Järkyttävä tuo maanjäristysuutinen..
Onko joku tietonen Tommi Blomin sijainnista? Hän on ollut kuvaamassa sukeltajia Phuketin lähellä pienellä saarella. Asunut siis Thaimaassa.
En löytänyt hänen nimeään mistään listasta, mutta ne taisikin olla pelkkiä turistien nimiä (?)
Olisin eri kiitollinen, jos joku kertoisi mikäli tietää Tommista.
Jaksamista kaikille ja muistakaa SPR n lahjoitus nro 0600 12220 (20 €)
Tietääkö joku Tommi Blom ista?
5
3969
Vastaukset
- terhi
Ehdottaisin ottamista yhteyttä ulkoministeriöön, puh. numero löytyy monesta paikkaa, mm. suomi24.fi:n etusivulta. Jaksamista ja voimia kaikille ja toivottavasti suomalaiset löytyvät elossa..
- sasa
Tommi taisi olla kesällä ainakin Raya Diversin kanssa tekemisissä, ja tietojen mukaan he kaikki ovat ainakin kunossa
- alisommer
Ulkoministeriön kautta löytyy jotain apua ja he varmaan julkaisevat jonkinlaisen listan katastrofialueella olleista suomalaisista...jossain vaiheessa.
------------------------------------------------
UM:n tiedote:
"Ulkoministeriön kriisipäivystys jatkaa maanantaina
Tiedote 293/2004
26.12.2004
Ulkoministeriön kriisipäivystys on vastaanottanut Kaakkois-Aasian maanjäristysten ja hyökyaaltojen johdosta tapaninpäivän aikana satoja puheluja. Omaiset ja ystävät ovat tiedustelleet matkalla olevia läheisiään, joihin eivät ole saaneet yhteyttä. Ulkoministeriön kriisipäivystys ottaa vastaan etsittävien henkilötiedot ja pyrkii New Delhin ja Bangkokin suurlähetystöjen ja Phuketiin perustettavan tilapäisen konsulaatin sekä paikallisviranomaisten avulla saamaan heihin yhteyden.
Yhteyksiä omaisiin ja ystäviin kannattaa myös yrittää suoraan matkapuhelinnumeroihin. Jos puhelut eivät mene lävitse, saattavat tekstiviestit onnistua.
Ulkoministeriön kriisipäivystys suljetaan tapaninpäivänä kello 23.00 ja avataan jälleen maanantaina 27. joulukuuta kello 08.00. Ulkoministeriön päivystysnumero on Suomesta soitettaessa 010 802 266 ja ulkomailta soitettaessa 358 10 802 266. "
------------------------------------------------- - sulkeltaja
Tommi kuvailee Raya Divers'lla, jolla keskus mm. Racha Yain saarella, siellä dyykkasin Tommin kans pari viikkoa sitten.
Hanki jostain tämän päivän AAMULEHTI, siellä kuulemma haastateltu Rayan kavereita ja ilmeisesti ne on kaikki ihan ok, paitsi yhdellä jalka murtunut.
Toivottavasti Tommikin on ihan kondiksessa!- laura
Tommi on luotettavan tietolähteen (äidin) mukaan kunnossa.
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802