Kunnallislehti kertoi, että jopa influenssapiikkiä oli jonotettu ja vielä valitettu sen saamisen hitaudesta. Mitä pirua sellaista tarvii mennä hakemaan ja vielä valittaa? Itse en huolisi mokomaa myrkkypiikkiä, vaikka maksettaisiin. Se on jo niin monta vuotta nähty, että influenssarokotusten ottajat ovat aina kipeinä ja joutuvat olemaan jopa pois töistä, kun piikki vie vastustuskyvyn niin alas, että kaikki flunssat tarttuvat. Lisäksi he pärskiessään levittävät räkätauteja vielä muihinkin.
Ei voi ollat otta?
aikansakutakin
1
80
Vastaukset
- harhjaanjohdettu
Syynä siihen, että ihmisen puolustuskykyä joudutaan keinotekoisesti laskemaan näin myrkyillä on, että saadaan tuo rokotteen vaimennettu virus tarttumaan. Itse rokotteenhan on mainostettu suojaavan vain tietyiltä viruksilta ja se ei mitenkään estä kiertävien flunssien tarttumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264