Acer travelmate 7530 ei käynnisty. Vain virta ja näyttö mustana. Mitä tehdä?
kannettava acer
6
97
Vastaukset
- fewf
pääsetkö biosiin? Eli katsot ohjekirjasta millä napilla pääsee koneen käynnistyessä biosiin. Yleensä se on f1, f10 tai del. Jos pääset, niin laita kone käynnistymään dvd-asemasta tai usb:ltä ja käynnistä kone live linuxilla.
Lataa torrent ohjelmalla tämä ja siirä dvd levylle tai muistitikulle.
cdimage.debian.org/debian-cd/current-live/amd64/bt-hybrid/debian-live-8.2.0-amd64-xfce-desktop.iso.torrent
Jos kone käynnistyy debianiin, niin voit tutkia terminallissa komennoilla dmesg ja su root ja journalctl mahdolliset virheilmoitukset.
Ulkoista näyttöä kannattaa myös kokeilla, näkyykö siellä mitään. - fdsafdsa
Virta mustana? Näyttö mustana?
Niin siis mikä siinä toimii?
Irroita akku ja laturi, odota 5 min, kytke laturi ilman akkua, toimiiko? - yrhfdotsgjfv
tuo eka ilmoitus on kyllä täyttä paskaa , jos ei tule kuvaa ollenkaan ei ole mistään linuxista mitään hyötyä,luultavasti ramit sekaisin tai näyttis paskana,kannattaa irrottaa kovalevy käynnistää kone,ja sen jälkee pitää virtanappulaa 2min pohjassa ,kone varmaan sammuu ja käynnistyy sen aikan pari kertaa sitten laittaa kovalevy paikalleen ,jos ei toimi niin näyttis paskana,enkä jaksa uunittamisen ohjeita kirjoittaa
- eicerpaskaa
Eicer kun kyseessä niin ominaisuus:)
- vallu.hupunen
vapunen ei edelleenkään osaa kirjoittaa Acer
- Perkeleenaser
Mulla o myös se ongelma ja myös se ettei sen näyttö pala yhtään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1097068Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945221Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1453211Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152611Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352297Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111123
Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä671106