Tietääkö joku Tommi Blom ista?

Laura

Järkyttävä tuo maanjäristysuutinen..

Onko joku tietonen Tommi Blomin sijainnista? Hän on ollut kuvaamassa sukeltajia Phuketin lähellä pienellä saarella. Asunut siis Thaimaassa.
En löytänyt hänen nimeään mistään listasta, mutta ne taisikin olla pelkkiä turistien nimiä (?)
Olisin eri kiitollinen, jos joku kertoisi mikäli tietää Tommista.
Jaksamista kaikille ja muistakaa SPR n lahjoitus nro 0600 12220 (20 €)

5

3969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terhi

Ehdottaisin ottamista yhteyttä ulkoministeriöön, puh. numero löytyy monesta paikkaa, mm. suomi24.fi:n etusivulta. Jaksamista ja voimia kaikille ja toivottavasti suomalaiset löytyvät elossa..

• sasa

Tommi taisi olla kesällä ainakin Raya Diversin kanssa tekemisissä, ja tietojen mukaan he kaikki ovat ainakin kunossa

• alisommer

Ulkoministeriön kautta löytyy jotain apua ja he varmaan julkaisevat jonkinlaisen listan katastrofialueella olleista suomalaisista...jossain vaiheessa.

------------------------------------------------
      UM:n tiedote:

"Ulkoministeriön kriisipäivystys jatkaa maanantaina

Tiedote 293/2004
      26.12.2004

Ulkoministeriön kriisipäivystys on vastaanottanut Kaakkois-Aasian maanjäristysten ja hyökyaaltojen johdosta tapaninpäivän aikana satoja puheluja. Omaiset ja ystävät ovat tiedustelleet matkalla olevia läheisiään, joihin eivät ole saaneet yhteyttä. Ulkoministeriön kriisipäivystys ottaa vastaan etsittävien henkilötiedot ja pyrkii New Delhin ja Bangkokin suurlähetystöjen ja Phuketiin perustettavan tilapäisen konsulaatin sekä paikallisviranomaisten avulla saamaan heihin yhteyden.

Yhteyksiä omaisiin ja ystäviin kannattaa myös yrittää suoraan matkapuhelinnumeroihin. Jos puhelut eivät mene lävitse, saattavat tekstiviestit onnistua.

Ulkoministeriön kriisipäivystys suljetaan tapaninpäivänä kello 23.00 ja avataan jälleen maanantaina 27. joulukuuta kello 08.00. Ulkoministeriön päivystysnumero on Suomesta soitettaessa 010 802 266 ja ulkomailta soitettaessa 358 10 802 266. "

-------------------------------------------------

• sulkeltaja

Tommi kuvailee Raya Divers'lla, jolla keskus mm. Racha Yain saarella, siellä dyykkasin Tommin kans pari viikkoa sitten.
      Hanki jostain tämän päivän AAMULEHTI, siellä kuulemma haastateltu Rayan kavereita ja ilmeisesti ne on kaikki ihan ok, paitsi yhdellä jalka murtunut.
      Toivottavasti Tommikin on ihan kondiksessa!

• laura

Tommi on luotettavan tietolähteen (äidin) mukaan kunnossa.
        Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe