Kuuluuko Windows exploreriin tai mozillaan automaattisesti asetukse, joilla voidaan salata sähköpostiin tulevat viestit. Siansaksaa on löytynyt värillisenä sekä<> merkkejä rivien alussa. Näin väitetään että asetukset on ollu valmiina. Sitte viestejä haetaan postmaster blää blää, tunnuslauseella. Olenko oikeilla jäljillä. Varmasti joku osaa valottaa kun mulle sanotaan vaan että ite olen keksiny.
salatut viestit
8
179
Vastaukset
- eikuuluei
Ei. Gmail salaa viestit.
- pähkähulluKeksijä
Just nii gmail on käytössä, saapuneet viestit jossain label haa tiedostossa , ihmeellisiä siansaksasia kirjoituksia, piilota sieltä ja hae salasanalla tuolta. Se ja se on siinä ja siinä muodossa......kirjautumidia jokapsikkaan, missä sähköpostia voi käsitellä. Muuten onko pikanäppäimet valmiina, olen 'tutkimukseni' perusteella ymmärtänyt , ladattavaa kamaa myös ne on. Kun teen näitä löytöjä, niin olen hullu ja ite asentanu näitä vahingossa kun olen syynännyt konetta. Aika monimutkaisia asioita minun ladattaviksi.
- siisLABELhas
Sorry kirjoitusvirheet, silmät itkusta turvoksissa.
- minävielä
Onko nämä piilota ja salaa viestit sekä älä näytä jutut pitäny asentaa erikseen esim. asetuksista
- automaattisestigmailissa
minävielä kirjoitti:
Onko nämä piilota ja salaa viestit sekä älä näytä jutut pitäny asentaa erikseen esim. asetuksista
Ei pidä.
- ErikoistaToimintaaTäällä
Kiitos kun selvititte tän jutun.
Seuraava kysymys koskee inspect element-juttua, mikä tarkoitus sillä on tietsikalla, esim.sähköpostissa. Voiko sähköpostit koodata "siansaksalle". Olen lukenut täällä Smime:stä, voiko yksityinen henkilö saada sen puhelimeensa. Liittyykö tämä postmaster blää, josta voi hakea viestejä tunnuslausetta tai salasanaa vastaan viestit, jotenkin Smimeen.
Tässä monta mieltä askarruttavaa kysymystä. Olisin hyvin kiitollinen jos joku vaivautuisi vastaamaan mulle. Niin vielä sellanen kysymys että minkälaisia vaihtoehtoja yleensäkin on viestien ja sähköpostin piilottamiseen tai salaamiseen, niin puhelimessa kuin tietsikalla. Erilaisia tukien avaamisia lukuunottamatta. - iSiSiSiSiSiSiSi
Taas tuli höpöjä kirjoitusvirheitä :D, erilaisten tilien avaamista siis tarkoitin.
- v3H4XkbC
Selaimiin ei automaattisesti kuulu sähköpostinsalausta. Vaikka salausta mainostetaan sähköposteissa niin se on tavallaan humpuukia. Posti on aina jossain vaiheessa salaamattomana matkan varrella.
Vain S/MIME ja PGP salaukset takaavat viestin suojauksen lähettäjältä vastaanottajalle. Postiohjelmissa salaaminen ja purkaminen on helppo homma, joka tapahtuu automaattisesti postiohjelmalla tai sen lisäpalikalla.
S/MIME on lähes kaikissa postiohjelmissa. Sertifikaatti (avaimet) pitää ostaa joltain varmentajalta.
PGP on usein lisäpalikalla toteutettu. Avaimet luodaan itse eli homma on ilmaista eikä tarvitse luottaa vieraan tekemiin avaimiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757204
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes682971- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671415Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191229Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998