settings and low 720p resolution. Under these conditions, our test showed playable are League of Legends, Counter Strike: Global Offensive, and Team Fortress 2, all running at about 25 fps."

        25 fps CS Go:ssa alimmilla asetuksilla. Käytännössä tuo keskiarvo tarkoittaa, että ruutu rykii melkein jatkuvasti/jatkuvasti, ja koska kyseessä on moninpeli oikeita pelaajia vastaan, ei ole mitään järkeä edes yrittää pelata tai häviää liian hitaan ruudunpäivityksen takia. Videon perusteella CS Go:ssa käytiin alimmillaan 10 fps paikkeilla ja useamminkin alle 16:sta.


        Mitä tulee siihen kuvankäsittelyyn ja videoiden editointiin, niin testisivusto on samaa mieltä kuin minä:

        http://laptoping.com/cpus/product/intel-celeron-n2830-n2840-n2820-specs-benchmark-reviews/

        Celeron N2840:stä, joka on käytännössä suorituskyvyltään vastaava tämän AMD:n kanssa.

        "In the real world use, the Celerons are satisfactory only for the usual daily chores, such as web surf with a handful of browser tabs opened, writing essays in Word, Excel calculations, and video and music playback. For more complex duties like video production or professional photography editing, the Intel Core i3, i5, and i7 series are the way to go."

        Miksi kaivat jonkin pienitehoisimman rimpulan, kyse on halvoista läppäreistä joilla pelaaminenkin onnistuu kuten Lenovo G505s


      • tuotekuvaukset_perseestä
        okaro kirjoitti:

        Sinähän olet hyvä asiakas, kun riittää, että nosta hinnan 500 euron päälle, niin käy kaupaksi.

        Hölmö. Tottakai minä pidän huolen siitä, että saan vastinetta rahoilleni. En minä tyhjästä maksa. Alle 500€ rimpuloiden kanssa on erittäin pieini todennäköisyys, että KUKAAN saisi vastinetta rahoilleen. Siksi niitä ei kannata KENENKÄÄN ostaa.


      • fdsafdsa
        Halpi_laatua kirjoitti:

        Miksi kaivat jonkin pienitehoisimman rimpulan, kyse on halvoista läppäreistä joilla pelaaminenkin onnistuu kuten Lenovo G505s

        "Miksi kaivat jonkin pienitehoisimman rimpulan, kyse on halvoista läppäreistä joilla pelaaminenkin onnistuu kuten Lenovo G505s"

        Yksi mainitsi tuon jossa on E1, toinen ehti jo kuittaamaan että "Todella tehokas ja laadukas prossu eikö ole huijausohjelmilla tehoja mitattu kuten intelin prossuissa."

        Sitten on niitä jotka toistelevat tällä sivustolla, että ei prosessorilla ole mitään väliä. Ihmettelen miksei jo joku ole tullut ulisemaan, että "ei kaikki tarvitse mitään superkonetta" aivan kuin tavalliset, normaalitehoiset koneet olisivat jotain superkoneita.

        G505s:ää ei enää valmisteta ja tuolla mallinimellä on (merkkikoneille tyypillisesti) valmistettu useampaa erilaista rautaa sisältävää mallia. Jonkin youtube-videon näin, jolla A10-prosessorilla varustettu versio pyöritti CS Go:ta niin,että jos kyse olisi yksinpelistä, se riittäisi jonkinlaiseen pelikokemukseen. Itse en kyllä lähtisi verkkoon haastamaan oikeita vastustajia koneella, jonka fps tippuu alimmillaan jonnekin 25-30 paikkeille.


      • tuotekuvaukset_perseestä kirjoitti:

        Hölmö. Tottakai minä pidän huolen siitä, että saan vastinetta rahoilleni. En minä tyhjästä maksa. Alle 500€ rimpuloiden kanssa on erittäin pieini todennäköisyys, että KUKAAN saisi vastinetta rahoilleen. Siksi niitä ei kannata KENENKÄÄN ostaa.

        Oma koneeni maksoi 349 euroa ja on ollut ihan riittävästi vastinetta rahoille.


      • tuotekuvaukset_perseestä
        okaro kirjoitti:

        Oma koneeni maksoi 349 euroa ja on ollut ihan riittävästi vastinetta rahoille.

        Ilmeisesti olet erittäin vähään tyytyväinen tai ostanut jonkun hyvän koneen käytettynä.


      • tuotekuvaukset_perseestä kirjoitti:

        Ilmeisesti olet erittäin vähään tyytyväinen tai ostanut jonkun hyvän koneen käytettynä.

        Intel i3 prossu ja 500 gt levy. Muistia oli aluksi 4 gt, mutta laajensin
        sen?
        .


    • Mulla on käytössä

    • debian_xfce

      tori.fi on täynnä halpoja läppäreitä dvd asemalla. Meidän fujitsu siemens esprimo Mobile V5505 maksoi 50 euroa. 8 vuotta vanhassa laitteessa akku toimii peräti puolituntia ja alkuperäinen päälläoloaika on massiviset 3 tuntia. Uusi akku ebayssä maksaa 20 euroa. Laite tuli lukiolaiselle ja täyttää sähköisen yokirjotuksen vaatimukset. Lujarakenteinen 4 cm paksu on meidän läppäri, uusissa ohuissa halpisälppäireissä saa pelätä kannen avaamista. Testaa laite ennekuin ostat, niin turvallinen ostos on käytettykin, tietokone toimii tai ei toimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2870
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1860
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1300
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1198
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      256
      1133
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      920
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe