Mitä näillä lääkkeillä aikaiseksi?

7 ja puoli 25mg Ketipinoria
1-2 Temestaa 1mg
17 Mirtazapin 30mg
8 Abilify 5mg

Miten miksailen? En halua kuolla, vaan haluan apua. Ottaisin noita tajunnan vievän annoksen ja menisin ulos, laittaisin kaverille mihin menen ja saisin apua sitä kautta. Painan 43kg. Pahasti masentunut. Päivät ei etene ilman lääkkeitä (normaaliannoksilla!)
10105
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Abilify on aktivoiva neurolepti, joka vaikuttaa pitkällä noin kahden viikon viiveellä.

Äänestä
  • Abilify siis pois listalta. Paljonko mirtatsapiinia, ketipinoria ja temestaa? Löysin myös tramalia, mutta siinä taitaa olla varma kuolema joten sitä sitten ei..

    Äänestä

  • NeverMeantToDie kirjoitti:

    Abilify siis pois listalta. Paljonko mirtatsapiinia, ketipinoria ja temestaa? Löysin myös tramalia, mutta siinä taitaa olla varma kuolema joten sitä sitten ei..

    Mirtazapiinin annostuksen lisääminen vähentää sen vaikutusta. Outo juttu, mut näin vaan on.

    Äänestä

että nuo syömäsi lääkkeet pitävät yllä tuota olotilaasi, luultavasti olet tullut riippuvaiseksi niistä ja nyt kärsit siitä, tuo kuolemanpelko on elimistösi hälytysmerkki tästä. Riippuvuudesta kertoo se että et voi olla ilman niitä päivääkään.

On se mahdoton annos mitä sulle on määrätty. Temesta on vahva huumaava ja rauhoittava, nuo kolme muuta ovat vaikutukseltaan samanlaisia neurolepteja eri merkkisiä vain. Siis ne kaikki aiheuttavat suurin piirtein samoja haittoja elimistössä. Nyt saat ne kolminkertaisena. Jospa et olekaan pahasti masentunut vaan lääketokkurassa?

Äänestä

Ei kannata ottaa riskejä lääkkeiden kanssa. Voit saada pysyviä elin- ja hermostovaurioita. Rohkeasti vain hakemaan apua. Jospa joku auttaisi sinua hakemaan yhdessä apua.

Äänestä

En tiiä noista muista mutta mirtasta ja ketipinorista ei tapahdu tasan mitään, korkeintaan nukut hyvät yöunet.

Äänestä

harvassa ne ihmiset jotka nukkuvat HYVÄT yöunet noilla myrkyillä, koska ne muuttavat elimistön normaalia toimintaa ja unikeskustakin. Kieltämättä heitäkin on.

Äänestä

Ota vaikka nuo 185 mg ketipinoria illalla. Saat ehkä nukuttua yhden yön. Itse alotin 75mg ja nyt tehoaa jotenkin 200mg. Noista muista en tiedäkkään mitään. Cymbalta oli lisäksi kokeilussa ja siitä taisi olla vähän tehoa.

Äänestä

Et kerro, millaisin annoksin ja mitää noista lääkkeistä käytät säännöllisesti, ja kuinka pitkään tätä on jatkunut. Hallussa olevista määristä pääteltynä nuo ovat ilmeisesti kirjoitettu (varmuuden vuoksi?) sellaisin reseptimerkinnöin, ettet saa montaa annosta kerralla apteekista.

Pieni annos mirtazapiinia (7,5-15mg) paradoksaalisesti väsyttää eniten, mutta suurempi annos puolestaan ei vaikuta väsyttävästi vaan ehkä jopa joissain tapauksissa päinvastoin.
Jätä Abilify ja Tramal pois. Jos käytät mirtazapiinia, olet käyttänyt sitä lähiaikoina tai aiot ottaa sitä suunnittelemassasi lääkekombinaatiossa, tramaliin yhdistettynä saat hyvin varmasti serotoniinisyndrooman, mikä voi tappaa.

Temestan, pieniannoksisen mirtazapiinin sekä kaikkien 7,5 ketipinorin voimin saat aikaan jonkinasteisen tokkuran ja väsymyksen sekä saatat nukahtaa. Tiedottomuuden tilaa et kuitenkaan noilla lääkkein saa aikaan.

Viestistäsi päätellen sinulla on todellinen hätä, joten hakeudu lääkkekombojen sijaan lähimpään terveyskeskus- tai sairaalapäivystykseen. Mikäli sinut viedään ambulanssilla lääkeyliannostustokkuran vuoksi hoitoon, se tulee hankaloittamaan jatkossa kaikkea lääkehoitoa, mitä selkeästi tarvitset. Joko sinulta evätään hoitoa, tai saat hakea lääkkeitä apteekista vain muutaman päivän tarpeiksi kerrallaan.

Mikäli sinulla ei ole skitsofreniaa tai psykoottisuutta, suosittelen, ettet käyttäisi neuroleptejä. Ne saattavat synkistää mieltä entisestään. Sen sijaan kohdallaan voisi olla SNRI-lääkitys sopivalla annoksella, ja rauhoittavaa lääkettä vain pahimpiin tuskiin. Kaikkein tärkeintä kuitenkin olisi psykoterapia. Vaadi terapiaa ja masennuslääkitystä, kieltäydy antipsykooteista, mikäli sinulla ei psykoottsuutta ole.

Toivottavasti saat asiantuntevaa apua ja voit pian paremmin.
Voimia!

Äänestä

No juu noilla komboilla saat vaan helvetin pahan olon aikaiseksi. Mutta koska olet saman painoinen kuin minä itse veikkaan, että olisit vedettyäsi jo puoletkin noista mainitsemistasi napeista niin sekaisin, että joku ystävä jo soittelisi lanssia paikalle :D Tai vähintään soittaa myrkytystietokeskukseen. Lääkehiiltä vaan sitten maistelemaan päivystykseen, nam nam.
Apua saa tosiaan helpomminkin, menet vaan sinne päivystykseen ja sanot niin kuin minä aikoinaan "minua ahdistaa niin paljon, että virittelin jo köyttä mäntyyn." Osastolle ei tällä lauseella vielä pääse (tai joudu), mutta saa ainakin keskustella hoitsujen kanssa pidempään.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


NeverMeantToDie kirjoitti:

7 ja puoli 25mg Ketipinoria
1-2 Temestaa 1mg
17 Mirtazapin 30mg
8 Abilify 5mg

Miten miksailen? En halua kuolla, vaan haluan apua. Ottaisin noita tajunnan vievän annoksen ja menisin ulos, laittaisin kaverille mihin menen ja saisin apua sitä kautta. Painan 43kg. Pahasti masentunut. Päivät ei etene ilman lääkkeitä (normaaliannoksilla!)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu