Olin ostamassa matkaa Karonille/Katalle Finnmatkoilta, mutta huomasin, että suurin osa matkoista lennetään Krabille eikä Phuketin lentokentälle. Tietääkseni etäisyys Krabin lentokentältä on esim. tuonne Katalle about 3h? Ei huvittaisi istua bussia montaa tuntia pitkän lennon jälkeen, kun aikasemmilla reissuilla lennot ovat aina laskeutuneet Phuketin kentälle josta reilun tunnin matka hotellille. Onko tää aina ollut näin vai oonko aikasemmin sattunut valitsemaan matkan, joka lentää Phuketin kentälle?
Kertokaa lisää mulle!!
Finnmatkojen 3h bussimatka? Miksi lentää Krabille?
7
199
Vastaukset
- inRealLifee
Maanantailennot ovat Phukeen, muut Krabille.
Phuken terminaaliveloitus on liki puolet suurempi kuin Krabilla.
Lisäksi tuo 3h on ainakin tunnin alakanttiin. Jos taikkuja virtaa Phuketin kohteisiin lomaa viettämään, perillepääsy saattaa vaatia 6 h.- ärsyttäähh
Jaa no justiinsa, ei kyllä mikään paras järjestely...
- Tasa-arvoa
Tasapainottavat viimevuotista jolloin krabilaiset lennätettiin phukeen ja kärrättiin busseilla krabille.
- EiKiitosFinnmatkat
Se on sitä Finnmatkojen toimintaa: Paskaa lennättävät halpalento yhtiöllä Tui Flyllä jolla tapana myöhästellä puoli vuorokautta.
- thaikku6
kävimme 01/14 krabilla. Lento oli Phuketin kentälle. Ja bussilla siis meni sen kolme tuntia. Tosi rankkaa ja lento oli paikallista aikaa aamupääivällä Krabilla ja huoneen sai vasta klo 13... ikänä en ole istaalleen nukkunut mutta tällä reissulla se tuli kokeiltua kun väkisin nukkui. Lento lähti muistaakseni n klo 17 suomesta.. ja silloin päätimme ettei enää koskaan niin.. halvalla saimme matkan joten ei passaa valittaa.
- Thaimaaseen
Kyllä meidän maaliskuisen lennon kenttänä on Phuket ja lento on perjantaina ja on Finnmatkojen lento
- juuuuuoo
Selvitin asiaa lisää niin Finnmatkat lentää 1/1/2016 alkaen maanantai ja perjantai lennot Phuketin kentälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389