-Porot syövät vain saastaa napapiirin eteläpuolella...liha varmaan on luomua....
-Kesän liikennesaasteet maistuu tiesuolan mukana syysliukkailla.
-Kaikki talven liikennesaasteet keväällä syödään teidenlaidoilta, kun tienpientareet sulavat lumesta ensimmäisinä.
-Pelloilta popsitaan kaikki kasvimyrkyt ja karjanpaskat, porot kuin poromiehetkään eivät tunne varoaikoja.
-Metsistä radioaktiivisen jäkälän mukana radioaktiivisuus.
-Kun porot elää teillä. Tie liikenne vammauttaa ? ,,,eli suuriosa poron kehosta ruhjeilla elinkaarenaikana mikä ei voi olla näkymättä lihanlaadussa.
Mieti??
Syötkö itse sontaa ?
Onko tehty yhtään tutkimusta, kelpaako nykyaikana vapaana napapiirin eteläpuolella laidunnettujen porojenliha enää ihmisravinnoksi ? .
--------Vaikka hallitus leikkaa.
---Poromiehet kuulemma elää valtion avustuksilla kyseisellä alueella ja loisivat samaaikaisesti työttömyyspäivärahalla.
-- Ampuvat karhut ja kaikki muut luonnonvaraiset eläimet armotta, vain harva jää kiinni ja terrorisoivat yksityisillä mailla maastoajoneuvoilla.
-----------Pitääkö ihmisten asua kyseisellä alueella aitausten sisällä ja porot vapaana ? Onko tämä vielä nykypäivää, mietin vaan.
TV,mot ohjelmaan porohoito, onko lihaa tutkittu
vanhalaki
1
62
Vastaukset
- selvääonn
kiinnostais Eviran lausunto poronlihan puhtausesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882