En ymmärrä miksi kaveri kutsuu mua usein lyhyeksi?

Grazy

Onko 165cm naisella kovinki lyhyt? Istuimme iltaa ja eräs tyyppi kysyi ikäämme ja kaveri sanoi" Anne näyttää mua varmaan nuoremmalta ku oon itte sen 15cm pitempi" Anne on niin lyhyt :))" ja kaveri väittää olevansa 171 vaikka on aika varmana pitempi! Ainakin 173cm

Olen itse 23 ja kaveri 19 ja naisia ollaan.

16

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hobitt

      No siis onhan se lyhyt :D ite oon 162 ja hobitiksi mua haukutaan. Toisaalta se ei haittaa koska mielummin oon lyhyt kun kauheen pitkä et erotun joukosta. Ja korkkareita voi käyttää joka tilanteessa!

    • 18veeneiti

      Jep, oot aika lyhyt. Itse 178cm pitkä nainen enkä haluis olla senttiikään lyhyempi ;D

    • Atteeee

      Toihan on keskipituus joten miten olisi lyhyt?

    • Hei
      Kuten edellinen vastaaja totesi, olet keskipituinen nainen. Suomalaisen naisen keskipituus taitaa olla 164 cm, joten olet sitä hiukan pidempikin.
      Onko kaverillasi puhtaat jauhot pussissa? Tarkoitan, että miksi hän toistuvasti muistuttaa sinua asiasta, joka näyttää olevan sinulle itsetuontoasi heikentävä juttu.
      Itse ajattelen, että olemme hyviä ja kauniita juuri senpituisina kuin mitä olemme. Itsetuntomme rakentuu ihan muista asioista kuin pituudesta.

      Iloitaan naiseudesta ja miehuudesta, niin pitkät kuin pätkät!
      Pappi Elisabet

      • Dbs

        Jos teidän yli 2000 vuotta sitten mielikuvitusolennon palvonnalle perustetussa imbesillikerhossa maksetaan tuon tekopyhän paskan kirjoittelusta tänne, niin miten haen töihin? Mutta hetkinen, vaikka eläisin veronmaksajien tuilla saman verran hyötyä minusta kuitenkin olisi yhteiskunnalle kuin teistä nyt. Onneksi yhä useampi eroaa kirkosta...


      • Niin, kiitos mielipiteestäsi. Onneksi et enää rahoitakaan tämän tekopyhän paskan elantoa. Hyvää joulun aikaa sinullekin!


    • dgssvsddsgvsdv

      Naisten keskipituus taitaa olla jo 168cm mutta ei 165cm mielestäni ole lyhyt tytöksi. Tyttöjen kuuluu olla söpöjä ja pienikokoisia <3

      • jolle87

        Se on paikkakunnasta riipuen 165-167cm. Jos asuu vaikka keskisuomessa voi 165cm olla sielä keskimitta kun taas Uudellamaalla se on joku 167,5. Sekin vääristää tilastoja kun ihminen on aamulla hieman pidempi kuin myöhään illalla, koska selän välilevyt menee hieman kasaan.


    • hopitti

      Mä oon 17v, 154cm pitkä enkä kasva enää ja oon ihan tyytyväinen pituuteeni mut ei se itestä ees tunnu et ois hirveen lyhyt vaik muut siitä aina jaksaa sanoo :D

    • litsie

      No ethän sä alottaja mikään lyhyt edes oo.. Mulla on kavereita jotka on 150cm. Ettei kaverisi oo jostakin katkera? tai hänellä on jäänyt matikkatunnit vähille, outo kommentti

    • Lyhyttäpätkää

      Et oo lyhyt. Oot normipituinen naiseksi. Olen itse 154cm pitkä (kengillä) et oon kavereistani lyhyin ja kuulen tosi TOSI useasti pituudestani. Mutta tänävuona tajusin et ei sil oo välii minkä pitune oikeesti oot. Nykyään ku kaverit sanoo et " oot iha saatanan lyhyt" vastaan takasi " mitä välii sillä on? Se ei muuta mun elämää surkeemmaks. Mahunpahan pieniin paikkoihin "

      • shorty95

        Tuli hieman paha mieli tästä viestistä :(
        En tajua miksi aina pitää olla kommentoimassa pituutta jos se vähänkin poikkeaa "normista".


    • josenmuutaniipitkä

      Oon 181cm pitkä, jo tässä vaiheessa kuulostan mieheltä, mutta oon 15v tyttö. ^.^ Mutta mikäs mua estää käyttämästä korkokenkiä? En ehkä mitään korkeimpia korkoja käytä, mutta kuitenkin. :D
      Tyttöjen kuuluu olla söpöjä ja pienikokoisia, loukkasi :(((
      Mä taidan olla sit pitkä iso läski lehmä.
      Oon kyl kuullu palautetta pituudestani koko elämäni ajan. Joskus tuntu että ois ihanaa olla 10cm lyhyempi mutta tarkalleen ottaen on vaan kiva olla joitaki miehiiki pidempi ;D En siis haluis luopuu ainoatakaan sentistä mitä mulla on!

      • adfdafadfvafaf

        "Tyttöjen kuuluu olla söpöjä ja pienikokoisia, loukkasi :((("

        Jep, ja poikien taas kuuluu olla pitkiä. Ihan samalta tuntuu lyhyemmistä pojista.


      • josenmuutaniipitkä

        Mun mielestä on ihan sama minkä pitune on, loppujen lopuks onks sillä oikeestaan paljoakaan väliä mitä mut ajattelee?
        Ja muutenkin, kaikki amerikkalaiset naismallit on jotain 180cm pitkiä ;D
        Mutta jokainen omalla tavallaan..


    • jolie102

      Kuinka pitkien kanssa kaverisi aloittaja oikeen hengaa koulussa, kaupungilla ylipäänsä kaikkialla jos sä muka olet niin lyhyt?? Naiset ovat keskimäärin aloittajan pituisia tai pidempiä/lyhyempiä vähän. Ihmissilmä ei millään näe esim 2cm eroa.

      Jos aloittaja olisi 150cm hän olisi oikeastaan kaikkialla lyhyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      400
      1607
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1308
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1208
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      836
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      834
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      830
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      183
      746
    Aihe